/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Gigt og Jordstråler
Fra : Rytterknaegten
Vist : 2788 gange
399 point
Dato : 27-05-08 19:43

Hej derude.
Min samleverske fik konstateret gigt for 4 År siden, cirka et år efter Vi flyttede i hus. Huset ligger i et gammelt moseområde, og jeg "tror" at der går vandårer under vores soveværelse, og kan det være én af årsagerne til gigten?
Jeg har gået og tumlet med tanken om at lægge et "Blytæppe" under hendes seng.
Er der nogen der har erfaringer vedr. Jordstråler og gigt? lad mig venligst høre fra jer
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-08 20:06

Jeg har ikke erfaring med ved at det kan hjælpe.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-05-08 20:08

Det meste er jo nok overtro, men...

Vi købte vort første hus fra en ung enke, hvor manden var død som godt 35 årig.

Så fik genboen kræft og døde,
nabokonen nedenfor fik fjernet det ene bryst,
og en nabo på den anden side begik serlvmord.

Så flyttede vi...

Min eller min kones seng stod jo nok på samme sted som min afdøde første husejer,
og nu er min kone også blevet syg; mon der er en sammenhæng? Svend

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-08 20:10

google finder over 30.000 sider om jordstråler.
Jeg har selv målt op i et soveværelse for at finde bedste soveplads.
Det er vigtigt da man tilbringer mange timer i døgnet i sengen.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=jordstr%C3%A5ler&meta=

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-08 20:11

Jeg tror i skal undersøge om der er radon i boligen.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=radon&meta=

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-05-08 21:12

min mors gigt forsvant efter de flyttede fra moseområddet.
selv har både min søn og jeg fået hævede lymfekirtler efter vi nu selv er flyttet til en ejendom med en større sø og moseområde i baghaven. Jeg må indrømme at jeg planlægger at flytte igen. Lige hvad der gør hvad er nok ikke til at bevise, men man kan jo tage et pendul og beslutte sig for hvad det skal vise hvis der er vandåre og så ellers gå i sving(ninger).

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-05-08 21:14

ps manden der købte huset af mine forældre fik en hjerneblødning og konen fik canser.
det er sgu lidt uhygeligt hvad det/den/de gør ved mennesker.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 27-05-08 21:36

Jeg er nu ikke sikker på Vi bor på selve moseområdet (Åmosen på Vestsjælland), vores hus blev bygget da der blevet gravet tørv i området. Har en lille sø/vandhul i baghaven, der nu er udtørret pga. den tørre maj måned, men som bliver fyldt igen på et tidspunkt.
Har egen brønd ved siden af huset!!
Kan det have betydning hvis spildevandsledningen går under vores soveværelse?? Ja, det er mange ????
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-08 22:30

Citat
Kan det have betydning hvis spildevandsledningen går under vores soveværelse

Det kan betyde noget

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 399 point
Dato : 28-05-08 07:15

Da du bor i vestsjælland var dette måske en ide
Citat
Vil man vide mere om jordstråling, så kan man for eksempel kontakte elektroingeniør Niels G. Gleerup, Blindestræde 5C, 4300 Holbæk Tlf. 5944 6010. Mobiltlf. 2227 9190. Han har årelang erfaring.
http://www.jalon.dk/group.asp?group=75

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 28-05-08 07:47

Du kan også trække en kobbertråd/ledning rundt om huset, du så lader gå i jord.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-08 09:10

Citat
Er der nogen der har erfaringer vedr. Jordstråler og gigt

Det kommer an på om man tror på den slags.

Jeg gør ikke.

Men utroligt, som jordstråler og vandårer har fået skylden for folks dårligdomme, siden det blev en levevej for kreative mennesker, at "konstatere uhensigtsmæssige energier i folks huse....og tage sig godt betalt for det, og dernæst installere diverse modforanstaltninger...og tage sig godt betalt for det"

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 28-05-08 14:12

tja, man behøver faktisk ikke at tro for at opleve en sammenhæng, men man kan jo også bare sige sin mening selvom ingen ahr bedt om den...

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 28-05-08 22:14

Kobbertråde i væggene er gode. Vi har fået indlagt strøm, og mærker intet til jordstråler.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 29-05-08 22:49

Hej igen
Den med indlagt strøm, var nu "sjov", jeg går da ud fra at det skulle være en morsomhed?
Jeg ved nu heller ikke rigtig HVAD jeg skal tro.
Har selv mødt mennesker hvor den ene ægtefælle er død af cancer, også som Svend vist skrev om: Sengen, og placeringen af den.
Prøvede selv med 2 stk svejsetråd for mange år siden, og blev noget forskrækket da jeg mærkede at de frastødte eller krydsede hinanden, det husker jeg så ikke, 30 År er lang tid.
Har ikke ofret en krone på noget endnu, men vil gerne "ofre" det et par m2 blyplade koster, for der kan vel ikke trække evnt stråler gennem det.
Jeg lader lige spørgsmålet stå weekenden over for event yderligere kommentarer.
Mvh
Rytterknægten

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 04-06-08 23:39

Tak for svaret HelleBirgitte, og alle andre der deltog med indlæg.
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-06-08 06:47

Selv tak

Kommentar
Fra : britt53

Dato : 08-07-08 14:49

Hej.. Jordstråler, vandåre og hofmansgitter fra rummet behøver man nu ikke at tro på for at det virker. Troede bestemt heller ikke selv på det da jeg fik målt min soveplads op, men det hjalp på mine dårlige ben alligevel
Jeg har målt mange huse op i snart 30 år og kan sige at jeg ennu ikke har fundet noget der kan tage/svække strålningen, tænk på at hvis der er jordstrålning under et højhus så vil du også kunne måle den på 20 sal det har en utrolig kraftog nu er det ikke alle vandåre der er farlige.
Det eneste råd jeg kan give dig er at prøve at flytte soveplads i max en månede, se om har du fået det bedre hvais ja så flyt din seng. Vær også obs på din sidde plads i stuen, vi sidder jo gerne på den samme plet i mange timer. Hvis i har kat og den altid ligger sig din ynglings stol, så lad katten være og find dig et nyt sted, for katte elsker den energi der er i jordstråler. Hilsen Britt