/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Billigt puls ur
Fra : drala
Vist : 2134 gange
300 point
Dato : 14-05-08 18:04

Hej

Er der en der lige ved hvor man kan få fat i et billigt pulsur, ca. kr. 200.-
Og ikke over nettet.

Drala

Kommentar
Fra : drala

Dato : 14-05-08 18:07

Skal måske lige siges at jeg bor i nordsjælland, så hvis der er noget i København eller nord sjælland er det bare super.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-08 18:09

ALDI

Et stykke tid siden de var på "tilbud" - så blot at der stadig var flere tilbage...

Kvaliteten står jeg ikke inde for

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-08 18:13

Men til 200 kr skal du nok selv slå rytmen

Kommentar
Fra : occo

Dato : 14-05-08 18:19

Opret et abonnemnet på IForm.
Du får et helt gratis Pulsur med mulighed for overførsel af data til PC.
Abonnementet på magasinet IForm opsiger du blot med det samme, så er den samle udgift - incl. dit pulsur - langt under det budgetterede.
OCCO

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-05-08 20:10

Netto
(hvis lager stadig haves)

Citat
De fleste, der interesserer sig for konditionstræning, har sikkert prøvet at stå med et billigt pulsur i supermarkedet og fundere over, om det nu kan være lige så godt, som de kendte mærker, der koster 3-20 gange så meget. Vi har testet et pulsur til 148 kr. for at se, om det er pengene værd. Uret er et Gpulse fra Netto, men beskrivelsen af dette ur passer sandsynligvis på tilsvarende discount-pulsure købt andre steder.

Læs mere på:
http://www.motion-online.dk/diverse/udstyr/udstyrstest:_et_discount-pulsur/

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-05-08 21:22

Citat
Et pulsur kan motivere dig, men spørgsmålet er, hvor liret det skal være. Vi har tjekket 14 modeller

Prøv at se mere her
http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugtest/testsundhed/article354123.ece

Jeg tror desværre ikke, at du kan få et godt pulsur til 200,-

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-05-08 09:47

HelleBirgitte... enig, du får hvad du betaler for! Hvilket også står i den art. som jeg henviser til
http://www.motion-online.dk/diverse/udstyr/udstyrstest:_et_discount-pulsur/
Man kan sammenligne med et Anders And ur (som kom med bladet) og op til et åndsforsnottet dyrt Sweizer ur, men hvor går grænsen... ja det må "brugeren" jo gøre op.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-05-08 15:02

Nå ja... så kan man jo også læse alt om pulsure på hjemmesiden http://www.pulsure.dk/ samt købe online - men det var jo et ønske (fra start) ikke at købe via nettet. Hvorfor forstår jeg ikke, men man kan da læse om dem på siden + man kan kigge ind i sin lokale sportsbutik f.eks Sportmaster http://www.sportmaster.dk/ og forhøre sig om hvad er bedst til pungen, samt hvor/hvad det skal bruges til, der er nemlig prisforskel på om det er et ude eller inde mv. pulsur.
Se evt. også Polar's hjemmeside http://www.polar-danmark.dk/index.html
Resten er vist op til "brugeren", så held og lykke med det

Accepteret svar
Fra : peters73

Modtaget 300 point
Dato : 15-05-08 22:18

Heino cykler, på Roskildevej i Glostrup har billige og gode puls ure, f.eks et Sigma PC9 til 280.-
Det er et godt ur som har fået gode anmeldelser, tag evt en snak med dem i butikken de er ret gode til at forklare om deres produkter.

Peter

Godkendelse af svar
Fra : drala

Dato : 15-05-08 22:21

Tak for svaret peters73.
Jeg tager derud i morgen tidlig og ser på det.