/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
klumme + virus
Fra : kys_klumme_i_rø
Vist : 642 gange
10 point
Dato : 15-03-08 18:17

så kan andre se hvad virus du
har fået_______________
tvivler på der er
nogen der ville instalere den; MEN
http://peecee.dk/upload/view/103838
http://cid-bc1933465d000d3f.skydrive.live.com/browse.aspx/virus

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 15-03-08 18:18

og der er IKKE VIRUS I de par film.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-08 18:40

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-03-08 18:56

Citat
så kan andre se hvad virus du har fået

Gu kan de da ej. De kan se hvad du her skriver jeg fik, som jeg ikke fik alligevel, da jeg ikke er helt så snotdum som du ytoede. Tror du nogen kunne finde på at åbne noget fra dig, bortset fra den småslimede tøffelhelt, du har rendende bag dig som juhu-pige

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 10 point
Dato : 16-03-08 09:05

Åh ja tronene profilforstyrrede overklummerhoved Vi syns jo alle sammen du er et unikum med forcromet overflade. Ihvertilfælde skinner klokkerne på din hat vel lidt gå nu til lægen Og så mangler du det der forsøg hvor du går ind på strøget og så opfører du dig ligesom her (hvor du godt nok ka sidde og gemme dig ) så må vi se hvor lang tid der går før du render ind i problemer.

tør ....tør ikke .....tør.......tør ikke..........mest tør ikke lille tøsedreng Hvad med en bompeattrap du sætter i en turban så får du hurtigere kontakt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-03-08 09:35

Citat
bompeattrap

Hvad er det???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-03-08 09:38

Citat
Og så mangler du det der forsøg hvor du går ind på strøget og så opfører du dig ligesom her

Det gør jeg skam, men ingen tar anstød af det, da ingen er som du (Gud ske tak og lov )

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-08 11:22

Latterlige klokkehat du snakker som du har forstand Tag du en bompeattrap i en turban og gå dig en tur på Nørrebro
Men du sir som jeg har hørt fremmede sige "jeg ikke forstå " Lalleapperat med forcromede klokker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-03-08 11:45

Hvad er det jeg hører, lille hyssede suno vits? Er du indebrændt LOOL Tænk sådan virker du slet ikke på mig Det er osse noget lort, når man ikke kan klare sig i det almindelige liv, hverken fysisk eller intellektuelt.

Jeg forstår da godt, at du er grundig træt af, at hver gang du åbner munden, afslører du hvor stupid du er. Desværre kan jeg ikke hjælpe dig, men et godt råd kan du da få med på vejen.....LUK MUNDEN

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-08 12:52

Lallende bombehoved har talt skal du ikke også lægge et af dine sædvanlige links Ups pas nu på det ikke er en slimet orm du får smidt om dig latterlige borderline Gå nu en tur på nørrebrogade med en bombetegning og ka du ikke finde ud af at lave en turban ka du måske finde ud af at sætte den på som rygmærke (så skal du nok få nogle venner )og så kan du jo skrive loool på din mave Klokkehat. Og det var så den spildtid der var til dig Skal ud i naturen oh lave noget arbejde, du ved eller ??????nej det ved du sku nok ikke men måske du kan læse om det i en bog

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-03-08 13:04

Jeg ved det godt Vits, men der er ikke noget at gøre ved det. Du er og blir et uhelbredelig og dårlig begavet dumt svin, men prøv dog at få det bedste ud af det

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 21:30

Citat
som jeg ikke fik alligevel, da jeg ikke er helt så snotdum som du ytoede

pas sku da på die DAS // SS// stavefeæjer-
elers hedder tæsk PÅ DOS:::::______________= folkeskole
sikkert for du var taenkt paa
jæ ar dæner______w/va / r DU ______en KLAT PÅ TÆPPPET
pis dig klamme.
og jeg err alti et / en lortt etter dæ:::
---------------------------------------------------------------------------------

Eyvind :
snider ike virus runft____LOL
før skittet er af_prøvt
men HVWA _ sgu da en smitter med -/+
/smuttr med til tider, som
Citat
[@] får Å WIE
men ærligt talt klamme/kkklumme.
pis af m dig______ min brilller tager
skae af dene AVATAR_____ss_REGIMENT ?????

ÆRLIG TALT klammeeeeee
HAR DU LÆRT AT PISSE PÅ mEttet / =) HTM.BÆ

ellers fjen din / e avatar_______S
inden KNADU blier PIST af en SKIE __
møjkat +/-? mullah
ETISK GØR OP med jer selv_ /klanne

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 17-03-08 06:44

Citat
Latterlige klokkehat du snakker som du har forstand

Godkendelse af svar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 17-03-08 06:50

Tak for svaret Sunowich.
GD VI OM klatten FINNER SIN besdre side______HUNDEN// border__LOL
jeg har__men fanden af slippoWITCH af men IGENNNNNNNNNNNN
jeg kan unværee skideren___ men har err ikke sikkerr__________fredet......

BTW

profilen er KUN oprettet gor at PISSE på KLAMME + mif og andre_______
njet //

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 17-03-08 06:53

sorry-------FOR ALT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-03-08 07:20

Hvad med at hoppe i havnen... så er dine problemer da løst Der såmænd ingen der vil savne dig alligevel.....nååå jo den skide kat. Tag den med LOOOOL