/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
håndklædetører
Fra : anuarak
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 07-03-08 12:50

er der nogen der hved om man kan købe håndklædetørrer til både centralvarme og el.
Jeg påtænker at slukke for centralvarmen om sommeren så der for multi.
Også gerne nogle link der henviser til salg og/eller information.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-03-08 12:55

Jeg har købt sådan en tyk hvid snor henne i brugsen og sat op i carporten - den bruger hverken støm eller centralvarme, håndklæder og andet tørrer fint der og det er jo nærmest gratis.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-03-08 13:23

Jeg tror nok jeg kan finde et link til dig; - Men du skal alligevel op af stolen og hen til din el-mand eller hvidevareforhandler for at se. - hvis ikke du vil bruge mettes model.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-08 13:24

Hej anuarak - det lyder da som en god ide

Men der er så mange, der sælger dem, så du må nok selv kigge med her

http://www.google.com/search?hl=da&q=%2B%22h%C3%A5ndkl%C3%A6det%C3%B8rrer%22%2B%22el%22%2B%22centralvarme%22&lr=

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 13:25

Det bliver jo lidt "dyrt" at grive ind i centralvarmen blot for at tørre håndklæder.....

Så El er nok optimalt - og så virker det også når det er 30 grader udenfor...

Men det gør "carporten" jo også....

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 07-03-08 15:01

HelleBirgitte -- Jeg takker for det tilsendte information -- jeg kan se det er søgemetoden der er afgørende for hvad man får -- carporten er da ikke aktuelt da jeg ingen har

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 07-03-08 15:02

Tak for svaret HelleBirgitte. der er rigeligt at læse igennem

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-03-08 15:13

Selv tak

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-03-08 15:35

Du ku jo osse købe et indendørs folde ud/ hænge på væggen, tørrestativ - det ville osse være billigere - ISÆR FOR MILJØET.

Tænk på CO2 udslip.