/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Er bundkortet smuttet?
Fra : spimmer
Vist : 563 gange
200 point
Dato : 04-04-08 10:11

Hej.
En bekendt har en Fujitsu computer. I går, da han lukkede ned, larmede hans maskine meget (den er ellers temmelig stille. Da han ville starte op her til morgen, så kommer Fujitsu logoet, og så sker der ikke en s... mere. Er hans bundkort gået eller hvad kan der ellers være galt?
mvh
spimmer.

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 210 point
Dato : 04-04-08 10:15

Nej så ville logoet ikke komme på skærmen, det lyder mere som manglende harddisk.

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 04-04-08 12:04

ja død harddisk ellers en blæser der sidder fast eller er død så prøv at åbne kabbinet og lyt til harddisken og tjek at alle blæsere kører

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 06-04-08 17:35

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-04-08 17:39

Selv tak.