/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Leslie nielsen
Fra : troldenesdhb
Vist : 632 gange
100 point
Dato : 08-03-08 19:00

Jeg er uenig med min bedre halvdel.

Jeg mener at det er Leslie Nielsen der spiller med i filmen Hjælp min datter skal giftes, og de film hvor han rejser med ham den tykke, og de bliver udsat for en masse bøvl

Hun mener at det er Leslie Nielsen i Høj pistol føring, men ikke i de andre

Nogle der kan hjælpe, jeg kan godt google på Leslie Nielsen, men kan desværre ikke lige huske hvad de andre film hedder

Accepteret svar
Fra : Jasmin9

Modtaget 110 point
Dato : 08-03-08 19:12

Hejsa

Det er Steve Martin der spiller sammen med John Candy (ham den tykke) og i filmen Hjælp min datter skal giftes.

Det er Leslie Nielsen der er med i Høj pistolføring..

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 08-03-08 19:14

kanon besvarelse

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 08-03-08 19:14

Tak for svaret Jasmin9.

det er møg irriterende når man ikke kan huske det

Kommentar
Fra : Jasmin9

Dato : 08-03-08 19:55

He he, kender det godt

Glad for at kunne hjælpe