/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Gratis regnskabsprogram
Fra : BjornJ
Vist : 1409 gange
50 point
Dato : 02-03-08 18:48

Jeg faldt over et spørgsmål om et gratis regnskabsprogram!
Der var et link, men jeg smuttede ud af tråden, og kan ikke finde den igen.
Kan nogen hjælpe?

Bjørn

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 02-03-08 19:13

http://www.summarum.dk/frame_download.htm

Men KUN gratis op til 300 poster....

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-03-08 19:22
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-03-08 19:24

Ja - det er jo ligegyldigt HVOR man downloader det fra

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-03-08 20:02
Kommentar
Fra : LeifHansen

Dato : 02-03-08 20:16

Summasummarun så absolut uanset hvor du downloader

Men som REFI rigtigt skriver kun i begrænset omfang, derefter en meget lille betaling sammenlignet med andre bogføringsprogrammer. Alt efter behov kan programmet opgraderes til forskellige versioner uden tabt af informationer eller data.

Summasummarun opfylder danske lovkrav, det er der formantligt ikke andre mindre billige/gratis bogføringsprogrammer der gør. Jeg har ikke checket Mokolyles links, men formentligt vil myndighederne ikke være tilfredse.

Følg du trykt REFI anbefaling. Det er det eneste der dur til en meget rimelig (lille) betaling.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 02-03-08 21:51

Jeg nåede at gemme det i favoritter.
Det hedder Holberg-Hansen Tutorial.
Der er en video der forklare om progrmmet og der henvises til andre videoer, men dem kan jeg ikke finde.

B jørn

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 02-03-08 21:58

Kan også absolut anbefale summa, men vil lige sige at hvis man ikke køber licensen, kan man heller ikke afslutte regnskabsåret.

Vi gjorde dog det, at vi lavede et bilag med alle kontienes slutsaldi og bilagsnumrene 2005 med datoen 01-01-06. Dermed kom alle slutsaldi ind som startsaldi i det nye år som de første poster. Vi skulle dog også kun bruge et regnskab fra okt 05 til sept 06

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 02-03-08 22:13

Jeg har fundet den tråd der førte mig til programmet.
Gypigen 14/4 04 kl 12.33.
Men jeg kan ikke finde linket!
Jeg er helt sikker på at det var via den tråd jeg fandt programmet,
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde frem til Videoen med Holberg-Hansen Tutorial?
Jeg vil så gerne se de andre videoer.

Bjørn

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 02-03-08 22:35

Tak for svaret refi.

Det var igen noget der smuttede for mig!
Jeg har lige skrevet at jeg har fundet regnskabsprogrammet.
www.holmberg-hansen.eu-video.aspx
Jeg kan se at refi i sin tid har deltaget i tråden, så det er rimeligt at han for point nu.

Bjørn