/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
CLIENT\SERVER
Fra : Bloodsnake
Vist : 541 gange
25 point
Dato : 05-05-08 18:40

hej jeg har et problem jeg vil gerne lave en server hvor man kan spille igennem og men hvor man stadig skal have en adgangskode på client pc er der nogen der kender sådan et program

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-05-08 18:51

Hvad skal du spille?

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 25 point
Dato : 05-05-08 21:08

TJa alt efter hvad du skal spille pålejer det vist nok altid at være kode på.

Nu spiller jeg ikke selv - men kan da ikke forestille mig at der er nogle mennesker i vore dage der laver en spille-server uden der er lavet adgangskode

Godkendelse af svar
Fra : Bloodsnake

Dato : 05-05-08 21:21

jeg vil gerne spille sådan noget som vice city har hørt om et program der hedder smart lunch men det koster penge sådan et program ville jeg gerne have uden det koster penge nogen forslag

Kommentar
Fra : peque

Dato : 05-05-08 21:41

Takker mange gange for point.
Jeg kan som systemadministrator og programmør ikke forestille mig i min vildeste fantasi at nogle mennesker vil lave en spilserver uden kodeord eller andet. Jo komogvind osv - men ikke desideret spil.

Nu spiller jeg som sagt ikke selv - så skal da absolut ikke være hundrede procent sikker.

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 05-05-08 21:46

kender du et program sådan ligende

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 05-05-08 21:47

kan du lave sådan et program

Kommentar
Fra : peque

Dato : 05-05-08 21:50

Nej - der kan jeg desværre ikke lige hjælpe dig.

Jeg spiller slet ikke ( jo Xbox og Wii) men ikke på den måde som du gerne vil. Så jeg kan slet ikke anbefale noget til dig - for jeg interesserer mig ikke for det på denne måde - Kun systemerne bagved dette.
Så derfor ville jeg nok oprette et spørgsmål mere eller google
Der fandt jeg denne http://games.softpedia.com/get/SERVER/Vice-City-Multiplayer.shtml

På følgende googling: http://www.google.dk/search?q=vice+city+gaming+server&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.ubuntu:da-DK:unofficial&client=firefox-a

P

Kommentar
Fra : peque

Dato : 05-05-08 21:51

Ja det kan jeg vel godt - Men det tror jeg nu ikke der er fornuft i dette med de muligheder der ellers er

Min timeløn er efterhånden ikke blevet billigere med tiden og erfaringen

Kommentar
Fra : Bloodsnake

Dato : 05-05-08 23:48

tak for hjælpen hvis du en dag lige falder over noget så skriv lige