/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
melde superbruger status fra!?

Fra : mariekiksPige
Vist : 437 gange
50 point
Dato : 11-03-08 02:21

Hvordan afmelder man sig som superbruger?? jeg kan ikke finde ud af det....

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 11-03-08 02:41

Det kan godt forstå at du ikke kan finde ud af, det kan du nemlig ikke, når du først er i Kandu enten som almindelig eller superbruger så er det for altid, hvis du hellere vil være almindelig bruger, så kan du oprette en ny profil og så glemme den her, du skal så ind i din profil og framelde alle mail, så glider mariekiksPige lige så stille hen i glemslen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 10:48

Almindelig bruger / superbruger er egentlig ligegyldigt.

Almindelig bruger kan stille spørgsmål og svare på andres spørgsmål
Superbruger kan stille spørgsmål og svare på andres spørgsmål

Superbrugeren kan optjene lodtrækningspoint - det kan alm. bruger ikke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-03-08 13:38

Kan almindelige brugere skrive tips

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 13:42

Ja - men det er kun som læserbreve i lokalavisen..........................hos Kandu - nej.

Det var så en forskel mere.

Kommentar
Fra : mariekiksPige

Dato : 13-03-08 00:08

Er der en grænse for hvor mange gange man kan forhøje pointene på et spørgsmål?

Godkendelse af svar
Fra : mariekiksPige

Dato : 13-03-08 00:13

Tak for dit svar!
Det er mærkeligt at man ikke selv kan bestemme sin status...

(Lav det da om, Kandu ejer!)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 01:23

Selv tak, ja det er lidt mærkelig at man ikke selv kan bestemme over sin profil, du kan forsøge at skrive til Kandu teamet, men de er vanskelige at komme i kontakt med, de svarer dig måske ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 01:25

Overså dit næst sidste indlæg, ja der er en grænse, du kan ikke forhøje mere end 3 gange