/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
**stop volden** eller.
Fra : klamigen
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 27-03-08 19:50

stop vold______lol

børn er ikke onde___de BLIVER det

kan ikke mindes jeg i mit liv
har hakket på andre menesker, der ikke fortjener DET
OG slet IKKE i skoletiden__
der var for mange ''klumme´r''
og de blev stille og roligt UDELUKKET
af klassen og __skolen, så de måtte finde
sammen og ødelægge ALT for andre.
Men det var engang_ der hed petti-rør + lærervold.
MEN HOLD DA KÆFT___hvor blev der ROLIGT

men vil da gerne høre en mening om det
så kunne vi andre ellers følge med i timerne.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 27-03-08 20:41

jeg er helt enig,en regulær røvfuld er det eneste der hjælper,,tog vi andre måske skade af det,nej vi fik respekt og gjore som der blev sagt,,,,en årgang 1957

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-03-08 21:01

Tror sgu ikke på de der pettirør- De knækker. Mener du ikke spanskrør?

Vold avler vold.

Og hvis børn er det lige der udøver vold idag?

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 27-03-08 21:54

Citat
årgang 1957

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
jeg er helt enig,en regulær røvfuld er det eneste der hjælper
,,

kan da huske en FUCKIBG ________________________øretæve??
kan man HORE DAGEN ETTER___________
den virkede_____men FREM ME D 1
SIKEDE ////////// BEDETÆPPE___________har_ R D
DENGANG::::::: samler stadig ind for afrika_____

SKa l lige hjem og til mor
dra skolen ___ altså
meget for en SS_ unge
Link______::

Citat
Og hvis børn er det lige der udøver vold idag?

sidder her som DÅRLIGT ss PROGRAM
se andre steder om '''''''''''''''''hr´Hitler********************************47
haderrr OFFENTLIGT_________

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 22:32

Citat
jeg er helt enig,en regulær røvfuld er det eneste der hjælper

Tænk nej det vil jeg ikke give dig ret i
Vold avler vold og ingen er tjent med det

Accepteret svar
Fra : BarkeBillen

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-08 22:37

hvem snakker om vold,, ??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 22:43

Citat
en regulær røvfuld

Det er vold i mine øjne og for øvrigt også forbudt

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 27-03-08 22:46

hmm,,er du pædagog,,det er noget fanden har skabt i vrede.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 23:04

[CITAT]hmm,,er du pædagog,,det er noget fanden har skabt i vrede.
Nej jeg er sygehjælper og har været det i 35 år. Du kan jo læse min profil
Men hvis jeg havde været pædagog var du da en jeg gerne ville ta en snak med om opdragelse !!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-03-08 23:24

Der skal forældre til, som har lært at man kan kommunikere sig ud af konflikter.
Jeg har en søn, som simpelthen var født med "en hurtig hånd" og han skulle læres at man kunne komme ud af en konflikt på andre måder end at slå!
Han er idag 19 år og er noget af det mest fornuftige og kærlige man kunne tænke sig.
På den anden side er han utrolig meget respekteret i "byen"
Han er ikke ret stor i højden, men veltrænet og alle respekterer ham enormt.
Han besidder en ro og tålmodighed..som nok er noget af det bedste vil jeg tro,

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 23:27

Hej mangorossa.
Det er der mange der er født med en hurtig hånd , men du har nok IKKE opdraget ham med bank ??? Det burde ikke være nødvendigt ??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-03-08 23:34

nej nej slet ikke..men med en fast og kærlig hånd...med hjælp (uundværlig) hjælp fra min dejlige mand

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 23:39

Citat
..men med en fast og kærlig hånd...med hjælp (uundværlig) hjælp fra min dejlige mand

SÅDAN skal det være

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-03-08 23:59

Hvorfor fødes der så mange ADHD børn idag?

Mange af dem er jo netop hurtige på aftrækkeren.
har selv en asperger med OCD og skizofreni. Samt en med borderline.

Hvad sker der siden der er så mange psykisk syge.
Jeg har aldrig røget. Heller ikke drukket alkohol under graviditet og amning.

Mine børn er opdraget med konsekvenser og ansvarstagning.
(ikke smæk)

De unge har ingen respekt for politiet... her skal der nedsættelse af den kriminelle lavalder og meget strammere straffe til.

Og de "stikker" ikke hinanden.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 28-03-08 06:54

Har lige læst en bog:
Dianna Benneweis.
"Alting har sin pris."
De har påvirket mig meget!

Kan du læse?

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 28-03-08 08:50

De unge bliver samtidig mødt af for få betjente (dem er der jo ikke råd til).

Betjentene må praktisk taget ikke gøre en pind, for så er det jo så synd for de stakkels unge.

Gør de endelig noget konsekvent er pressen jo meget hurtigt på de unges side, fordi politiet har overskredet grænserne.

Helt ærligt.

Dem der laver lort, lad dem dog betale prisen uden forældre og presse rotter sig sammen, fordi de stakkels unge bare er misforståede mennekser, der en enkelt gang kom i dårligt selskab.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 28-03-08 09:18

Alt har sin Pris.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 28-03-08 09:28

Pris ja men....

Hvem udbyder varen?

Hvor ligger skylden?

Kan vi bare vaske vores hænder og sige, det er alle andres skyld?

Hvad skal vi med det sløsede samfund, der ser mellem fingrene med så mange ting.

Sgu ikke sjovt når ens teenagedatter kommer hjem og har fået tæsk af en 18 årig somalier, og politiet ikke vil gøre noget.
Manden var vild med hende, så det måtte jo bare være kæresteproblemer (hun havde i længere tid forsøgt at holde ham fra sig. Han var smidt ud af ungdomsklubben pga dette). Idag har hun da kun arrene tilbage. bla. fra cigaretter på maven. Men nej... den stakkels flygtning var jo bare forelsket. Det kunne der da ikke gøres noget ved.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 28-03-08 17:19

[citat]Men nej... den stakkels flygtning var jo bare forelsket.[\citat]
...og de stakkels forældre, der ikke formåede bedre end at giver deres børn smæk ville jo bare opdrage dem til noget godt. Gaab....

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 28-03-08 17:36

Sgu ikke sjovt når ens teenagedatter kommer hjem og har fået tæsk af en 18 årig somalier, og politiet ikke vil gøre noget.
Manden var vild med hende, så det måtte jo bare være kæresteproblemer (hun havde i længere tid forsøgt at holde ham fra sig. Han var smidt ud af ungdomsklubben pga dette). Idag har hun da kun arrene tilbage. bla. fra cigaretter på maven. Men nej... den stakkels flygtning var jo bare forelsket. Det kunne der da ikke gøres noget ved.

og hvad kan man så lære at det,,,jooo,til de unge piger hold jer fra det skidt,,,man ligger som man har redt

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 31-03-08 04:24

Citat
hmm,,er du pædagog,,det er noget fanden har skabt i vrede.

MENN hvor bleb der RO I KLASSEN
og s kunne amdre LÆRE___

der er ALTID 1 KLUMME____

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 31-03-08 04:25

Citat
ud af en konflikt på andre måder end at slå!

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 31-03-08 04:26

Citat
hmm,,er du pædagog,,det er noget fanden har skabt i vrede.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 31-03-08 04:55

Citat
jeg er helt enig,en regulær røvfuld er det eneste der hjælper,,tog vi andre måske skade af det,nej vi fik respekt og gjore som der blev sagt,,,,en årgang 1957

Citat
Nej jeg er sygehjælper og har været det i 35 år. Du kan jo læse min profil
Men hvis jeg havde været pædagog var du da en jeg gerne ville ta en snak med om opdragelse !!

Er selv temmelih DRANKER____og aldrig HØRT AF andre
JA

MENNESKER_ der påstår at VILLE HJÆLPE MIG

de smed mig UD fra HOSPITALEt_____

gå HJEM_ med 35 sting i maven______KATTEN
JEG SKUULLE SÅ_mænd bare hjem og fodre DYRET

jeg måtte IKKE gå samm <<<<<<<<<<<<<dsg
fs der var sygeRØR __som jeg rukkede ud_ for
at ko,,r hjrm yil EM SSSKIDE MØJKATTTTTTTTTTT

NU om dage_________

Bi Appy________no RoAd ræcer

Godkendelse af svar
Fra : klamigen

Dato : 31-03-08 04:56

Tak for svaret BarkeBillen.

SS___