/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Pink flamingos - hvor ?
Fra : vedikkealt
Vist : 967 gange
100 point
Dato : 11-03-08 22:03

( Tidligere oprettet under forkert kategori )

Jeg er på udkig, efter denne, nok for mange lidt specielle film, fra 1972, med instruktøren John Waters.

Jeg har selv søgt på et par auktioner, og googlet, måske ikke det rigtige , men jeg kan hilse, og sige, at der findes masser, af noget med lyserøde flamingoer

Men en DVD udgave, af denne film, lod sig ikke se af mine øjne

Mon der er hjælp at hente her ?

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-03-08 22:10
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 22:18

Her kan du se den og måske også downloade den http://quicksilverscreen.com/watch?video=38307

Accepteret svar
Fra : jlbendtsen

Modtaget 100 point
Dato : 12-03-08 10:06
Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 15-03-08 08:29

Tak for svaret jlbendtsen.

Men faktisk skulle i have haft 33 point hver

Og overraskende er det for, at en ca. 35 år gammel film fortsat koster mellem 100 og 150 kr.

Og dertil, så vidt jeg kan se, ikke findes på Dansk, for jeg kan ikke et ord Engelsk

Så jeg søger lidt videre.....

God weekend

Hilsen vedikkealt