/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Lukke en webside
Fra : Maddog_dk
Vist : 550 gange
200 point
Dato : 12-03-08 11:12

Hej

er der en der kan hjælpe med hvordan man indsætte en knap, der har den funktion at man lukker en webside når man klikker på den.

den skal bruges på følgende måde:
- når man er i et galleri, og man så skal se et stort billed kommer denne i et nyt vindue.
- man skal så nemt kan lukke denne ekstra side, når billedet er blevet vist

/Maddog

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 12-03-08 11:23

Hej

Er det her noget? Det sætter du ind hvor det skal vises på siden.

<form>
<input type="button" value="Luk denne webside" onClick="window.close();"
style="cursor:pointer; background-color: #DAE2E8; font-family: Verdana; font-size: 8pt; font-weight: bold; color: #0000FF; border: 1px solid #0000FF">
</form>

Fundet her:
http://www.fnsupport.dk/web/knapper.php

mvh klaudi

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 12-03-08 11:27

eller denne, som skal indsættes i html-koden på siden

<html>

<head>
<title>JavaScript Luk Vindue Knap</title>
</head>

<body>

<p>Du kan lukke dette vindue ved at trykke på... </p>

<form>
<div align="center"><center><p><input type="button" value="Luk" onClick="window.close();">
</p>
</center></div>
</form>
</body>
</html>

rediger teksten efter behov

Godkendelse af svar
Fra : Maddog_dk

Dato : 19-03-08 19:53

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-08 20:01

Det var så lidt

mvh klaudi