/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
arrrgh... Crap... Frontpage...
Fra : peterpyt
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 18-02-08 19:42

Er der nogen som kan hjælpe mig....?....
Jeg har indsat et par billeder i Frontpage. Indsæt billede, fra fil...

Det er jo alt sammen ok - men billederne vender forkert - det er såmænd hverken hverken billedet eller Frontpages skyld, det er såmænd mesterfotografen (peterpyt himself) som har vendt kameraet på højkant da billedet blev taget...
Er der en nem måde at rotere billedet på ???

Mvh
Peter..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-08 19:47

Windows billedvisning - der kan du dreje billedet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-08 19:49

Tag dem ind i Windows Billed og faxfremviser, højreklik så på dem og vælg Roter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-08 19:53

Bent Juul - du er for sløv.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-08 20:02

ja

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 18-02-08 20:26

Tak for de hurtige svar...
Hvis de skal roteres i windows faxfremviseren så skal jeg vel gemme dem og indsætte dem igen? det var jo nærmest det jeg gerne ville undgå... I word kan man jo rotere et bilede efter det er indsat - jeg troede at det samme var tilfældet for Frontpage?
/ Peter..

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 110 point
Dato : 18-02-08 20:34

Hvis du klikker på billedet, kommer der så en billedemenu frem nede i bunden af skærmen? Hvis ikke, så skal vi lige have den frem.
Klik på [Vis] - [Værktøjslinjer] - [Billeder]
Nå du har fundet "billedemenuen", så finder du nogle trekanter med en pil på, dem kan du bruge til at rotere dine billeder lige så meget du lyster.

Mvh.
d.Buus

Godkendelse af svar
Fra : peterpyt

Dato : 18-02-08 20:38

Super ... . .. Mange tak for svaret...

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-02-08 20:40

Så lidt