/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Brænder problemer
Fra : Pytten1510
Vist : 540 gange
51 point
Dato : 11-04-08 00:17

Hej

Jeg har i dag købt en brugt computer uden brænder. Men det betød jo ikke noget idet jeg har en ny brænder liggende......
Men men, stikket passer ikke på. Stikket fra bundkortet er længere end der er plads til i brænderen....
Det er et Intel D850MV bundkort der sidder i.

Skal jeg ud at købe anden brænder ???? Og i så fald, hvilket ??

Pytten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-04-08 00:34

Måske du kan få et andet kabel med smallere stik til den nye brænder i den ene ende samt det der passer til dit bundkort i den anden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-04-08 01:36

Det er nok et SATA drev du har - hvis der ikke er sata tilslutning på dit bundkort, se din manual, så skal du nok bruge noget i retning af dette http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=98029 tal evt. med forretningen.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 51 point
Dato : 11-04-08 08:18

Eller en splinter ny brænder med det sidste nye til 300 kr med brænderprogram.
Hold øje med om det skal være SATA / ATA - alt efter hvilket stik du har i comp.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 11-04-08 17:18

Det er ikke lykkedes mig at se det i den medfølgende bog....men jeg har talt 25 huller *2 i stikket,
og 20 ben*2 rækker i brænderen.....

Hvad hedder hver enkelt ?

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 13-04-08 00:15

Tak for svaret Eyvind.