/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
7 kabalen i XP.
Fra : Myns
Vist : 4442 gange
100 point
Dato : 20-02-08 18:28

Er der nogen der ved om man kan kopier 7 kabel, og installere den i Vista?

myns

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 20-02-08 18:29

Ja, jeg har selv gjordt det, så ja det kan du godt..:D

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 20-02-08 18:32

PS. Vista har 7-kabal i starten, så d behøves ikke at gøre til besvære og at kopier osv.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-08 19:25

Bortset fra det kan du også finde 7 kabale i www.komogvind.dk eler spille hjerterfri med rigtige mennesker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-08 21:05

Citat
På spil-fronten er der kommet et udmærket skakspil til, det tidskrævende Mahjong Titans, det tidsdræbende Inkball, Purble place til børnene og så er de 5 'gode gamle' fortsat i aktion (Minesweeper, Spider Solitaire, Hearts, FreeCell og Solitaire) - dog i lettere opfriskede versioner.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-02-08 01:29

Citat
dog i lettere opfriskede versioner.
ja og den kabale er temmelig underlig efter min mening, jeg følger lige med, for at se om den bliver overført fra XP

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 21-02-08 01:39

Hej cool2000000.

Det er fordi Vista's egen 7 kabaler kører i slowmosion. Man sidder jo nærmest og falder i søvn. Så derfor kan du ikke fortælle mig hvordan du har få XP's 7 kabale kopieret over på Vista. Jeg har prøvet at kopier .exe fra XP til Vista, men det virkede ikke.

myns

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 22-02-08 04:37

Hej igen cool2000000.

Har du tænkt over mit spørgsmål???????????????

myna

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-08 04:41

Jeg udfører opdateringer og vedligehold på en Vista computer, og vil en gang i løbet af weekenden spørge om jeg må ekperimentere lidt

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-08 01:04

Jeg fik lov at prøve XP kabalen på Vista computeren, det fungerer fint der er to filer du skal have fat på i XP, åben Denne computer - åben C drevet - åben Windows - åben System 32 - find filen cards.dll, kopier den over på en usb hukommelse for eksempel, find også filen sol.exe og kopier den over på usb hukommelsen også, nu foreslår jeg at du opretter en ny mappe, højreklik sæt markøren på Ny og klik på Mappe, giv mappen et navn, 7 kabale for eksempel og træk begge filer, cards.dll og sol.exe, over i den mappe, flyt så usb stikket over i Vista computeren og gem (træk) din nye mappe til et sted hvor du ikke kommer til at slette den, åben den nye mappe og dobbelt klik på sol.exe og du lægger den gammelkendte 7 kabale fra XP
Husk at kopiere på XP computeren, ikke flytte for så kan du ikke lægge kabaler på XP mere

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 04-03-08 10:54

Tak for svaret o.v.n..

Nu kan min kollega igen spille 7 kabalen som hun plejer i fra XP. Hun er super . Hun takker mange gange.

myns

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-03-08 12:18

Selv tak, jeg kan også bedre lide den på XP