/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
SPIL SERVER HJÆLP ??
Fra : Bloodsnake
Vist : 516 gange
25 point
Dato : 06-05-08 22:27

Hej alle sammen jeg har et mega stort problem jeg vil gerne have sat en spille server op og det skal være alle mulige spil den skal spille og brugere skal have en adgangskode for at kunne logge sig ind på serveren og spille VED INGENTING SÅ BÆR OVER MED MIG

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 35 point
Dato : 06-05-08 22:30

mon ikke det vil være smartest og lave det som en hjemmeside, hvor der kan være et login system som man skal igennem for at komme ind til spillene?

Hvis det ikke er det du søger så må du komme med nogen eksempler på nogen af de spil du vil have liggende på din server.

Godkendelse af svar
Fra : Bloodsnake

Dato : 07-05-08 15:51

jeg vil have bil spil og skyde spil på

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 17:51

tak for pointene, kunne det bruges?

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 07-05-08 19:14

ja men kan du hjælpe mig med at lave sådan en hjemmeside

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 20:57

hehe, det ville jeg meget gerne, men jeg har rimligt travlt med andre hjemmesider, så jeg ved ikke hvornår jeg vil kunne være færdig.

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 07-05-08 21:14

det ville være vildt fedt hvis du gad at hjælpe mig

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 21:16

har du nogen programmeringserfaring i forvejen?

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 07-05-08 21:16

nej jeg er helt ny på det område

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 21:19

Har du en hjemmeside?

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 07-05-08 21:20

nej heller ik

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 21:24

nå ok....... men det her er hvad jeg kan tilbyde dig. Skaf dig en domæne det kan jeg hoste for dig gratis. læs op på html og asp eller php. Så skal jeg hjæpe dig i det omfang jeg har tid.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-05-08 21:26

<< Redigeret >>

nå ok....... men det her er hvad jeg kan tilbyde dig. Skaf dig et domæne det kan jeg hoste for dig gratis. Læs op på html og asp eller php. Så skal jeg hjæpe dig i det omfang jeg har tid.