/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Konvertere MPEG-4 til AVM
Fra : ppk
Vist : 661 gange
300 point
Dato : 01-03-08 15:03

Hej

Har købt mig en MP4 afspiller som skal have konverteret f.eks. Podkast filer om til AMV for at kunne afspille dem

Så nu vil jeg gerne høre om der er nogen der kan give mig et navn på en konverter der bl.a. kan lave forskellige filer om til AMV ?

PPK

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-03-08 15:26

Prøv at checke denne side http://www.soft29.com/amv_converter.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 15:31

Citat
AMV is a video file format, produced by MTV for use in Chinese MP3/MP4/MTV Players
har du ikke mulighed for at afspille andre video formater på den ? Er den købt i fjernøsten

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 01-03-08 15:38

Hej o.v.n.

Den ikke købt i fjernøsten ! men et sted hvor den alligevel kommer et sted der ned fra, tør næsten ikke skrive hvor den er købt. he he he

PPK

Nå, så pyt da Macca

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 01-03-08 15:58

Hej Balcanard

Har lige prøvet dit link, men kan så godt nok ikke lige få øje på at den kan konvertere til AMV filer.

Måske er det bare mig der overser et eller andet.

PPK

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 01-03-08 16:07
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-03-08 16:19

Hej

Det må være lige det her du mangler
http://www.brothersoft.com/amv-convert-tool-50890.html

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 300 point
Dato : 01-03-08 18:22

AMV video converter, som også er omtalt i mit ovenstående indlæg, men hvor linket desværre er dødt, findes hér http://www.bestshareware.net/download/video-to-amv-converter.htm
Beklager, at jeg ikke afprøvede det, før jeg skrev.

Men nu har jeg installeret programmet, afprøvet og konverteret, og på juniors MP4 virker det upåklageligt. - Og programmet er freeware!

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 15-03-08 18:39

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 16-03-08 00:55

Velbekomme