/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
hjælp
Fra : Whitman
Vist : 463 gange
25 point
Dato : 27-02-03 05:33

Nogle der ved hvor jeg kan få hjælp til flg.

Jeg leder efter en ven, som jeg gik på ungdomsskole med. Med har ikke haft kontakt med personen siden '97. Og da personen er flyttet og har et rigtig dansk navn (som er umuligt at søge på... da der kommer min. et par tusinde svar.. ikke nemt med alle dem som hedder Hansen :( )

Men der skulle vel ikke være nogen, som ved hvor man kan få noget hjælp, så man kan finde ud af hvor personen bor.

Accepteret svar
Fra : fjordglimt

Modtaget 35 point
Dato : 27-02-03 06:46

hej whitman.

du skal tage og søge på internettet, der du skal søge er

http://venner.jubi.dk/

s¨kommer du ind på en side og der kan du blive bruger gratis og der er nogle spørgsmål som du skal svare på f.eks. hvilken skole du har gået på og om du kan huske nogle af dine klassekammerater og nogle andre spørgsmål så skal komputeren nok hjælpe dig det den kan den giver også oplysninger hvis der er nogle fra den årgang.

Hej held og lykke med det. hilsen fjordglimt

Kommentar
Fra : summer

Dato : 27-02-03 09:18

Det er altså også utroligt hvad man kan finde frem til på denne søgesite : http://www.krak.dk/scripts/forside/krakdk_forside.htm
Hvis du graver lidt i hukommelsen, kan du sikker huske lidt mere om din ven end Hansen, hvor han kom fra, forældre. Du kan jo også slå på tråden til ungdomsskolen. Du kan også søge på forskelligt på denne søgesite: http://www.google.com/intl/da/ Ved at skrive forskellige søgeord i søgefeltet, kan man nå langt.
fjordglimt - jeg tror dit link er dødt. Det er det lige nu.

mvh
summer

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 27-02-03 20:03

hej summer jeg tror nu ikke mit link er dødt for nå denne person har et ganske almindeligt navn så kan det nu være svært at finde i kraks vejviser for dengang vedkommende gik på ungdomsskolen havde han nok sin adresse hos sine forældre, jeg ved ikke om han har prøvet dette men det er jo ikke sikre at de er mere, jeg har selv prøvet at lede efter nogen fra da jeg gik på ungdomsskole hvor jeg så var heldig at finde dem under den adresse som jeg har oplyst jeg synes at det er en god side. HEJ fra fjordglimt

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 27-02-03 20:03

hej summer jeg tror nu ikke mit link er dødt for nå denne person har et ganske almindeligt navn så kan det nu være svært at finde i kraks vejviser for dengang vedkommende gik på ungdomsskolen havde han nok sin adresse hos sine forældre, jeg ved ikke om han har prøvet dette men det er jo ikke sikre at de er mere, jeg har selv prøvet at lede efter nogen fra da jeg gik på ungdomsskole hvor jeg så var heldig at finde dem under den adresse som jeg har oplyst jeg synes at det er en god side. HEJ fra fjordglimt

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 27-02-03 20:04

hej summer jeg tror nu ikke mit link er dødt for nå denne person har et ganske almindeligt navn så kan det nu være svært at finde i kraks vejviser for dengang vedkommende gik på ungdomsskolen havde han nok sin adresse hos sine forældre, jeg ved ikke om han har prøvet dette men det er jo ikke sikre at de er mere, jeg har selv prøvet at lede efter nogen fra da jeg gik på ungdomsskole hvor jeg så var heldig at finde dem under den adresse som jeg har oplyst jeg synes at det er en god side. HEJ fra fjordglimt

Kommentar
Fra : summer

Dato : 27-02-03 23:11

fjordglimt, med dødt mener jeg at når jeg forsøger at aktivere dit link, går der ca. 30sek. så kommer fejlmeldingen "Siden kan ikke vises". Jeg har forsøgt en tre gange med samme resultat. Jeg ve ikke hvordan du kommer en på sitet.

mvh
summer

Kommentar
Fra : summer

Dato : 27-02-03 23:48

Det er vel ikke dette link:
http://www.walkers.dk/venner_find.asp

Kommentar
Fra : Whitman

Dato : 28-02-03 02:31

1. Har forhørt mig hos ungdomsskolen, og de har ingen nyere adresse.
2. Problemet med vennes forældrene er at de blev skilt for en del år siden. Og har ingen ide om hvor de nu flyttede hen.
3. Selfølgelig kender jeg osse fornavnet. (men hjælper stadigvæk ikke meget... da fornavnet osse er ærkedansk)

Men acceptere fjordglimt's svar (fandt den selvom der manglede et "i" i jubi ( jubii ;) ) , da jeg fandt et par stykker fra min årgang derinde. Og så håber jeg på at de måske kan hjælpe mig.

Godkendelse af svar
Fra : Whitman

Dato : 28-02-03 02:31

Tak for svaret fjordglimt.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 28-02-03 05:30

hej. det var godt at du fandt det jeg ønsker dig held og lykke med det, det er lidt træls når man ikke finder det man søger jeg håber at du finder vedkommende.

hej fra fjordglimt.

Kommentar
Fra : Whitman

Dato : 28-02-03 07:41

Takker... må bare håbe det bedste :)

Kommentar
Fra : summer

Dato : 28-02-03 08:21

fjorglimt, se det var jo en lille fejl med stor virkning, som jeg ikke havde se. Nu virker dit link når det staves rigtigt: http://venner.jubii.dk/

Held og lykke Whitman med din søgen
summer