/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Bil oog 3 pers billigt til syd
Fra : lham
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 01-03-08 08:28

Ønskes oplysninger om billige og hurtige muligheder for biltur til UK afg DK 10/11 juli ank DK 20 juli(-helst sydengland ) - alm bil med "skibox" 3 pers. max kørsel sydover til Euro tunnelen-

Kommentar
Fra : lham

Dato : 01-03-08 08:30

der skulle have stået SYDENGLAND ,men det vil "kandu åbenbart ikke acceptere

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-03-08 08:42

Hvad er det lige du vil have oplysninger om? du har jo selv givet svaret.

I sætter jer ind i bilen og kører, prisen afhænger jo af hvilken bil og de gældende brændstofpriser på det tidspunkt hvor i skla afsted

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-08 08:50

Og så er det da vist heller ikke lie gratis at kører gennem tunnelen Der var et spørgsmål om det den anden dag

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-03-08 08:50

Det er vist DFDS der sidder mutters alene på den rute.
http://www.dfdsseaways.dk/DSW/DA/Travel/Transport/T-Esbjerg-Harwich/Storbritannien2006.htm

Men som ved flybooking er det billigere hvis man bestiller online tidligt.

Bilen gennem Eurotunnel ??
Medmindre I absolut vil have den oplevelse for en sviptur til Frankrig er det efter sigende billigere at tage en af færgerne over Kanalen. Flere selskaber = konkurrence.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-08 08:56
Kommentar
Fra : lham

Dato : 01-03-08 09:17

Tak for jeres indlæg indtil videre

Jeg forsøger præsisering:
Kørselsprisen regner vi selv ud
DFDS er der styr på
Eurotunnelen er der nu styr på

TILBAGE STÅR :
hvilke muligheder ( færgeselskaber ) er der for at komme til England mellem Esbjerg og Eurotunnelen ? bare links så klarer vi selv priser derfra-men gerne erfaringer med selskaberne

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-08 09:42

Hmm, jeg læste det sådan at I ville direkte fra Esbjerg til England og så en sviptur gennem Eurotunnel.
I kan sejle fra Holland, men den sejlrute er ikke langt fra tunnellen.

Man kan også booke rejserne hos Stena Line, men klikker man på destinationen Esbjerg er det DFDS der træder ind.

http://www.stenaline.co.uk/stena_line/stena_line_uk/product_pages/gb/landbridge_landing.html

Prøv at studèr denne nærmere:
http://www.aferry.to/ferry-to-england-uk-ferries.htm?gclid=CL6gmKXC65ECFQ6rQwod-juVwA

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 02-03-08 08:44

Tak for svaret LuffeA.
nederste link var godt -giver fin oversigt, men det kan godt i nogle tilfælde betale sig at finde selve rederiet og prisen der . Agenten Aferry skal jo også tjene lidt