/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
sol, vind og damer
Fra : jeppenp
Vist : 1197 gange
100 point
Dato : 25-02-08 23:35

her kommer en lille opgave for nogle af de dygtige folk her på kandu.

mig og en kammerat (som i øjeblikket er i afganistand), skal 2 uger på ferie. det lyder meget enkelt, men der en del ting der gerne skulle passe sammen
-fra ca 16-29 juni.
- sol og varme
- inden for europa
-billigt (iæsr dikkevare).
-vind til kite og wind surfing
- fest og gang i den ( vi er 21 og 20)
-damer !!!

det kan sagtens være charter ferie, men hvis der er nogle der har forslag kunne billig flyrejser os være en mulighed

håber der er noglen der har nogle imput
vh
jeppe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 23:53

Ungarn Ballatonsøen der er alt det i har brug for og der er massere muligheder for surfing og dragesurf også og billigt sprut og massere fest og farve-rige damer Europas største kalkvandssø 72 km lang med 42 fiskearte og slanger vandslanger der dog er harmløse

Mvh Sunowich Del Fish

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 25-02-08 23:55

Det der ... dikkevarer, ...er det damerne du mener?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-08 23:57

Mht transport går der fly til Budapest og tog til søen og hele vejen rundt om den Ellers er der også suntours der arrangerer turer enten bare transport som også kan kombineres med telt hytte eller lejlighed

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-02-08 23:58

Citat
Europas største kalkvandssø 72 km lang med 42 fiskearte og slanger vandslanger der dog er harmløse

Godt at vide, når man skal på charterdruk og bolleferie LOOL Ellers kan man prøve at Google på druk mv.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 00:01

Gæt hvem der skal med

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-08 00:06

Ja jeg skal ikke med, holder ferie i Danmark i år.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:07

Jeg har vandslanger i haven, så jeg skal heller ikke nogen steder LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:08

2 x 30 meter... kan I stikke den

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 00:08

Hvad er dit forslag lille klumme?? Eller du er måske helt blank

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 00:09

Blankål i haven der slanger sig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 00:10

Han sætter sig i haven og leger med vand " slangen "

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 00:11

Jeg ka lige se det for mig druk og bolleri på surfbrættet og dragesurf på græsplæner

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:12

Helt blank... Aner ikke en skid om dyre og plantelivet i Balatonsøen (som navnet staves) som forøvrigt er 80 km. lang og 15 km. bred

Men det var jo heller ikke det sp. gik på IDIOT

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 00:13

Så skal vi være der med skjult kamera Det må kunne gi præmie i hit med vidioen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:15

Du kigger da bare forbi Pia så vi rigtig kan pjaske med slangen. Men lad lige det der dysfunktionerede skvaddergoved blive hjemme

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 00:16

Jeppenp der er faktisk alt det du ku ønske dig i forhold til dit spørgsmål og fiskene behøver du ikke fange og slangerne er fredet så dem må du altså ikke kæle med Men der er massere søde Ungarske elle af anden nationalitets piger og massere feststeder med kæmpediskoteker eller hvad i begærer og massere af unge mennesker som jer der er ude på opleveren

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 00:17

Hvem ?? Er det min mand du mener ??? Jeg går ikke i byen uden ham

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 00:21

Nå så er der nogle der har gravet søen længere for nylig og tal nu ordentligt lille en da der jo kan være børn til stede og husk nu at det ikke er dit spørgsmål såe du behøvs slet ikke at sige noget Men det har du jo af erfaring jo lidt svært ved men det er ok Gå du bare i seng nu og du behøvs slet ikke at lede efter fejl .Er der mon gået en skolelærer tabt i dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:23

Skulle bare se hvordan vitsens tekst så ud i normalt sprog. LOOL

Citat
Jeppenp der er faktisk alt det du ku ønske dig i forhold til dit spørgsmål og fiskene behøver du ikke fange og slangerne er fredet så dem må du altså ikke kæle med Men der er massere søde Ungarske elle af anden nationalitets piger og massere feststeder med kæmpediskoteker eller hvad i begærer og massere af unge mennesker som jer der er ude på opleveren

Jepper, der er faktisk alt det du kan ønske dig, i forhold til dit spørgsmål. Fiskene behøver du ikke fange, og slangerne er fredet, så dem kan du altså ikke kæle med. Men der er masser af søde piger, ungarske som andre nationaliteter og masser af feststeder med kæmpediskoteker, eller hvad I nu begærer. Ligeledes er der masser af unge mennesker, der som I vil have en på opleveren.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 00:23

Ka du hører at jeg vinker ?? ellers må jeg helre vinke lidt højre Godnat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:24

Pia... Jeg er IKKE til Grissobassowich, så det er dig eller INGEN.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 00:26

Sorry babe forget it

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 00:27

Du blir ved Formanden i find fem fejl klubben Jaee ka man ikke andet ka man jo altid prøve at gemme sig bag alle mulige krummes-pring Men nu er din tidskvote opbrugt. SLUT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:27

Der er ikke et øje der ved hvor lang den sø er...bortset fra den dårlige Vits LOOOL

Citat
Balatonsøen er europas største ferskvandssø, og ligger kun 50 km fra Østrig. I den 80 km lange og 15 km brede sø er vandtemperaturen

http://www.rejsestart.dk/solrejser/destinationer/balatonsoeen/

Citat
Balatonsøen er centraleuropas største sø 77 kilometer lang og ca 14 kilometer bred på det bredeste sted. Rundt omkring søen ligger hoteller , campingpladser

http://www.europainfo.dk/ungarn/ungarn_balaton.htm

Citat
Balaton-søen er Central-Europas største ferskvandssø på omkring 600 km2. Den er ca. 76 km lang og 12 km på det bredeste sted. Gennemsnitsdybden er kun 3 meter.

http://www.jysk-rejsebureau.dk/travelplanner/vis_pb.php?idrejs_selv=72

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:28

Hmmm okay Pia. Det er jo en ærlig sag, men du aner ikke hvad du går glip af LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:31

Det ved jeg forresten heller ikke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 00:36

Der kan du bare se . Det ville jo være ærgeligt at blive skuffet Jeg ved jo hvad jeg har og det er jeg kun glad for

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:38

Så er det jo godt nok.

Der er jo ingen grund til at glo på det grønne græs på den anden side, hvis man alligevel ikke vil derover, og hellere vil gå og smånippe i det gamle afsvedne græs LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:40

Nå så skred landsbytossen.
Fandens til hyr man skal ha, før han daffer af og indser at han er et Google-NUL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 00:41

Du har helt ret og nu vil jeg i seng . godnat til jer alle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:41

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-02-08 00:42

Kan du så være ordentlig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 00:43

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 26-02-08 01:06

Bortset fra det er billigt i Ungarn/balatonsøen, så vil jeg overhovedet ikke anbefale stedet til unge mennesker. Der er røv kedeligt og stedet er baseret på småbørnsfamiler og pensionister.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 08:28

Det kommer sku da an på hvor ved søen det er Der er nemlig det hele og plads til alle Selv Klumme ka vel finde en plads..... øh et eller andet sted hvor han kan sidde på en græsplæne ,med en stak opslagsværker og når han så ikke kan slå nogle oplysninger op ka han vel bruge bøgerne til at slå nogle oven i hovedet med Hvis de altså ikke er flyttet laaaangt væk.

Ellers er der jo Mange øer i det Græske øhav for festoriginaler og der kan jeg da foreslå Kos men ikke garanterer billig drikkelse

Og No1Here Du vil også helre diskuterer med en svarer end selv forsøge dig I er sku da lidt sjove

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 09:01

Citat
Og No1Here Du vil også helre diskuterer med en svarer end selv forsøge dig I er sku da lidt sjove

Hvor diskuterer No1Here og med hvem...mr. nobrain

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-08 09:19

Ohh Citatmesteren med klokkehatte igen gider ikke lege med dig. Du ku jo feks skride fra dette spørgsmål da du jo ikke har noget konstruktivt at komme med andet end din evindelige overskolelærer b-skuespilsrolle.
Gå dog ud i regnen og pas på dine skolebøger ikke bliver våde

Har du glemt at du er smidt ud af Kandu Netop gå grund af din hyggelige måde at værer på ????

Og hvor er så lige dit svar angående Ferie Klokkehat Tsk Tsk

Ka du finde nogle fejl lattelige lille en

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 09:22

Hvor diskuterer No1Here og med hvem...mr. nobrain

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-02-08 09:40

Jeg kan anbefale de nordlige Polen...hmm måske ikke med surfing, men alle de andre ting skulle der være rigeligt af.
Så er der Slovakiet, der er billigt og kønne piger.
Mallorca, er vel en sikker vinder, dog ikke billig...kun rejsen derover kan fåes billigt.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 26-02-08 11:57

Citat
Og No1Here Du vil også helre diskuterer med en svarer end selv forsøge dig I er sku da lidt sjove

Hold nu din kæft din nar.
Dine kommentarer rundt omkring er alt andet end brugbare, og jeg diskuterer ikke med nogen. Jeg prøver at advare spørger om verdens mest dødsyge og kedelige feriested.

@Jeppe. Vil I et sted hen med gang i den, så vil jeg anbefale enten Lloret de Mar, Spaniens absolutte in-sted, eller Sunny Beach Bulgarien.

Lloret Mar har to suveræne sandstrande med en fed stemning, og et højt aktivitetsniveau. Der er mulighed for jetski, parasailing og vandski. Om aftenen forvandles Llorets store Boulevard til en mega fest, og hvis priserne på byens diskoteker afskrækker jer, så kan jeg varmt anbefale byens mest populære Beach Bar (Surf), med dans både ude og inde. Her får du byens billigste drinks.

I Sunny Beach, Bulgarien kan I leve ekstremt billigt. Jeres lommepenge vil nok række 4-5 gange længere end I Lloret Mar. Jeg kan anbefale den berømte Djanny restaurant, hvor et måltid mad og en stor fadøl fåes for den beskedne sum = ca. 30 kr.

God ferie.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 26-02-08 12:02

Vælger I balaton søen, så er Siofók det ENESTE sted, hvor der sker bare lidt. Men 2 aftener på Cola Cola Beach, så garanterer jeg, at I keder røven ud af bukserne.

Alle de andre skod byer rundt om søen, er ryddet for menneskelig aktivitet kl. 23.00 dut.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 12:38

No1Here

Are yuo talking to me???

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 26-02-08 15:15

@ Klumme. Giver det ikke sig selv at min kommentar er knyttet til vedkommende, som jeg quoter?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-08 15:59

Så så ikke snerre

Kommentar
Fra : amoroh

Dato : 27-02-08 00:39

hejsa..
hvordan er vindforholdene med bølgerne...??
er det flatvand kite forhold??
eller wave wind-surf,,,
kan det måles med almene havlige forhold???
som tenerifé..

Kommentar
Fra : amoroh

Dato : 27-02-08 00:44

Er I gået i seng alle sammen eller hvad? ? Hellooo .
Er der nogen?

Kommentar
Fra : amoroh

Dato : 27-02-08 00:45

Ok, det er fedt , at tale til sig selv

Kommentar
Fra : amoroh

Dato : 27-02-08 00:47

Sjshsj, De sover

Kommentar
Fra : amoroh

Dato : 27-02-08 00:48

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 27-02-08 23:36

blev lidt overraket da der var 50 mails fra kandu i min indbakke !!!

for at resumere

Ungarn/balatonsøen
Sunny Beach, Bulgarien
Lloret Mar
græske øere (der er så en del)

sådan ca er 1/10 af indlægende nognenlunde fornuftige ;).. men det er meget undeholdende, så bliv endelig ved.
hvis der er nogle der har kommentare (gerne relavante), eller andre forslag skal i være meget velkommene

jeppe

Kommentar
Fra : maldi

Dato : 29-02-08 18:13

Biaritz, er skulle vaere et godt surf sted. Som pige kiggede jeg ikke selv saa meget efter pigerne, men det er i Frankrig....

Ryanair flyver dertil fra London. Det kan maaske godt betale sig at flyve fra Dk til London og derefter til Biaritz.

Accepteret svar
Fra : maldi

Modtaget 100 point
Dato : 29-02-08 18:24

Kommer lige i tanke om en anden mulighed, min veninde er fra Split i Kroatien, og det skulle vaere et rigtig godt sted. Eller den naerliggende oe Hvar.
Dee er varmt (paa nivea med Italien), billigt, goe strande, storby og dermed fantastisk natteliv, og jeg har hort at hun siger at der er ret mange surfere.

Prov at tjek
http://en.wikipedia.org/wiki/Split

Kommentar
Fra : maldi

Dato : 29-02-08 18:31

Lige lidt mere om Biarritz. Det er et ret kendt surfsted for Franskmaend, Englaendere, Holldandere, Spaniolere osv. Det er et ret ungt sted. Mange unge surfere, og et fantastisk natteliv.

Her er hvad folk skriver om Biarritz
"Surfing at Biarritz is of a world-class standard, and the town has a strong surfing culture."
se http://en.wikipedia.org/wiki/Biarritz

Godkendelse af svar
Fra : jeppenp

Dato : 18-03-08 21:52

Rimelig vildt !
vi havde selv besluttet at tage til split ( især pga billig transport) og da jeg skulle lukke spg, så jeg dit svar,, så nu åbner jeg et nyt om split i stedet