/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista vrøvl
Fra : Disi
Vist : 715 gange
100 point
Dato : 01-03-08 19:20

Min mand har fået vista på sin nye bærbar og det virker fint i 1 til 2 timer så hopper den af nettet,og så er der kun en ting der virker , og det er at genstarte
Vi har trådløsnet og det fungere fint på min og min datters Pc Hvad kan der være galt ? jeg er ikke så erfaren i Vista

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 01-03-08 19:58

den er ikke blevet bedre siden sist

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 01-03-08 23:17

Hej
¨

Hvor god er jeres trådløse forbindelse??? dvs. har i alle streger nede i processlinien. ud for det ikon med en globus og to pc skærme??? hvis det er ikke er tilfældet, kunne i evt. undersøge om i har sat jeres netværk rigtigt op... eller om der er for meget trafik på den pågældende trådløse kanal. dvs. om der er flere husstande i jeres område der også kører på samme kanal.

Ellers kunne i evt. finde nogle nye drivere...

Kommentar
Fra : disken_igen_lol

Dato : 02-03-08 00:22

se nærmere på de sidste par timer ´´´´´´´´s
STØV
ovn kom med et RIMELIGT godt tip

Eller se under din LAN forbindelse,
det kunne være den AFBRØD efter et
vis ANTAL minutter / timer

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 02-03-08 08:33
Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 100 point
Dato : 02-03-08 08:34
Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 07-03-08 11:04

Tak for svaret axelbjarne.