/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
microsoft outlook 2003
Fra : vi
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 21-05-08 09:12

Hvad er galt ? jeg kan ikke læse mine mail, der står ikke noget i læserude! på 1 ud af eks.20 står der noget.
jeg kan godt sende og modtage , bare ikke læse!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-08 09:19

Fejl i installation.....
Spamfrasortering fra din udbyder...
Indhold noget du ikke vil modtage....

Der er 1000 muligheder....

Men installer Outllok igen - så virker det måske....

Ellers skal der bruges FLERE oplysninger...

F. eks.
Hvor de kommer fra
Hvad de indeholder
osv....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-05-08 09:21

Prøv at opgraderer til en nyere eller læs evt.her http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/FX100647201030.aspx

Kommentar
Fra : vi

Dato : 21-05-08 09:24

De kommer alle steder fra`` også når jeg går over på en anden skærm, og sender til denne, mailen kommer men ikke den besked jeg skriver, jeg har slået alle regler fra!! for at se om det var det (studenterhuen trykker ikke) hvad dette angår

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 21-05-08 17:21

OK, du kan ikke se mails i læseruden. Hvad sker der når du klikker (måske dobbeltklikker) på en mail - kan du så læse den?

Kommentar
Fra : vi

Dato : 22-05-08 07:37

nej det kan jeg heller ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-08 07:39

Installer Office igen.....

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 22-05-08 17:46

Der er vist ingen anden udvej end reinstallering af mindst Outlook igen (måske hele pakken).
Husk nu inden du går i gang, at tænke lidt på hvad du selv har lavet af tilretninger og ændringer i programmerne. Tag endelig en kopi af alle dine *.pst-filer. Specielt filen der hedder Outlook.pst er vigtig - omdøb den gerne til f. eks Outlookpst.old. Når du har reinstalleret Outlook sletter du den nye Outlook.pst og omdøber Outlookpst.old til outlook.pst. Så har du dine gamle mails igen.