/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jamen så kom ad Fem5
Fra : 3773
Vist : 935 gange
500 point
Dato : 18-03-08 20:44

Ikke det der pjatsvindel. Ordentlige poængmængder

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-03-08 20:47

- sådan en gang plat

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:48

Nemlig. Sikke en gang idioeter (eller EEN idiot)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:49

Nogenlunde på niveau med Disken!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-03-08 20:52

Hvorfor tror jeg ikke Fem5' svar bliver accepteret her

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:53

Fordi svinet er BL'et Dabj! Hvod'den kunne du gætte det?

Har kandu totalt opgivet enhver form for opsyn???

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-03-08 20:55

Citat
Nogenlunde på niveau med Disken!
- - det var ikke pænt sagt

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-03-08 20:57

Citat
Har kandu totalt opgivet enhver form for opsyn???
- tror kun det gælder om at banke antallet af medlemmer op af hensyn til sponsorindtægterne, så er alt andet piv hamrende ligegyldigt !!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:57

Muligt PVE. Men den gode Disken har skabt sig ganske urimligt på det sidste. Og mængden af ulæselige indlæg er steget ganske stygt. Tæt på at det matcher antallet af ubrugelige PsykoVits indlæg (omend det bliver meget meget svært).

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-03-08 20:58

PsykoVits

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-03-08 21:00

Er lidt træt, tror jeg har fattet den nu

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 510 point
Dato : 18-03-08 21:00

Citat
Har kandu totalt opgivet enhver form for opsyn???

Har de nogensinde haft nogen form for opsyn???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 21:01

Du har nok ret. Og så er disken jo en "fin" mand at have i lejren. Og Psykosen kan jo også fabrikere en drønende bunke totalt ligegyldige og nogengange livsfarlige råd, der i sidste ende giver lidt ekstra hits.

Men tænk dig at købe et svar om strøm, for derefter at blive rådet til at prøve dig frem?!?!?!?. Eller senest. Sluk for strømmen, tænd igen. Det næste bliver: "Slå på venstre hjørne med skaftet af en skruetrækker. Det duede på min mosters Rank Arena."!

Kommentar
Fra : BlyViol

Dato : 18-03-08 21:01

[CITAT]Ikke det der pjatsvindel. Ordentlige poængmængder/CITAT]

Fem5s Fan-Klub har kun få points. 2 dage side 5 point. I dag 25.
- aner ikke hvor de kom fra, da BlyViol ikke loggede på i morges -
Vi har givet alt til Fem5 - Den svindler, som ikke selv har spurgt om noget som helst eller givet nogen tips.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-03-08 21:02

Citat
Har de nogensinde haft nogen form for opsyn???
- de har før været indblandet i enkelte brugere/indlæg så vidt jeg ved, så ja.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-03-08 21:04

Ha ! 3773
Jeg har modtaget de 8"
De er liiiiiiiige 5 mm. mindre i diameter, så jeg skal ha' fusket lidt.
Der skal jo både bruges borhammer og ekspansion s plugs.
Gambrinus

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-03-08 21:05

BlyVioll, TheGrinch, Etgodttip etc =

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-03-08 21:05

Ja--hvis de bliver bombarderet med mails fra kandu'er
Og du har ret--det er sket et par gange i fortiden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 21:06

Point fup har de hugget ned på. Når nogen har givet sig selv point via fup-profiler. Men de holder åbenbart ikke øje med en skid længere. Betaler vist heller ikke præmier mere. Reklamerer kun med det! Har fjernet menuen med tidligere vindere (så glemmer de det nok).

Hvem er den sidste der har SET en gevindst????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 21:07

For hunde Gambrinus. Skidtet i Italieneren og Nord på. Er hjemme imorgen!

Borehammer...?!?!?!? Vidste godt du var elektriker, menøhhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 21:14

Undskyld jeg spørger??? Men hvad sker der lige for øjeblikket ???
Har ikke været på et par dage så jeg er lorst
Er der gang i point fusk igen???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 21:16

Nemmerlig igen igen igen

Alt ved det gamle. Disken har fået et par nye alias'. Og PsykoVits har tordnet lidt over personlige angreb (i nogle personlige angreb). Men når han starter er det lovligt?!?!?!?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 21:18

Nu husker du at fortælle Gambrinus??!?!?!?

Og husk at spille dem til! Hvid støj et par dage med nogenlunde styrke.

Har du købt plastkondensatorer til at renovere filter med??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-03-08 21:20

Citat
Fordi svinet er BL'et Dabj! Hvod'den kunne du gætte det?

DET er fandme god værkstedshumor

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 21:22

Citat
Alt ved det gamle. Disken har fået et par nye alias'. Og PsykoVits har tordnet lidt over personlige angreb

HVEM HVAD HVOR

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-03-08 21:23

Ups !
Det med kulørt støj havde jeg glemt.
Citat
købt plastkondensatorer

KØBE ? ? ? ?
Sår'n nogle dippedutter ka' jeg da nok skaffe hos en af mine sortbørshajer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 21:24

Ahhhhhh min ynglings-slagsbroder på musik og varmeanlæg. Hvod'den går det Dova? Været nede og kigge ved søen (noget insider-noget)?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 21:25

troede jeg måtte lege med Gambrinus. Og så har du været utro

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 21:27

Du må ikke fortælle Dova om projektet. Så vil hun bare være mæ´!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 21:27

Søg og du skal finde Piaskov

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 21:32

Okay okay

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-03-08 21:55

Hva'ba ? ? ? ?
Er Dova også til Beton-Rock ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 21:58

Citat
Søg og du skal finde Piaskov

Det har jeg så gjort ??? Men mener i det er sunowitz der er fusker Og hvem er kys-klum i r..???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-03-08 22:09

Citat
Beton-Rock

Avance

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-03-08 22:18

Avance Pyramide 120 byttede jeg for et par plastic som jeg havde halet op af en container.
Og så har jeg lige fået et par Avance Concrete 170 op under neglene.
Basssseeeerene var i udu.
Så 3773 havde en eller anden blød vare, hvormed han estimerede nogle nye.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 22:19

Satans...................

Hun regnede det sgu ud Gambrinus!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 22:20

Dova kan du ikke gemme noget for. Hun er for snu!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-03-08 22:20

Citat
Avance Concrete 170

De er vist nummeret større end dem jeg har stående et eller andet sted

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 22:21

Hvilke enheder endte du ud med Gambrinus???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-03-08 22:22

Er der noget, det fruentimmer ikke ved noget om ? ? ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-03-08 22:25

Den til to stk. for kr. 19.85 fra Aldi.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-03-08 22:29

ZO 830PC35F
http://www.dlt.dk/products/productlist.aspx?MenuItemID=236
Var det ikke dem, du beordrede mig til ?
Jeg tør sgu' da ikke andet !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-03-08 22:44

Jeg fik hele brochuren over de forskellige højttalere med i købet.
Vil du ha' den Dova ?
(Små 400kB)
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 23:01

Lad os håbe de matcher fornuftigt Gambrinus!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-03-08 23:03

Ellers skylder du mig 750 Als$ !
Gambrinus

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 23:05

[CITAT]Er der noget, det fruentimmer ikke ved noget om ? ? ? ? ?

Er det mig du mener ????????????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 23:11

Nix Gambrinus, har stadig korrespondancen. Har ikke lovet noget. Kun på radikal maner antydet!

Nej Pia, det er Dova han hentyder til! Hun ved nemlig alt (næsten).

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 23:14

OKAY. Jeg blev sq helt nervøs
Det går så stærkt man dårligt kan følge med

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 23:17

Tak for svaret dabj.

...og nej, ikke meget. Men det er blevet ringere!