/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gadgets
Fra : clou
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 26-05-08 21:21

Så er der brug for hjælp igen

I morgen skal jeg ud til en bekendt og hjælpe ham med at få sine Gadgets tilbage på Skrivebordet, hvordan kommer de tilbage? Han ved ikke hvordan de er forsvundet!

Det er Windows Vista Home Premium

Clou

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 26-05-08 22:19
Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 26-05-08 22:22

Der er en her der spørger om lidt af det samme:

http://www.eksperten.dk/spm/832784?Esession=6ad9897cf34d20a587b336774c08eadb

Det var også der jeg fandt linket til Microsoft.

Men hvis du kan engelsk er der en kort forklaring her:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080101142720AAgAziX

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-05-08 23:26

ellers ka du måske finde noget her www.gadgets.dk:-)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-05-08 23:28

Ups det var sku en fuser http://www.gadgets.dk/?language=dk

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-08 07:49

At de ikke længere er der skyldes sikkert at sidepanel er lukket....

Det kan lukkes op nede ved systemiconere ved uret...

Når du har fået dem frem i sidepanel, kan du "trække" dem ud på skrivebordet - derefter bliver de der selvom du lukker sidepanet igen....
Og de kan derefter flyttes rundt på skrivebordet som du lyster...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-08 07:53

Ligger det ikke ved uret er det fordi det IKKE er sat op til at starte med Win - så finder du det i kontrolpanel "egenskaber for sidepanel"....

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 27-05-08 15:31

Tak for svaret refi. Ja, hvor svært kan det være Nu fungerer det!

Nå jeg trøster mig med, at det er fordi jeg endnu ikke selv har Windows Vista!§

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-08 15:33

Selv tak....

Ja - uden Vista er den svær at kende

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 05-02-12 21:01

Jeg kan heller ikke få gadgets på mit skrivebord. Når jeg højreklikker og vælfer "vis" er der intet on gadgets, som skønne Microsoft ellers viser i deres demo video.
Jeg har ledt i tjeneste, for at se om ngt var slået fra, og også undet systemikoner. Der er bare intet :(
Nogen der har en anelse om, hvad der er galt?