/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Mailproblemer - word som edito
Fra : jansler
Vist : 1090 gange
200 point
Dato : 23-03-08 17:22

Hej
Jeg har fået et problem, når jeg skal sende mails. Jeg bruger Office 2003.

Når jeg prøver at sende får jeg flg besked:
Microsoft Word er angivet som e-mail-editor, men Word er enten ikke tilgængelig, ikke installeret osv osv. - ligeledes har jeg et problem når jeg åbner Word. Her får jeg en fejlmeddelelse, som jeg kan sende videre eller..... til sidst åbner Word.

Jeg har prøvet at geninstallere, reparere, men intet hjælper. Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre? Noget der kender til problemet - og har fået det løst

På forhånd tak for hjælpen.

Påskehilsner
Annegrethe Jansler

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-03-08 17:41

Du kan - i første omgang - fjerne det flueben, der bestemmer, at word skal være din emaileditor.

Du finder den under funktioner - indstillinger - postformat.

Almindeligvis behøver man ikke word som editor med mindre man har behov for stavekontrol med mere.

Send du blot fejlmeddelelsen videre med mindre, at du har en "uægte" version.
Jeg har før været ude for at problemer løser sig selv hen ad vejen. Microsofts veje er uransagelige.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 23-03-08 17:54

Hej

Det kender jeg godt til, men jeg kan godt lide at have stavekontrol på mine mails bla. derfor bruger jeg word som maileditor. Uanset dette, så har jeg stadig et problem når jeg starter Word op.

Jeg har original udgaven, så MS har fået mange rapporter

Andre godt råd end tiden?

Hilsen
Annegrethe Jansler

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 23-03-08 18:24

Hej igen

Det er ikke noget med "Brugergrænsefladen er ikke registreret" den skriver?
Det var det her:
Gå til Start>Kør skriv>
Regsvr32.exe %Windir%\System32\Ole32.dll
Tryk OK

Prøv at skrive dette istedet for:
Gå til Start>Kør skriv>
Regsvr32.exe %Windir%\System32\MSRDO20.dll
Tryk OK

mvh klaudi

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 23-03-08 18:43

Hej Klaudi

Du kan det der !!!!

ALT ER SOM DET VAR FØR - både i Outlook og Word.

Mange, mange tak

Meget glade påskehilsner
Annegrethe Jansler

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 23-03-08 18:44

Tak for svaret Klaudi - se tidligere mail.

Du er bare go'

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-08 18:57

Det var da så lidt, godt at det virker igen.
Øhh hva'for tidligere mail?

Rest Påskehilsner
klaudi