/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Picasa 2
Fra : lofoto
Vist : 471 gange
30 point
Dato : 13-03-08 17:50

Hejsa.....har bøvl med dette billedbehandlings program.....jeg prøver at afinstallere det for derefter at installere det igen, men hver gang jeg gør dette "husker" det mine gamle albums. Dette ønsker jeg ikke, da jeg vil starte helt forfra med programmet.
Håber nogen har et bud.
Tak.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 13-03-08 20:09

Gå ind i kontrolpanel tilføj fjern programmer og slet derfra Det kan jo også være at programmet er aktivt fra systemstart så kan du gå idn i kør skriv msconfig fanebladet start og fjern flueben genstart og slet Ellers start op i fejlsikker tilstand og slet det genstart

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-08 20:24

Hej

Du skal sikkert ind i Registreringsdatabasen og finde indstillingerne fra Picasa og slette dem manuelt, prøv at kigge her:
HKEY_CURRENT_USER\Software
eller her:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE
Se efter noget med Picaso eller evt Google/Picaso
Men PAS PÅ med at SLETTE noget forkert fra registret, lav evt et Gendannelsespunkt inden du begynder.
Tryk Start>Kør skriv Regedit.exe så åbner regeditor.

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : lofoto

Dato : 13-03-08 20:33

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : lofoto

Dato : 13-03-08 20:36

Tak for budende.....men måske lige en anelse for teknisk for mig. Er ikke den store ørn til computere......måske en der har et mere jordnært bud, eller noget?