/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sexleg og Spil
Fra : Sunnyman
Vist : 1220 gange
30 point
Dato : 28-03-08 07:31

Har før hørt at man kan få et Sex spil til opfrisk af samlivet.

Og vores "hyrdetimer" kunne sku godt trænge til et løft....

Nogen der ved hvad det hedder, hvor man kan få det ?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 40 point
Dato : 28-03-08 07:33
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 08:04

Gå ind på Gadgets hjemmeside og under frækkerten er der forskellige muligheder for opfriskninger http://www.gadgets.dk/cookie_usage.php

God fornøjelse Mvh Sunofisken

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 28-03-08 12:06

det er jeg rimelig sikker på at klamme grumme klumme har et fantastisk opvækkende og forfriskende nytænkende svar på..han er jo ALTID til stede, når der er spøsrgsmål på denne side...
men ALDRIG endnu kommet med noget konstruktivt.....det fordi han ikke selv aner en skid om hvad konstruktivt betyder og fordi han ikke aner en dyt om hvad smuk og lækker sex omhandler...

så KOM NU grumme klamme klumme..kom nu med noget du aner noget om....har du ikke et helt fantastisk og exeptionelt svar, så den stakkels spørger kan få oplysninger på det han gerne vil vide.....kom nu med det korrekte svar grumme...
vis nu hvad du dur til...du er jo skide klog på alt der har med dette emne at gøre...er du ikke???
du er i alle tilfælde klog på at svine andre mennesker til...
så pas på spørger...pas på du ikke blir svinet til og opofattet som sen outsider, fordi du stiller et spørgmål om sex....klamme klumme kan ikke tåle dette emne....så får han kvalme og brækfornemmelser...
....fra det regnvåde italien....øv.øv.øv. miss. j......

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-08 13:09

Hej.
Prøv og se på www.lust.dk
Held og lykke

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 28-03-08 13:13

Ellers er der nogle her.

http://paradiss.dk/c.asp?KatId=115

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-08 16:59

Citat
så KOM NU grumme klamme klumme..

OPFØR dig dog ordentligt herinde.
Hvis du kun kan skabe dig så hold dig hellere væk

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 28-03-08 18:33

så,se dog selv hvad det er han gør...
er du så naiv, at du ikke kan læse hans dumme klamme ondskabsfuldheder...
han er den mest ondskabsfulde person på denne jord.....har du virklig ikke opdaget det endnu..og så skal du ikke belære mig om hvad jeg skal....jeg er gammel nok til selv at bestemme. komme rdu selv med noget konstruktivt....fru pia..
men måske der du den anden halvdel af grummefamilien.......
og skaber mig...jeg skaber mig aldeles ikke, jeg kommer med facs....fru dame....der er KUN EEEENN der skaber sig her og det er klamme klumme...han e rsku ikke dukket op endnu..fantastisk.....enestående...utroligt..det er da ellers noget med sex..og der plejer han sku da nok at skruge sine glukker på stilkene og få smurt rasterne..hahaha...menhan ER måske blevet indlagt der hvor en anden person her på denne side ønsker ham hen.....
miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu fra den evigt dejlige miss..j..
CIAO CIAO..og go' weekend.....
huttelihut.....fantastico....amore, love, kærlighed ......opg massert af FED sex.....tjuhej hvor det går hva''''

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-03-08 21:49

Citat
huttelihut.....fantastico....amore, love, kærlighed ......opg massert af FED sex.....tjuhej hvor det går hva''''

Man skulle sq tro du var underernæret

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 29-03-08 11:19

He He,

Ja, man får meget morskab ud af at stille et spørgsmål om sex.....

Nu har jeg ikke selv set nogle af de svar som grumme klamme klumme(åbenbart) skulle have skrevet...

TIL Kortoververden : Har kigget på den side du skrev, og synes den ser lidt spændende ud... Det er ikke kun om rå sex, men også om følelser, og velværd.
Så den er jeg sku kommet til at bestille..............så nu får vi og se om det bringer noget godt med sig.

Godkendelse af svar
Fra : Sunnyman

Dato : 04-04-08 07:25

Tak for svaret Kortoververden.

Kanon spil, der ikke kun handler om SEX.... Men hele opbygningen til en omgang heftig kærlighed overalt.

Kommentar
Fra : lise2408

Dato : 18-04-10 19:08

Kan VARMT anbefale Erotic4Real... det sætter fut i sagerne...og så tiltaler det mig at det ikke kun drejer sig om sex men også har andre aspekter... KØB DET!!

mvh
Lise