/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Søger banner annoncør
Fra : qxy-dk
Vist : 651 gange
10 point
Dato : 29-03-08 12:54

www.qxy.dk søger hjemmesider som vil indsætte vores banner mod bonus ved brug af qxy.dk

Kommentar
Fra : achton

Dato : 29-03-08 13:08

Teil har bedt mig skrive nogle pæne ord, da du har blacket ham.
Din reklame for en idiotisk dum auktionsside er latterlig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-03-08 13:08

jeg bruger nu www.qxl.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-03-08 13:12

du får den lige en gang mere inden jeg bliver blacket www.qxl.dk

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 29-03-08 13:21

også jeg bruger www.qxl.dk

Du er lige blevet medlem og har allerede blacklistet 5 brugere

sikkert 6 om lidt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-03-08 13:27

Hvis man skal have bare lidt at vælge imellem, så er www.qxy.dk nok ikke det rigtige sted at gå, her er udbudet sparsomt, lige som det er det på www.auc247.com.
Så jeg forsætter med at bruge QXL, her har jeg lavet mange gode handler.
Så hvorfor reklamere for en boglammet krikke, når man kan få en fuldblods!!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-03-08 13:32

Ja så har idioten også blaklistet mig

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-03-08 15:52

Sikke da et narøre... det er da vist ikke den måde man skaffer kunder i butikken...

Det ender vel med han når at blackliste alle KANDU'er

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 29-03-08 16:38

har vi ikke nok af den slags sider

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-03-08 16:41

Hip-hip hurraaa for QXL----findes der andre

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-03-08 16:44

QXY-----hvorfor lige det navn??????????????