/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
produktionsmedarbejder
Fra : rasha01
Vist : 5188 gange
50 point
Dato : 07-05-08 17:29

Hej...

Er der nogen der kender til jobbet som produktionsmedarabejder? Hvordan er jobbet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-05-08 17:31

Jo det kommer da an på hvilken type produktion det er.
I gamle dage sagde man fabriksarbejder, finere er det ikke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-05-08 17:32

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 11
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 22

Så må man godt sige tak og lukke sine spørgsmål.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-05-08 17:38

Der findes næsten lige så mange typer produktionsmedarbejdere, som der er arbejdpladser...

Produktionsmedarbejder hvor? I industrien?? Hvad skal du lave??? Aften/nathold etc.
Du må spørge mere præcist, Svend

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-05-08 17:43

Det er de arbejdere der stå i fabrikshallen og passer de maskiner der fremstiller den vare der nu engang produseres på det pågældende sted.
Produktionsmedarnejder- Har heddet specialarbejder- fabriksarbejder - arbejdsmand
(Det er billigere at give en finere stillingsbetegnelse eng at give mere i løn)

Kommentar
Fra : rasha01

Dato : 07-05-08 17:48

tak for jeres svar...
jeg har søgt på google men kunne ikke finde hvad det for en job... kender i nogle websites hvor jeg se/læse om det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-05-08 17:59

Du kan ikke læse om det før end du ved hvilket arbejde det drejer sig om.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-05-08 17:59

Du forventer vel ikke at få et svar??????????????????????????????

Tænk dig lidt om, undersøg lige omgangstonen her på KANDU.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-05-08 18:00

rasha01 er ikke voksen nok til at forstå noget som helst.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 07-05-08 18:40

Citat
Er der nogen der kender til jobbet som produktionsmedarabejder?

Ja det kender jeg godt.
produktion = fremstilling = bearbejde noget = lave nogle ting = manuel/maskinel arbejde.

Citat
Hvordan er jobbet

Jobbet kan være spændende / kedeligt / farligt / varmt / koldt / stressende.

Produktion er i sig selv ikke noget job.
Et job kan være produktion af noget.

Godkendelse af svar
Fra : rasha01

Dato : 07-05-08 18:44

Tak for svaret Eyvind.