/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
løbe bond
Fra : Gevelia
Vist : 1180 gange
20 point
Dato : 14-04-08 23:07

Hej Kandu.

Jeg er lige startet med at dyrke motion i et fitness center.

Da jeg løb på bundet gik det jo fint fint men havde en mærkelig følse bag efter i benene. Hvordan kan det være ???

Mvh. Per

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-08 23:09

Citat
en mærkelig følse bag efter i benene

Beskriv det lidt nærmere !!!!

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 14-04-08 23:11

Okay, men det summede!

Jeg have det ikke skidt men mærkeligt. Da jeg startede på løbebundet gik det fint fint.
Men da jeg var færdig med at løbe og hoppede af maskinen, så summede det i fødderne og benene, det er ikke som det plejede at være når man ellers løber i naturen. !

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 30 point
Dato : 14-04-08 23:15

Hej igen.
Har du haft ordentlige løbesko på ???
Det er jo ikke det samme underlag som i naturen , jeg kunne forestille mig at det er holdt op igen efter en time eller to !!
Måske har du løbet for længe og du har dannet mælkesyre i benene , det kan gi de symptomer du beskriver.

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 14-04-08 23:19

Hejsa

Citat
Har du haft ordentlige løbesko på ???

Ja Løbe skoende fejler ikke noget, Og jeg løb og gik i max 15 minuter det er sådanne et program. Hehe...

Det summende gik over i løbet af 5 min. Men det var sårn' lidt for underligt. Jeg kunne ikke rigtig træder ordenligt på det rigtig gulv! Hehe.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-08 23:23

Jammen det er kun underlaget du ikke er vant til ikke andet. Jeg havde det på samme måde da jeg startede for 3 uger siden og der er ikke noget nu
Men det er da ubehageligt. Det går over når du vænner dig til det .

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 14-04-08 23:25

Okay

Godkendelse af svar
Fra : Gevelia

Dato : 14-04-08 23:25

MangeTak for svaret piaskov!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-08 23:26

Held og lykke. Men det er hårdt at komme igang
Jeg er stadig øm i hele skroget selv om jeg træner 3 gange om ugen