/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
xs, s, m, l, xl.
Fra : missjosephine
Vist : 1179 gange
100 point
Dato : 04-04-08 21:27

[B]hej
jeg blir nødt til at spørge andre, om det virkelig kan være sandt,hvorfor søren så mange mænd er kede af størrelsen på deres vedhæng.
min ex. var forfærdelig fixeret på sin størrelse og han var altså i + enden af gennemsnitsstørrelsen.
min nuværende kæreste er også utilfreds med sin størrelse og jeg blir ved at fortælle ham, at jeg er ovenud tilfreds med den, som den er. den er helt perfekt og ganske pæn.
og absolut også indenfor det normale gennemsnit...lige lidt under den sidste del af + enden...
hvordan i himlens navn overbeviser jeg min kæreste om, at den er perfekt for mig som den og at jeg ikke vil bytte den for noget resten af livet...
jeg elsker min mand og vil ikke ha andre end det der er hos ham...han har- og er alt det, jeg har ledt efter i mange mange år...
men måske mænd bare ikke vil overbevises om at de er perfekte som de er...[/B]
....
.......................................j............

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 21:40

Hvis størrelse er uden betydning, hvorfor så rejse dette spørgsmål.

Hvis noget ikke er vigtigt - giver det da ikke mening at gøre det vigtigt.

Ting bliver først vigtige når de debaters eller man rejser det som et problem.

Men tal med manden om det, det er vist has forklaring der her har "størst betydning"
vh ben

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-04-08 21:43

tror vist ikke du har fattet meningen med spørgsmålet.....
eller er du en af dem der ikke tør udtale sig som så mange andre mænd ikke tør, fordi de er så skidebange for at blive til grin....
mj....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-04-08 21:45

mænd er jo så skide fixeret på deres størrelse...derfor spørgsmålet...hr. perfekt....menglem du bare at det er stillet..det er ikke fra dig jeg får et seriøst svar....så glem det bare og vær dig selv...
gudgivening.....j.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 22:04

Med din måde at debatere på - forstår jeg godt at i ikke selv finder en løsning til det spørgsmål.

Nogle løser problemer - andre skyder budbringer...

Flot

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-04-08 22:14

det er ikke det der er spørgsmålet hr.....læs.....jeg har ikke noget problem...det er jer mænd der har problemer.......med jeres størrleser.....j.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-04-08 22:23

Jeg har de samme erfaringer som missjosefine. Så Benjamin spørgsmålet er helt relevant.

Hvorfor er mænd så utilfredse med dem selv og hvorfor tror de ikke at kvinder kan acceptere dem som de er og som de er udstyret.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-04-08 22:33

nemlig..endelig en der har fattet livets mening....FEDT....
man hører da aldrig kvinder klage sig over at de er for store eller for små..dernede...
ka huske jeg fik at vide af exen, at drengene i skolen altid var kede af at gå i bad efter gymnastik, fordi de var bange for at blive drillet....min ex. var det, fordi han var omskåret...og at de "målte" de andres med øjnene..og meget jaloux, hvis en andens var større eller mere behåret...
og det gør de sku stadig....måler med øjnene..når de går i svømmebad og den slags....har jeg da fået at vide....
hvordan kan det være ingen mænd tør svare på spørgsmålet.....det er jo jeres erfaring jeg gerne vil ha..om hvad man gør ved sin elskede, for at få ham til at forstå, at han er flot og perfekt og lækker med det der er......op jer dog mænd og åben jer......hvorfor er i så utilfredse med jeres størrelse.......j.....

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 04-04-08 22:36

Og kvinder er utilfredse med deres barm.

Kvinder kan så få "rettet" dem, men der er ikke den samme succes for mænds vedhæng. Har der ikke kun været omtale af mislykkede - forlængelser -??

Mennesker idag, skal være helt perfekte, sådan en gang reklamesfis

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-04-08 22:46

nej jeg er ikke utilfreds....og det er ikke det mit indlæg handler om..
endnu en mand der ikke tør komme med et seriøst svar på hvordan det ka være....j....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-04-08 22:49

og ps....mange af de kvinder der får rettet op på deres forhæng blir invalideret for resten af livet...ikke alle er skam succesrige.....
hader kunstige bryster..de er grimme, men mænd ælsker dem jo.....og påstår i flæng at de vil ha STORE bryster....og når det så kommer til stykket, så vil de slet ikke alligevel.....
j.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 04-04-08 22:56

Citat
nemlig..endelig en der har fattet livets mening....FEDT....
man hører da aldrig kvinder klage sig over at de er for store eller for små..dernede...

Er livets mening da, at være enig med dig?.

Jeg synes du generaliserer mændene for vildt, og glemmer at kvinder ikke er en skid bedre. Måske ikke med hensyn til størrelsen på fjabben, men så med så meget andet. Bryster for eksempel, som der allerede er nævnt. Eller lår, hofter og bagparti. Alting noget som har med vores seksualitet at gøre, på en eller anden måde.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-04-08 23:03

Hej missjosephine
er du sikker på, at det ikke er dig - der har et problem?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-08 23:31

Citat
jeg elsker min mand og vil ikke ha andre end det der er hos ham...han har- og er alt det, jeg har ledt efter i mange mange år...

Citat
jeg blir nødt til at spørge andre, om det virkelig kan være sandt,hvorfor søren så mange mænd er kede af størrelsen på deres vedhæng.

Har du slet ikke tænkt på, at han måske bare er træt af dig. Tror du ikke, at det er en undskyldning for at slippe af med dig, så du ikke skal have skyldfølelse.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-04-08 00:05

Ans - du har muligvis ramt rigtigt

Citat
jeg blir nødt til at spørge andre, om det virkelig kan være sandt,hvorfor søren så mange mænd er kede af størrelsen på deres vedhæng.

Har du slet ikke tænkt på, at han måske bare er træt af dig. Tror du ikke, at det er en undskyldning for at slippe af med dig, så du ikke skal have skyldfølelse.

Det er jo nok rigtigt - vedkommende er blevet træt af vedhænget - hvad hun så end hedder!

Sådan går det jo under tiden - et hul er et hul.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-08 00:07

Fjern lige Klumme fra din sorte liste, profilen kan sikkert godt oplyse dig om et eller andet hvorfor stiller du et så tåbelig spørgsmål ? Er det kun for at sætte mændene, som forsøger at svare på din sorte liste ? Du tåler ikke at nogen er uenig med dig. Jeg har aldrig hørt om mænd der utilfredse med deres udstyr, de der stiller spørgsmål her på Kandu lider vist mere af mindreværds komplekser end af manglende størrelse på pikken, har du allerede slidt fyren op på kæresten, siden han beklager sig jeg kan ikke tage dit spørgsmål alvorlig der er flere kvinder der klager over for lille barm eller for stor røv, måske begge dele, end mænd der klager over for lille penis, svaret på hvorfor nogen klager, øh er der nogen som klager

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-08 00:11

Citat
mænd er jo så skide fixeret på deres størrelse...derfor spørgsmålet...hr. perfekt..
det tror jeg simpelhen ikke på, hvem andre end dem du kender, fokuserer på penis størrelse ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-08 00:15

Citat
men mænd ælsker dem jo.....og påstår i flæng at de vil ha STORE bryster
igen en påstand grebet ud af den blå luft, jeg foretrækker slanke kvinder og de har som regel små bryster, medmindre de er kunstig gjort større

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-04-08 02:20

ÅÅhhh stop så, det drejer sig jo om mænds manglende accept af deres krop, især hvis manden er over 45.

Og ja mange kvinder vil have større bryster, men hvad har det med "ældre" mænds opfattelse af deres (i kvinders øjne) perfekte nedre region.

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 05-04-08 04:58

Citat
jeg blir nødt til at spørge andre, om det virkelig kan være sandt,hvorfor søren så mange mænd er kede af størrelsen på deres vedhæng.

Det er jo et meget generelt spørgsmål du der stiller.
Det er jo din og selvfølgelig også andrespåstand, og det er der jo ikke nogen der kan svare på entydigt på.
Det ville jo svare til at jeg som mand skulle spørge: "Hvorfor søren er der så mange kvinder der er kede af størrelsen på deres bryster?"

Vil du kunne svare på det?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-04-08 13:39

Det er vel lige som kvinder og vægten, hvorfor bliver de ved med a spørge om de er for tykke, eller om de ser for tyk ud i en eller anden kjole? Det gør kvinder fordi de gerne, med jævne mellemrum, vil bekræftes i at de er smukke og at manden i deres liv synes at kvinden er smukkere end alle andre kvinder i verden.

På samme måde med mænd, vi vil gerne have at vide at vores vedhæng er stort (nok) og at vi er gode elskere, og vi vil gerne bekræftes i det med jævne mellemrum.

For selv om mænd og kvinder i dag burde være lige, er det stadig sådan at mænd mener at de skal yde en præstation når de har sex, kvinder skal "bare" se godt ud og nyde.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-04-08 16:08

Nu ved jeg jo ikke om mænd her på Kandu er midaldrene og singler, men jeg mener helt bestemt, at single kvinder er bedre til at bibeholde deres selvtillid mens single mænd (over 45) mister deres.
Endda i en sådan grad at flere bliver impotente. Mange har endda problemer med alkohol.

Vi vil alle bekræftes og vi har alle brug for det i en eller anden udstrækning. Og det er synd for de mænd som ikke kan tro på deres kvinde.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-04-08 16:16

Never ending story...

Dette spørgsmål kan aldrig besvares, kvinderne har en mening om tingene og mændene en anden.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-04-08 16:21

Citat
hvordan i himlens navn overbeviser jeg min kæreste om, at den er perfekt for mig

Det gør du ved at besvare det spørgsmål som kæresten egentlig ville stille hvis han turde. Det han gerne vil vide er om han er en god elsker, om du nyder at have sex med ham og om du får det ud af det du skal.
Og du skal ikke bare svare på spørgsmålet når han stiller det, men også når han ikke gør, gør det hver gang i har sex.

For uanset om du videnskabeligt kan bevise at hans er større og tykkere og hårdere end gennemsnittet, vil han stadig være i tvivl.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 05-04-08 16:58

Hej missjosephine i aften er der pik i metermål på dr2 der har sjoveren som tema.
Måske du kan få besvaret dine spørgsmål og måske endda få indsigt i hvad det er for en størelse den dinglende sjover !

Som de grønlandske piger siger akasut

Jeg tror såmend at jeg vil se den "altså udsendelsen" da aftenens programmer ikke har noget "stort" bedre at byde på. Hvad siger i så hele to og en halv time, med Pimmeren i hånden.
Det er jo næsten lige så lang tid som et godt kvalitets knald.

M ed brunstig hilsen Højris

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 14-04-08 19:00

desværre højris...det er desværre ikke muligt at se dansk tv herfra....
men håber da du fik en fed aften....
og nej min exkæreste var ikke over 45..han er 44 og min nuværende kæreste er lige netop blevet 43..så det er ikke gamle midaoldrende mænd jeg omgås..og min kæreste ved udmærket godt at jeg er tilfreds med ham som han er....men , men men ...det er ikke min påstand at mænd er utilfredse...det er blevet beskrevet side op og side ned i bøger og blade og indlæg alle mulige steder og ikke kun i danmark...nej i hele verden såmænd...
jeg fik engang en bog i gave..der hedder "når mænd elsker"..en amerikansk psykolog der har beskrevet sine klienters problemer med alle mulige forskellige former for sexuelle problemer....og et af dem er såmænd også dette jeg spør om...
jeg spør til gengæld intet steds om kvinders bryster mm...dette er et andet indlæg som en anden må spørge om..mit spørgsmål lyder på hvordan..ikke hvorfor...men hvordan det kan være....og det er ikke en påstand...jeg har....det er et spørgsmål....og det viser sig jo ganske tydeligt på svarene, at ikke en eneste mand TØR ytre sig om det...jeg vil så derimod påstå, at i ikke tør indrømme det at i også siger til jeres af og til at den er lille..eller den er for lille....
min ex og min nuværende er dælme ikke de eneste i verden der siger dette...men vil gerne vide hvordan....ikke hvorfor, men hvordan....der er forskel på spørgefaconen....kan det være....
om kviders eneelelr andet er for lille eller for satort kan man diskuterer et andet sted....
jeg er ikke utilfreds med noget som helst..heller ikke min krop..jeg er nået en alder, hvor jeg accepterer den som den er..jeg er rimelig slank, 70 kg.....170 cm høj...mindre bubies...men sensuelle, større røv, men sexet...deller på maven, men det alderen og hormonerne...men jeg er ikke utilfreds...sålænge min kæreste synes jeg er lækker og sexet som jeg er....han e rbestemt ikke utilfreds....overhovedet ikke..og det var min ex heller ikke...
har hørt fra mange, at de slet ikke gider kvinder med kunstige bubies og små numser...de vil ha røv og ægte forlygter....
er det måske også en påstand...eller er det fakta....
jeg ved sku ikke hvorfor mange kvinder er utilfredse.....mindre selvværd eller fordi de hører at mænd vil ha STORE pornobabser....og det de ser i reklamerne...det jo lø'gn...og bedrag....
havde engang en veninde der hele tiden sagde, at når hun havde fået de børn hun skulla ha, så ville hun opereres større..hun havde altså nogle ganske fine nogen...og tvivler faktisk på at hun har gjort det....
men kender tilgengæld to der har fået lavet dem mindre....fordi de var så tunge,at de konstant havde rygsmerter....den ene var bare 18-19 år da blev lavet....men det er en helt anden sag....
se på mit spørgsmål....mand og kom med et reelt svar og ikke udenomssnak...
og NAJJJJJJJ...grumme klamme klumme blir aldrig nogensinde åbnet op for igen...ALDRIG..han er det mest afskyelige og ondskabsfulde væsen herinde....meget ondskabsfuld......fatter ganske enkelt ikke han får lov til at være her...han er forfærdelig i sine udtalelser og fatter intet....kun brok og brok og brok..han kan jo ikke komme med ærlige og gode og konkrete svar, kun svine folk til...
god aften.....
j.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-08 19:18

Citat
jeg vil så derimod påstå, at i ikke tør indrømme det at i også siger til jeres af og til at den er lille.
det er en påstand der vil noget, det har INTET med fakta at gøre, jeg har ALDRIG nogen side hørt en mand beklage sig over udstyret, og JEG klager ikke over min egen tryllestav

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-08 19:21

Det må være noget i kvinder må lægge øre til, når du skriver at nogen klager, hvor har du den påstand fra ?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-04-08 19:48

Jeg tror at de fleste mænd ind i mellem får den tanke at det kunne være rart om deres "ting" var lidt/meget større. F.eks. hvis de sammenligner sig med de fyre de ser i pornofilm.

Lidt på samme måde som de fleste kvinder nok ind imellem drømmer om at have lidt mere perfekte bryster eller være lidt tyndere, f.eks. ved at se på modeller på catwalken.

Men hvor størrelsen på kvinders bryster mest er af æstetisk betydning, har størrelsen på mænds "ting", også en praktisk betydning, og nogle mænd kan derfor nok få den idé at de ville være bedre elskere hvis deres "dims" var lidt større.