/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Fjerne sidenavne efter domæne?
Fra : Sygate
Vist : 529 gange
300 point
Dato : 06-03-08 01:23

Hejsa !

Jeg er ved at lave en hjemmeside med mange sider. Nogle af siderne har lange navne så jeg kan kende dem i de forskellige mapper.
Det ser grimt ud når der i adresselinien står f.eks:

http://kandu.dk/hvordanforegårenbehandling.html

Hvordan gør jeg hvis jeg kun vil have der skal stå f.eks kandu.dk på alle siderne og intet andet?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 300 point
Dato : 06-03-08 03:31

Ja, det ser pænere ud, men lidt irreterende for andre hvis de finder en af undersiderne så interressant at de gemmer linket og vil sende det til andre, der så kun får hovedsiden og selv skal finde resten.

Langsomme sider og sider der er svære at navigere i er ikke så meget besøgt som de hurtige.

Kommentar
Fra : ajuul

Dato : 06-03-08 06:50

Jeg giver LuffeA ret; men svarer lige: Du skal bruge FRAMES.
Bare søg på Google efter "HTML FRAMES" så skal du nok finde noget

ajuul

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-03-08 07:58

Eller giv dem navne der ikke er så "grimme" og så lav et system så du selv kan finde rundt i det alligevel

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 06-03-08 11:21

Det var vigtig info. Tak for tippet...