/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
KLUMME / pis videre her
Fra : disken_igen_lol
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 02-03-08 01:57

Ordet er dit____________

kom med noget GAMMELT

Skriv gcad fanden du VIL.
Siger bar en ting__________
min KAT KRADSER_________

og jeg kan ___FINDE PÅ DET___

OG_____BITTE

LAS DOG KLUMME FÅ DETTE INDLÆG I FRED__________________
UDEN INDBLANDING________bitter

NU HAN igen FÅR SIN MULIGHED FOR VISE SINE
HJERNEGAVER________

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 02-03-08 03:01

KIENE klumme______kan DU ikke KOMME uden andre
pisser MED__________

Bor du stadih HOS din bedste_MOR............

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 02-03-08 03:07

salsa / = opdatering er ikke noget
http://www.kandu.dk/spg117904.aspx
kaLI

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 02-03-08 03:10

men bevares_ skal nok finde DAMER TIL DIG
hvis de være OVER 18____ og jomfruer....

HA d eT

Få dit eget OP Å DÅ_ før du beder andre OM ???!!!!!!!
LEV DIT LIV

IKKE ANDRES_____

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 02-03-08 03:24

Citat
hehehe Ja han sagde så meget, men nu var han altså osse meget klog.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-03-08 23:41

--------------------------------------------------------------------------------
kan ikke sove hvis jeg får alt det der ind i hovedet

Kommentar
Fra : Alfido

Dato : 01-03-08 23:45

--------------------------------------------------------------------------------
Det andet forstod jeg ikke helt, svend..

Kommentar
Fra : Alfido

Dato : 01-03-08 23:50

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
kan ikke sove hvis jeg får alt det der ind i hovedet

Jeg tror der mindst der går 14 dage før jeg kan få noget ordentlig søvn.. min kæreste slog op med mig idag, og tro det eller ej jeg fældte faktisk et par modige tår (eller det er nok bare det jeg trøster mig selv med)..

Kommentar
Fra : Alfido

Dato : 02-03-08 00:00

--------------------------------------------------------------------------------
Svend, du kan måske hjælpe mig videre imorgen, da det nu er så sent..?

Kommentar
Fra : Alfido

Dato : 02-03-08 00:02

--------------------------------------------------------------------------------
Godnat mennesker

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 02-03-08 00:39

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
man læser, læser og læser, men man til tider ikke rigtigt forstå det man lige har læst om...n sådan har jeg haft det hele dagen idag).. derfor beder jeg om hjælp?

sgu da skægt du kan stave til knadu___

prøv noget SNE________
apbi ræcer

Kommentar
Fra : Alfido

Dato : 02-03-08 01:29

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
sgu da skægt du kan stave til knadu___

Hvem siger ikke at jeg muligvis har slået det op i en ordbog? ahaha;D

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 01:32

--------------------------------------------------------------------------------
Alfido

Glem den fordrukne hjerneblødning. Han er en pestilens på Kandu, og burde have tilskud til en drukning

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 02-03-08 03:15

--------------------------------------------------------------------------------
KLAMME klumme

http://www.kandu.dk/spg117904.aspx

Kender IKKE ''alfido''

MEN_____

KLAMME KAN IKKE SE MERE______

by------by

NIE mere _

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 02-03-08 03:32

INGEN AT SPAMME ////////
shame on you