/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til Eyvind !
Fra : Sygate
Vist : 554 gange
500 point
Dato : 04-03-08 20:58

Hej Eyvind !

Jeg så slet ikke dit indlæg før nu:

http://kandu.dk/Spg118027.aspx

Hvor lang tid tager det så at genskabe det hele?

Lad os sige at det tager mig 2 timer at installere en windows og få de rette drivere på plads. Derefter laver jeg så et backup via ghost og gemmer det væk.
Hvis det hele så går ned, hvor lang tid ca. tager det så at få genskabt det hele via det image?

For hvis man ikke sparer tid på det ,så kan jeg ikke se ideen idet.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 510 point
Dato : 04-03-08 21:36

Xp med lidt tegneprogrammer/fotoprogrammer/forskellige officeprogammer/
sådan ca. 5-6 Gb ....image.....ned til 50% (2-3 gb)....5-10 min ( 3 Ghz 2 GB ram Seagate baracuda HD )
Lag på samme harddisk på en anden partition, og bliver sikkerhedskopieret senere til DVD eller en USB HD

Geninstallation .............. ca 10 min.

Der bliver altid kørt oprydning og defragmentering inden backup image.

Det er med hirens boot-CD at det bliver lavet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-08 21:40

Her er den CD jeg bruger.
http://www.blumaise.org/blog/archives/2007/10/download-telecharger-hiren-boot-cd-9-3.html

Det er en iso fil som brændes i Nero sådan:
Brænd image til disk.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 04-03-08 21:44

Det er jo genialt.. mange tak Eyvind.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 18:24

Og Eyvind kan ikke modtage dine point så alle point er spildt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 18:45

dr,dem - der er noget du ikke ved og det er, at disse dejlige point kan flyttes over på en af de andre profiler.............................kig selv efter.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 18:49

Det skal du næsten (ikke holde hemlig for dig selv) såå pm til mig please

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 18:53

Nixen - jeg så hvordan det gik sidst med kl. 24 points.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 18:57

Ja den duer ikke mere men jeg klare mig med det jeg har, men det er kun 100 point pr gang

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-08 19:13

Om spørgeren kan "bruge" superpoint eller ej har intet med det accepterede svar at gøre.

Det kommer an på om svaret kan bruges af andre, som evt. vil købe spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 19:19

Ans det er spørgeren som afleverer point og en anden som bruger dem.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 19:23

Ans det er spørgeren som afleverer point " Til en ikke superbruger" og en anden " superbruger" som bruger dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-08 19:35

Ups, jeg troede jeg havde fået rettet min tekst.

Det jeg mener er, at en "almindelig" bruger kan få godkendt et svar på lige fod med en superbruger.

Det er det accepterede svar, det kommer an på og ikke superpoint.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 19:57

Sådan Ans - ellers bliver "dem" måske

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 20:01

Kommentarer
- Ikke godkendte 0
- Godkendte 0
- Slettede 0

??????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 20:27

dem - hvad er det for en statistik du forsøger dig med.

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 05-03-08 20:29

Hvad sker der her nu?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 20:31

Det er de andre........................der spammer tråden.

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 05-03-08 20:33

Så start en ny tråd denne er ikke din

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 05-03-08 20:37

Overskrift
Eyvind´s tråd kom alle der kender mig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-03-08 20:47

Undskyld har lige tømt køleskabet og fyldt det igen

dr.dem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-08 20:55

Her er plads til trådspammere.
http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=118091

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 06-03-08 11:20

Hold da op.. der er ellers kommet indlæg i tråden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-08 11:29

-