/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
billigt hotel
Fra : trimare46
Vist : 730 gange
300 point
Dato : 16-03-08 09:23

jeg skal ud at rejse sidst i april, og i den forbindelse er vi 4 personer der skal have en overnatning i københavn.
vi søger et hotel tæt på lufthavnen og samtidig til en rimelig pris.
jeg har hørt at der findes noget der hedder sleep inn. er der nogen kandu-er der kender noget til det og som kan smide et link til det.

Kommentar
Fra : Birdie56

Dato : 16-03-08 09:28

Ja du kan bl.a gå ind på denne hjemmeside med masser af hoteller og prislag.
www.dtf-travel.dk
Her har de nogen gode tilbud, som vi ofte benytter.
Men Ellers prøv at søge på billige hoteller KBH.
Birdie56

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-03-08 09:32

Hvis du mangler et natlogi i København, og er ligeglad med moderigtig indretning, har AOK samlet fem forslag til en billig base.

http://www.aok.dk/overnatning/guide/de-5-overnatninger-under-500-kr

God tur

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 09:35

http://www.cabinn.com/

Ligger lige ved Politigården, og dermed også tæt på hovedbanen mv. Der er transport via hovedbanen til lufthavnen. Har ikke selv boet der, da jeg bor i hovedstadsområdet selv, men kender flere som har. De siger at det er småt men godt. Mne husk man får hvad man betaler for.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 09:36
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-03-08 10:01

Det er med metroen fuldstendigt ligegyldigt om det er i nærheden af lufthavnen. Cab inn er blevet anbefalet af en god ven af mig, så den stoler jeg på. Den ligger i gåafstand fra Forum metro.

http://www.hotels.dk/updateSearchState.do?destinationIntId=408991&hotelId=200295&arrivalDate=30/03/2008&departureDate=01/04/2008&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=0&ppc=1

Obs billige hoteller i kbh findes ikke.
Ellers er der vandrehjemmet ved langebro http://www.aok.dk/overnatning/danhostel-copenhagen-city
Det er i hvertfald en oplevelse!
Og ligger tæt på hovedbanen.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-03-08 10:32
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-08 15:41

Hej Trimare.
Der er et vandrehjem i forbindelse med lufthavnen. Det er meget billigt. Det er bl.a. der piloter og andet personel overnatter når de skal på job . Prøv og kontakte lufthavnen de ved mere om det. Nogle sf vores venner benytter det altid. Der er desværre ikke hjemme så jeg kan få tlf. nr. til det .God tur.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 300 point
Dato : 16-03-08 20:35

Zleep Airport Hotel i Kastrup er et nyt budget hotel tæt på Københavns lufthavn og Københavns centrum. Alle værelser er helt nye. Dette betyder en god seng, behagelige dyner, skrivebord, trådløst internet (på forespørgsel ved indcheckning), kabel-tv og privat badeværelse. Og sidst men ikke mindst, fred og ro. Undersøgelser har vist at en god nats søvn opbygger din hukommelse og muligheder for indlæring. Giv dig selv en god start. Få en god nats søvn på Zleep Airport Hotel.
Zleep Airport Hotel i Kastrup har mange faciliteter. Hvis du har lidt ledig tid, er du velkommen til at bruge vores vestibule, hvorfra du kan gå ind i vores netcafé og bruge internettet, læse aviser eller simpelthen bare nyde en kop kaffe. Bestil din morgenmad når du bestiller værelse, eller når du ankommer i Kastrup; vi forsikrer dig om at du vågner op til en god kop kaffe. Vi glæder os til at se dig.

pris Fra
540 DKK

http://www.hotels.dk/hotel-danmark/hotel-k-benhavn/zleep-airport-hotel/

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 16-03-08 21:01

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-03-08 21:14

Selv tak