/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Muham, tegninger/ jesus sandal
Fra : ocorner
Vist : 1615 gange
100 point
Dato : 17-02-08 22:35

I hvor er jeg træt af de Muhammed tegninger.

Har vi dansker glemt da Kvickly solgte sandaler med Jesus- og Jomfru Maria-motiv på trædefladen.

Hvor lang tid gik der før de blev trukket ud af butikken igen?
Burde vi så ikke også så la de Muham, tegninger gå i glemme bogen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-02-08 22:43

Citat
Burde vi så ikke også så la de Muham, tegninger gå i glemme bogen

Nej, det burde vi ikke, for de tegninger er kun et redskab for at vise, at i DK har vi ytringsfrihed.

Jeg kan ikke se sammenligningen med, at nogen sandaler blev opfattet blasfemisk over for vores egen religion.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-02-08 22:44

Det var også min første tanke, da jeg læse de ville genoptrykke dem..

Men ved nærmere eftertanke, så er det jo slet ikke de tegninger det sådan drejer sig om
i denne omgang, men for endnu engang at bevise, at vi har ytringsfrihed, og den vil vi squ bevarer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-08 22:51

Vrøvl!! Vi glemmer også lie de der skide biler og instutioner der sådan lie er brændt af her de sidste dage Og bøjer os ærbødigt for den fremherskende "nye stil " Hvor er de der gerne vil fortælle os at de mener at det er forkasteligt hvad deres egne gør?? For det går jo også ud over de uskyldige( set fra os Danske Danskere)men samtidig er der jo som bekendt et ordsprog der hedder "Dem der tier samtygger"

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 17-02-08 22:53

Hvad vil du sige til at Kvickly solgte sandaler med Jesus- og Jomfru Maria-motiv på trædefladen.

De forsvandt jo hurtig, efter en masse ballade, og har ikke kunne købes siden.

Jeg ville da gerne have sådan en par?

Ja vi har ytringsfrihed , men kan også huske en Elisabeth Ohlson Wallins udstilling Ecce Homo foto se link.
http://www.katedral.vaxjo.se/KLASSRUM/re/Ecce.htm

De forsvandt også hurtig og ikke set siden.

Jeg mener også vi har ytringsfrihed men med ansvar.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-02-08 22:54

Forøvrigt var balladen startet inden tegningerne blev offentligtgjort igen

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 17-02-08 22:56

Vi glemmer også lie de der skide biler og instutioner der sådan lie er brændt af her de sidste dage Og bøjer os ærbødigt for den fremherskende "nye stil "

Ja hvem har gjort det? Er det ikke bare den danske ytringsfrihed der bliver brugt, det har de vel lov til eller?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-02-08 23:03

Hvad vil i sige til hvis kvickly solgte sandaler med profeten Jeg tror det ville blive et hit ?? Bare en strøtanke fra fru skov

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-02-08 23:05

Citat
Er det ikke bare den danske ytringsfrihed der bliver brugt, det har de vel lov til eller?

Der er altså en forskel på at tale åbent og frit, og så begå hærværk

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-02-08 23:07

Så du mit indlæg fra den 15.2 ellers får du det lige

Jeg har modtaget følgende sms:

Danskeren sover, imens vores skoler, bygninger og
privat ejendom som,
bil bolig står i flammer.
Hvornår kan vi læer at stå sammen
og kæmpe for vores værdier og traditioner?
Hvorfor er det hitz up tahir,
en fundamentalistisk terror organisation,
der idag kl. 17
demonstrerer imod danskerne og
vores ytringsfrihed?
Hvorfor møder danskeren ikke op til en moddemonstration imod
vold, hærværk, knivstikkeri, social svindel
narkohandel, massevoldtægt, dødstrusler, fundamentalisme,
islamisme og terrorisme - og alt det disse voldspsykopater har
beriget dansk kultur og samfund med!!??
Der er et yndigt land - nu står det i flammer

Tankevækkende ik??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-08 23:08

Ytringsfrihed betyder sig hvad du har lyst til Altså lige bortset fra og og og og og og og og og Her er en mundkurv og en rulle gaffatape

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 17-02-08 23:19

Vi har jo stadig en Blasfemiparagraffen i Danmark.

Hvorfor møder danskeren ikke op til en moddemonstration imod
vold, hærværk, knivstikkeri, social svindel
narkohandel, massevoldtægt, dødstrusler, fundamentalisme,
islamisme og terrorisme - og alt det disse voldspsykopater har
beriget dansk kultur og samfund med!!??
Der er et yndigt land - nu står det i flammer

Olesen-50
Det var jo for i øvrigt en lovlig meldt demonstrations.

Men med bekendt er det jo også danske der brænder af rundt omkring, bar tænk på ungdomshuset i København, Det han jo ikke have noget med Ytringsfrihed at gøre det de laver.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 17-02-08 23:25

Piaskov

Hvad vil i sige til hvis kvickly solgte sandaler med profeten Jeg tror det ville blive et hit ??

Jeg ville da hellere have de solgte hatte med profeten

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-02-08 23:28

Muligt. Men så kunne du jo ikke træde på ham

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-02-08 23:29

Det var jo det der var galt med maria sandalerne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-08 23:33

Ja det er sku da ikke i orden at nogle brænder noget af om det så er forkælede unger af den ene eller anden slags men det gør jo ikke DanskeDanskeres mening om anden etnisk herkomst bedre i lyset af hvad man ellers bliver beriget med mht indførsel af grovere vold narko og knivbrug i nattelivet i div.byer osv osv osv

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-08 23:37

De unge der brænder af nu skal have konsekvenser, deres familier skal smides ud af deres lejligheder og er de ikke danske statsborgere skal de smides ud af landet. Jeg bor lige ved siden af de brande og jeg er vred. Magen til luskethed skal man lede længe efter. Jeg fordømmer også de unge der brændte af efter ungdomshuset. Hvad fanden er det for en opdragelse de har fået. Har vi glemt at det er forældrenes pligt at opdrage deres børn og ikke samfundets.

Og så har vi ytringsfrihed. Vi har selvjustits ved jesutegninger men vi skriger ikke op hvis et andet land viser jesus med en bombe i hatten. Og vi brænder ikke af i andre lande. Vi brænder ikke andre landes flag. Kan folk ikke lide lugten i bageriet, så kan de tage hjem hvor de kom fra.

Jeg er slet ikke rasist, men jeg er meget sur på de unge brandstiftere. Og har da også tænkt den tanke, at man kunne finde opgange hvor der kun boede indvandrere og så starte brande der. Ja så vred er jeg, men jeg gør det ikke. Men jeg sidder ved siden af politigården på Vestegnen og ved siden af en brandstation og jeg har aldrig hørt den køre så meget, så det er svært at sove.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-08 23:39

Hvis vi opførte os i et muslimsk land som de unge indvandrere opfører sig i vores, så var vi blevet pisket og derefter henrettet

Og det drejer sig ikke om tegningerne, de startede på brandene 3 dage før tegningerne blev vist.

Kommentar
Fra : guddaRap

Dato : 18-02-08 00:27

Jeg synes nu ikke aviserne skulle ha bragt tegningerne igen. Jeg mener: vi har også en religionsfrihed i danmark, og det indebære at man respektere andres religion. Hvis man er i stue/land med nogen behøver man jo ikke at genere dem bevidst. Almindelig dansk høflighed burde stå over ytringsfrihed, efter min mening. Det er somom aviserne kun tænker på at skrive stof der sælger, og tænker ikke på de konsekvenser det får. At såre andre og gøre dem vrede er da en temmelig åbenlys og forudsigelig reaktion på at bringe de fordømte tegninger igen.
Det var jo ikke nødvendigt for at fortælle om udvisningen af de to tunesere, som vi kun har PETs ord for forberedte at myrde tegneren.

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 18-02-08 01:25

Nu er det jo allerede almindeligt at udlændinge, som har gjort noget kriminelt, efter en retssag bliver sendt ud af landet. Og det til hjemlandet, hvis man kan regne med at de får en straf, som svarer til den, som lovgiverne her i landet finder passende. (Vi sender jo f.eks ikke amerikanere, som har begået et butikstyveri, hjem til USA til en 25 års fængselsstraf, fordi de allerede 2 gange før er "faldet i".)

Da Danmark jo er en RETSSTAT, er det efter en retsag.

Vi vil jo gerne sikre os at det ikke er strafskyldige, som dømmes.

Ik´?

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 18-02-08 01:52

Vi lever i et kapitalistisk land,så hvorfor ikke sælge ballademagerene,,,forældrene magter jo alligevel ikke at opdrage dem. Kina vil være et godt bud,,, det kunne måske rette op på handelsbalancen. En rebelsk 2ger med friske organer (-hjernen) for en fladskærm og 2 ipods,,,,,

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 18-02-08 02:21

Vi kunne osse bare smide dem på gaden sammen med deres familier.
Så kunne vi komme til at ligne alle andre kapitalistiske lande med flere tiggere på gaden end vi allerede har.
Med drivhuseffekten bliver der også varmere klima.
Så kunne det bedre ligne Argentina og Brasilien.
Så gør det heller ikke så meget at man er mørk i huden.
Så skal vi bare allesammen være solbrændte.
Så kan vi sende alle de rødhårede og blegfisede hjem hvor de kommer fra.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 18-02-08 04:28

Nu blev tegningerne trykt i alle aviser denne gang, fordi at der var nogle muslimer der ved at begå et mord på tegneren, og ville skræmme alle andre tegnere til at afstå deres frie ret til at tegne hvad de vil.
Ligeledes ville de skræmme den frie presse fra at trykke tegningerne igen.

Vi danskere og dermed aviserne havde 2 mugligheder:

1. At trykke tegningerne igen og vise at vi står fast på vores rettigheder og det er loven og ikke koranen der bestemmer hvad vi kan, vil og må gøre her i Danmark, og ikke lader os diktere af nogle rabiate islamisters trusler til at opgive vores ytringsfrihed.

2. At lægge os på ryggen og lade islamisterne pille endnu en grundsten ud af vores frie demokratiske system, som vi har ligget på ryggen de sidste 30 år og givet dem flere og flere rettigheder og særregler, uden at få noget igen.

Og nu giver jeg lige mig selv lidt luft, og husk at dette er sagt mod islamisterne og alle dem der deler deres rabiate holdninger, og ikke de moderate muslimer der gør hvad de kan for at skabe et liv efter dansk lov, i fred og ro her i landet.

Vi har her i Danmark strukket os langt med at komme muslimerne i møde og skal modsætninger mødes er det også nødvendigt at parterne strækker sig.

Vi har givet dem særregler i skoler og svømmehaller, de har fået bederum og særkost på arbejdet, vi må ikke kalde dem for sorte svin, mens de for åbent TV har lov til at kalde os danskersvin og de får moskeer og begravelsespladser.
Der bliver lavet specielle tiltag for deres unge såkaldte 2Gere, alligevel påstår de at de bliver diskrimineret og de keder sig. De belønner os med en stor overpræsentation i alle former for kriminalitet. Det mest iøjefaldende er knivstikkerier (som nu er ved at blive til skydevåben), vold, røverier og voldtægter.
Det sidste selv om de har en moral der siger, jeg dræber alle der bare kigger på min søster.
Ud over det har vi forhindret flere terrorangreb, som unge muslimer var i fuldt gang med at forberede og dermed hindret drabet på et ukendt antal danskere.

Så langt har vi danskere strukket os og set gennem fingre med.

Fortæl mig lige hvor og hvordan islamisterne har strukket sig og kommet danskerne imøde ????

Hvornår har de slækket bare en lille smule på deres koranbaserede regler ????????

Nu var tiden til at sige de berømte ord: NOK ER NOK

DERFOR TRYKTE VI TEGNINGERNE IGEN.

Inden de får fjernet hele vores frie demokrati, som de æder bid for bid, hvis de får lov.

Til dem der ikke kan se dette: VÅGN OP

PUNKTUM

Accepteret svar
Fra : krestenklit

Modtaget 100 point
Dato : 18-02-08 09:28

Hej WinXPeter
Jeg kan sandelig godt forstå at du har fået nok af de ukendte gerningsmænd.
Og de rabiate muslimer, som du beskriver dem, "stemmer" jeg ikke på.
Især kan jeg godt lide, at du angiver at det er de rabiate muslimer, din vrede gælder.
Jeg gætter på at du, når du skriver "vi", mener velintegreret danskere (kristne, jøder, muslimer, ateister...). Hvadenten de lige har fået statsborgerskab eller de som i min familie kan føre aner tilbage til 1300-tallet.
For ikke at misforstå noget, prøvede jeg at læse din tekst som følger:

1. At trykke tegningerne igen og vise at danskere, som er velintegreret (kristne, jøder, muslimer, ateister...), står fast på vores rettigheder og det er loven og ikke koranen der bestemmer hvad vi kan, vil og må gøre her i Danmark, og ikke lader os diktere af nogle rabiate islamisters trusler til at opgive vores ytringsfrihed.

2. At lægge os på ryggen og lade nogle rabiate islamister pille endnu en grundsten ud af vores frie demokratiske system, som vi danskere, som er velintegreret (kristne, jøder, muslimer, ateister...), har ligget på ryggen de sidste 30 år og givet de rabiate islamister flere og flere rettigheder og særregler, uden at få noget igen.

Og nu giver jeg lige mig selv lidt luft, og husk at dette er sagt mod islamisterne og alle dem der deler deres rabiate holdninger, og ikke de moderate muslimer der gør hvad de kan for at skabe et liv efter dansk lov, i fred og ro her i landet.

Vi danskere, som er velintegreret (kristne, jøder, muslimer, ateister...), har her i Danmark strukket os langt med at komme de rabiate islamister i møde og skal modsætninger mødes er det også nødvendigt at parterne strækker sig.

Vi danskere, som er velintegreret (kristne, jøder, muslimer, ateister...), har givet de rabiate islamister særregler i skoler og svømmehaller. De de rabiate islamister har fået bederum og særkost på arbejdet. Vi, som er velintegreret (kristne, jøder, muslimer, ateister...), må ikke kalde de de rabiate islamister for sorte svin, mens de de rabiate islamister for åbent TV har lov til at kalde os velintegreret (kristne, jøder, muslimer, ateister...), for danskersvin og de rabiate islamister får moskeer og begravelsespladser.

Der bliver lavet specielle tiltag for de rabiate islamisters unge, de såkaldte 2Gere. Alligevel påstår de rabiate islamister, at de bliver diskrimineret og de keder sig. De rabiate islamister belønner os danskere, som er velintegreret (kristne, jøder, muslimer, ateister...), med en stor overpræsentation i alle former for kriminalitet. Det mest iøjefaldende er knivstikkerier (som nu er ved at blive til skydevåben), vold, røverier og voldtægter.
Det sidste selv om de rabiate islamister har en moral der siger, jeg dræber alle der bare kigger på min søster.
Ud over det har velintegrerede (kristne, jøder, muslimer, ateister...), forhindret flere terrorangreb, som unge rabiate islamister var i fuldt gang med at forberede og dermed hindret drabet på et ukendt antal velintegrerede danskere.

Så langt har vi, som er velintegreret (kristne, jøder, muslimer, ateister...), strukket os og set gennem fingre med.

Fortæl mig lige hvor og hvordan de rabiate islamister har strukket sig og kommet velintegrerede danskere imøde ????

Hvornår har de rabiate islamister slækket bare en lille smule på deres koranbaserede regler ????????

Nu var tiden til at sige de berømte ord: NOK ER NOK

DERFOR TRYKTE VI DANSKERE, SOM ER VELINTEGRERET (KRISTNE, JØDER, MUSLIMER, ATEISTER...), TEGNINGERNE IGEN.

Inden de rabiate islamister får fjernet hele vores frie demokrati, som de æder bid for bid, hvis de får lov.

Til dem, som er velintegreret (kristne, jøder, muslimer, ateister...), der ikke kan se dette: VÅGN OP

PUNKTUM

...er det rigtigt forstået?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-02-08 09:41

WinXpeter..... Godt skrevet

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 18-02-08 09:50

Prøv lige at dyrke den her. Om den aktuelle landspolitiske situation.
http://egoland.dk/index.php?stribe=2

...Og de følgende

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-02-08 10:04

Krestenklit: Du har forstået det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 13:12

Citat
Kære danske medborger.

Vi er en forening af unge indvandrere. der som et led i integrationen beder om din hjælp.

Vores forening har for tiden meget travlt, på grund af alt det der foregår om aftenen og om natten.

Så hvis du vil give os en hånd, beder vi dig om i aften selv at sætte ild til din bil og din skraldespand.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 18-02-08 13:19

winxpeter
godt sagt.

Jeg er ikke på nogen måde racist. Mine børns farfar er fra Sydamerika, så det er jeg ikke.
Men der kommer folk herop - IKKE ALLE - der blæser højt og flot på de danske regler.

Min datter er belvet overfaldet af en muslim, fordi hun ikke ville være kærester med ham. Han var 18 hun 15. Han havde i månedsvis chikaneret hende i ungdomsklubben, hvad de voksne kunne bevidne. Trods hun kom hjem med brandsår fra en cigaret på maven, en bule i baghovedet, fordi hun var væltet om kuld samt diverse skrammer, ville politiet ikke tage sig af det. Det var jo kun kæresteproblemer!!! HALLOOO hvorfor har de ikke respekt for de danske love?
Fordi vi passer og plejer de urolige elementer i hoved og røv. Det er da også synd for dem. De ved jo ikke bedre. De skal bare have nogle gratis ting at få tiden til at gå med.
Nej gu skal de ej. De ødelægger det for os alle. Især deres medmuslimer, der lever et ordentligt liv.

Det er bare nok nu.

Morer mig lidt i ondskabsfuld stilhed hvergang jeg ser en muslim spise vingummi.
Der er gelatine i. Det er jo lavet af grisehud. Skadefro... ja. Og???

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 18-02-08 14:09

Til krestenklit

Danskere og vi er indsat hvor der menes mennesker med dansk statsborgerskab, der af deres hjerte ønsker at være danskere, at leve inden for den danske lov og aktivt prøver at forstå og nærme sig den danske måde at definere spillereglerne i et samfund.
Om de er røde, gule eller blå, er jeg totalt farveblind over for, og om det er præsten fra Hirtshals, muslimen fra Ishøj eller Satanisten fra Hillerød er for mig et fedt, hvis de ellers bare dyrker deres overbevisning i egne kredse og lader naboen passe hans indstilling til religion.

Når jeg skriver af deres hjerte, er det fordi jeg på gaden hører at definationen af velintegrerede danskere vakler lidt i øjeblikket.

Men måske du kunne forklare mig nærmere om hvad du mener, når du skriver velintegreret.

Er det de (velintegrerede) muslimer, der i vanlig dyb tavshed ser på alle de uhyrligheder der bliver begået i deres religions navn, uden at gå i opposition ?

Er det den (velintegrerede) unge muslimske student inde ved siden af, der pludselig viser sig at være potentiel terrorist ??

Er det den (velintegrerede) Grønthandler nede på hjørnet, som pludselig bliver afsløret i at have mordplaner for sin datter ???
(Læste forleden at ca. 250 unge muslimske kvinder har søgt hjælp hos politiet det sidste års tid og nu har vælget mellem isolation fra familien med frygt for at blive myrdet eller et liv med en mand de slet ikke har noget forhold eller kendskab til.)

Alle disse ting gør at danskerens defination af velintegreret vakler, til stor skade for de mennesker der vil være danskere af deres hjerte.

Og at være dansker af hjerte behøver ikke at sige at man ikke kan holde af sit oprindelsesland, men prøver man at indføre hjemlandets normer og etik med voldelige midler her i Danmark.
SÅ HAR MAN SGU VALGT DET FORKERTE LAND AT SLÅ SIG NED I.

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 18-02-08 14:15

Hey jeb3!

Puha for en bølle! Jeg var blevet eddersplintrende gal, hvis det var min...

Men var det begrundet i sin religion og tro på Allah, som den eneste sande gud, at han behandlede hende på den - svinske - måde?

Det lyder ihvertfald som om han var en rigtig, rigtig skidt knægt som ikke passede sin bøn. Han skal behandles som sådan. Uanset hvilken religion han har.

Men hvorfor betoner du, at han var muslim?
Hvad har det at gøre med de frygtelige ting, som din datter var ude for?
Fortæl!

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 18-02-08 15:10

Jeg synes at verden bliver dårligere, hvis vi taler om "os" og "dem".
Vi kommer til at grave skyttegrave - ligesom vores bedstefædre og oldefædre gjorde i Slesvig, Flandern, Rusland, Amerika, ...

Overgreb og uretfærdigheder giver - forståeligt nok - stærke følelser.
Men vi må være stærke, og ikke blot at være i vores følelsers vold.
Vi skal bruge følelserne sammen med vores hjerne til at forstå verden - for at handle i den retning, vi egentlig ønsker verden skal bevæge sig.

Vores følelser må altså ikke vildlede os.

Jeg mener at der alt for ofte vildledes, når der i en rapport om en eller anden dysfunktion hos et menneske eller en familie ... betones hvilken RELIGION, hovedpersonerne skulle tilhøre.

Vel, der kan være sammenfald. Men så længe der ikke er en åbenbar eller erklæret sagsmæssig sammenhæng mellem religionen og en u-handling, er religionen sagen uvedkommende.

Hvilke af følgende overskrifter er taget fra det virkelige liv:

Lokket til narko af 4 kristne unge.
Ung kvinde voldtaget af muslim.
En jødisk mand dømt for underslæb.
En ateistisk mand hovedmand bag massemord
Katolik uterlig overfor et barn.
Protestant importerer sexslaver.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 18-02-08 15:33

Citat
Jeg mener at der alt for ofte vildledes, når der i en rapport om en eller anden dysfunktion hos et menneske eller en familie ... betones hvilken RELIGION, hovedpersonerne skulle tilhøre.

Som sagt spiller det ikke nogen rolle hvad religion folk bekender sig til, fra min side. Blot de kan opføre sig ordentligt, inden for de rammer der bliver stillet af det danske og det internationale samfund.

Når det er sagt, så hvis du tager et verdenskort og placerer små hunfluer der hvor der er krig og uroligheder og placerer små hanfluer de steder hvor der bor muslimer, så vil jeg garantere at du vil få mange små fluebørn.

Mellemøsten og omegn brænder, Nordafrika brænder, i Thailand har muslimerne lige fået et selvstyre efter års terror, i Indonesien er der jævnlig ballade, på Philipinerne skyder og bomber muslimerne sig frem for at få selvstændighed og her i Europa har vi set de første og ikke sidste muslimske terrorangreb.

Så UNDSKYLD at jeg lige kom til at tænke på muslimerne.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 16:24

Citat
I hvor er jeg træt af de Muhammed tegninger.

Hvorfor det?!....Er det angsten for trusler om terror i lille DK der gør dig træt?!

Jeg synes det er kanon, at den samlede presse - til trods for uenighederne omkring hvorvidt tegningerne skulle have været trykt til at starte med - nu trykker dem for at demonstrere at man ikke finder sig i dødstrusler/mordplaner for noget der er en frihedsret i vores land.

Tegningerne spår jeg der i fremtiden vil blive genoptrykt, når de har nyhedsværdi, og det har de NU i kraft af mordplanerne på en af tegnerne.

De danske aviser har min fulde opbakning. Den eneste måde vi kan forsvare en af vores grundlægende rettigheder, nemlig ytringsfriheden, er at vise de fordømte tegninger igen og igen indtil ekstremisterne accepterer og fatter hvad ytringsfrihed er.

Man burde trykke tegningerne på hver eneste plane overflade i Europa...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 16:25

Dog undrer det mig, at sidst der blev tegnet i en dansk avis tog det 4 måneder inden nyheden ramte mellemøsten. Denne gang tog det én dag! ...

Mon de nu har fået en hurtigere internetforbindelse?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 16:29

Citat
Men hvorfor betoner du, at han var muslim?

Familien har jo som bekendt den største del af vores opdragelse. Og tro det eller lad være, men i min tid som pædagog i diverse børnehaver - så står det lysende klart, at muslimske drenge opdrages til at dominere kvinder.

Faderen virker som identifikationsfigur, og har som sådan intet at gøre med opdragelsen. Fra drengene er nul til ca. seks år bliver de opdraget som små tuttenuttede prinser, hvor der ikke sættes faste ydre grænser for, hvad de må og ikke må. Først omkring 6 leveår lærer de så småt af deres omgangskreds nogle af de normer og skikke, der gør sig gældende under forskellige forhold.

Ved puberteten stopper opdragelsesprocessen for drengene, som nu forventes at opføre sig som voksne. Dette kombineret med de kulturelle æres- og skamregler kan være en væsentlig forklaring på, at der blandt drengene ses adfærdsformer, som Jeb3 har beskrevet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 16:38

Jeg gir Creamy 100 % ret. Disse muhammedbilleder er glimrende som materiale, til at demonstrere hvor tåbeligt de opfører sig, og ikke mindst, hvor vores grænser går, når der drives rovdrift på vores kultur og grundlovssikrede rettigheder.

Det latterlige element som jeg ser det er, at INGEN ...læs NUL nulevende personer aner en skid om hvordan denne Muhammed så ud, og man derfor kan slå en streg på et stykke papir og kalde det for Muhammmed. Er det ikke bare en skrupgriner. Man tro det er løgn, at 1 mia.... EN MILLIARD = 1000 millioner mennesker køber den LOOOOOOOL

Såå denne smiley I ser herunder kalder jeg for Muhammed hehehehe

Muhammed

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 16:39

Nå det går sgu hurtigt... PET har lige ringet. De stiller med 4 mand øjeblikkelig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 16:40

Omvendt gældet det for de muslimske piger, at de meget tidligt får sat meget klare rammer for, hvilke ting der er acceptable, og hvilke der ikke er. Ligesom de tidligt bliver pålagt forpligtelser i hjemmet.

Modsat drengene, hvor opdragelsen stopper ved puberteten, skal pigerne når den tid kommer tillige passe på deres dyd, da hele familiens ære kan risikere at ryge i fløjten, såfremt hun får en ganske lille plet på den åhh så hellige dyd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 16:44

Jeg har lige ombestemt mig. Den nye muhammedtegning er

Muhammed

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 16:44

Pas på du ikke får ristet din egen røv, Klumme..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 16:45

Jeg er kold........ i LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 16:48

Det er forståeligt - for når alt kommer til alt, så gælder billedforbuddet i islam for muslimer, og ikke for for alle os andre. Det er der bare nogle der har "glemt"..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 16:49

Tænk dig, min yndling "grislingen" (fra eter Plys) må ikke hænge på de Norske børneafdelinger!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 16:50

Jag sad og så TV i går, hvor tegneren til bombetegningen var tilstede. Det slog mig hvor meget han og tegningen lignede hinanden. Det er et selvportræt Nå det har jo ikke noget med sagen at gøre... som sådan.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 16:51

Det er fandme latterligt

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 18-02-08 16:53

Citat
Det er forståeligt - for når alt kommer til alt, så gælder billedforbuddet i islam for muslimer, og ikke for for alle os andre. Det er der bare nogle der har "glemt"..

Forbudet gælder vel også i muslimske lande, og de latterlige islamister ser vel allerede Danmark som et sådan. (eller ihvertfald kommende)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 16:54

Det er i øvrigt tankevækkende, at den dødstruede tegner kun fik lov at være offer i et døgn. Derefter overtog de anholdte rollen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 16:56
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 17:06

Der er intet at grine af.... De er klar til at udrydde alle ikke muslimer.

http://strangemaps.files.wordpress.com/2007/11/usi.jpg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 17:12

Hvisker: Sidst jeg sad med en koran i hænderne, rækkede jeg tunge af den.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 17:14

Jeg hænger dem på lokummet. Bladene skal bare nulres lidt, lissom det gule lort 00 man havde på lejrskoler i gl. dage

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 17:14

Man gjorde en bog fortræd...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 17:16

En bog man ikke kunne nå......... om

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 17:16

Og jeg rækkede i øvrigt ikke tunge - grammaspasser

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 17:21

Nååå jeg troede bare du modificerede gramatikken så alle...... øhhh nogen særlig udsatte, osse kunne følge med, som det venlige og menneskekærlige væsen du er LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 17:32

Et nyhedsbrev fra DF. Man må sige, at de trykker på nogle rigtige knapper.

Citat
Synes I selv, I hører til hér?

Det har været en ”relativ rolig nat” i Danmark i nat, hører vi her til morgen. Aha. Hvad er så en relativ rolig nat? Det er 88 små og større brande, flere molotovcocktails, to evakuerede beboelsesejendomme og 29 anholdte.

Jamen, hvad er meningen – skal vi føle os beroliget, fordi volden og brandene i vores gader er ”på niveau” med tidligere nætter? Det er en meget farlig udvikling, hvis medierne begynder at behandle organiserede ildspåsættelser som ”hverdag”. Vi må aldrig lade os lulle i søvn af den slags udvanding af kriminalitet. Det er ikke hverdag, og det må aldrig blive det.

Af samme grund så jeg frem til, at vores statsminister efter mange dages larmende tavshed trådte frem på TV i går for at kommentere situationen. Hensigten var angiveligt, at statsministeren skulle sætte tingene på plads. Men jeg må sige, at jeg føler mig skuffet og ikke specielt beroliget.

Jovist, det var da befriende at høre statsministeren slå fast, at denne situation ikke er samfundets skyld, men er de unges og deres forældres ansvar. Og Fogh skal have ros for at stå fast på ytringsfriheden. Men hvor var de konkrete tiltag? Hvad vil regeringen gøre her og nu? Det blev vi ikke klogere på. Anders Fogh nøjes med at ”appellere til de unge” om at opføre sig ordentligt, ellers… Ellers hvad? Samme udmelding kom fra hans justitsminister, Lene Espersen. Hun er god til at lyde vældig indigneret, men hendes udmeldinger var den samme grødede masse af ”NU er vi vrede, det er vi altså”.

Men vi rækker da gerne en hjælpende hånd fra Dansk Folkeparti. Vi hjælper gerne. Som en spæd begyndelse lancerer vi i dag nedenstående forslag:

Nedsæt kriminel lavalder til 12 år
Unge under 18 års forældre skal være erstatningsansvarlige, når de unge forretter skade på andre menneskers ejendom
Mennesker, der deltager i organiserede optøjer, skal have en minimumsstraf på et halvt års fængsel alene for den forseelse. Bevisbyrden kan løftes ved at kontrollere deres mobiltelefonitrafik.
Brandstiftelse på offentlig som privat ejendom i forbindelse med organiseret uro skal give minimum et års fængsel
Deltagelse i organiseret kriminalitet som den uro, vi oplever i disse dage, skal føre til udvisning fra Danmark for udlændinge, der ikke oppebærer dansk statsborgerskab
Kriterierne for udvisning af ikke-statsborgere ved kriminalitet skal sænkes
Øget adgang til fratagelse af dansk statsborgerskab
– det er da forslag, som er til at forholde sig til. Så må vi se, om både regeringens og oppositionens vrede over urolighederne er ægte, og om de kan præstere en konkret stillingtagen i denne kritiske situation. Det handler om at stoppe urolighederne nu. Ikke om snak. Ikke om appeller. Håndfast krisehåndtering. Nu.

Uklarheden har været meget betegnende for debatten hele den forgangne uge. Først var der integrationsminister Birthe Rønn Hornbechs slingrekurs i spørgsmålet om udvisningen af de anklagede tunesere. Er Rønn Hornbech minister, ordfører, i regering eller opposition? Det står ikke lysende klart for mig, og Foghs udmeldinger har ikke hjulpet. Socialdemokraterne er også straks på banen – det skal man jo som oppositionens førerparti, forstår man. Der var dog ikke noget konkret at komme efter i Helle Thorning Schmidts udmelding. Og det bidrager heller ikke ligefrem til klarheden, at Venstres Søren Pind – i mængden af weekendens øvrige overbud – kommer med et vildskud fra hoften, som Venstres folketingsgruppe herefter får travlt med at kvæle. Uskønt.

Og jeg må sige, at jeg undres over de politikere, som nu har fået kolde fødder med hensyn til den terror-lovpakke, som de selv var med til at vedtage i 2002. Og det er kritisk, at landets integrationsminister sovser rundt i sin egen lovgivning. Som formand for de danske dommere Jørgen Lougart sagde det med befriende klarhed i Politiken i sidste måned: »Sager om statens sikkerhed afgøres af regeringen og ikke domstolene, så det kan vi ikke blande os i«. Så er den sådan set ikke længere. Og det var Folketinget enig om – og det bør vi stadig være.

Debatten om herboende islamisters morderiske kamp mod ytringsfrihed er i dén grad blevet afsporet. Store flokke af naive politikere og integrationskonsulenter bekymrer sig mere om to terroranklagede ikke-statsborgeres retssikkerhed end for den mand, som er blevet truet på livet og hvis familie har fået vendt op og ned på deres liv på grund af formørkede fundamentalister. Glemt er den heltemodige tegners problematiske livssituation, mens de to anklagede tunesere gøres til ofre.

Jamen, hvor er vi henne? Hvad diskuterer vi nu, hvor vi ved, at herboende islamister planlagde et drab på en uskyldig borger? Jo, vi diskuterer, hvordan vi kan beskytte de stakkels gerningsmænd mod juridiske spidsfindigheder, og vi diskuterer, om unge brandstiftere ikke burde have nogen flere klubværelser, så de ikke får lyst til at brænde skoler af.

Dén lader vi lige stå et øjeblik. Unge indvandrere brænder vuggestuer af i det land, som har taget vel imod deres forældre og bedsteforældre, og som giver dem tryghed, gratis uddannelse, social sikkerhed og gode jobmuligheder. Helt ærligt – synes I selv, I hører til hér?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-02-08 17:56

Citat
Debatten om herboende islamisters morderiske kamp mod ytringsfrihed er i dén grad blevet afsporet. Store flokke af naive politikere og integrationskonsulenter bekymrer sig mere om to terroranklagede ikke-statsborgeres retssikkerhed end for den mand, som er blevet truet på livet og hvis familie har fået vendt op og ned på deres liv på grund af formørkede fundamentalister. Glemt er den heltemodige tegners problematiske livssituation, mens de to anklagede tunesere gøres til ofre.

Det citerede fik altså også mig helt op i det røde felt.. Det er fandme sørgeligt, at fokus lynhurtigt blev drejet fuldstændigt væk fra, at en 73-årig mand nu skal leve i frygt resten af sine dage pga. et par sindsyge muslimer med koran-formørkelse på hjernen, og i stedet plantede fokus på, hvor ondt og uretfærdigt det er, at gerningsmændene til planlægning af et mord skal udvises til det land, de er statsborgere i..

Hvad logik er der i, at man pludselig føler sig krænket på sin retsikkerhed, når man samtidigt går med planer om en islamisk undergrunds-selvtægtsdomstol. Van Gogh blev dømt ved en sådan. Ayaan Hirsi Ali har fået livstid - og det samme har Salman Rushdie - UDEN rettergang og UDEN forbrydelse.

Jeg kan virkelig ikke se noget som helst skrækkeligt ved den udvisning. DeT er helt på sin plads. For min skyld kan de passende tage deres Sorte Slyngel klædte koner med dem til Tunesien, og leve lykkeligt islamisk der, til deres dages ende.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 18:53

TV avisen 18.30

500 registrerede lldspåsættelser
39 anholdte i alderen 15 - 18 år

Et ukendt antal mindreårige altså under 15 år er fulgt hjem af politiet.

Når retsegerne mod de anholdte starter, vil der som udgangspunkt hurtigt ske en hel del frifindelser på grund af manglende bevis.

Et gæt vil fra mig være at max. 5 sigtede dømmes. De vil alle modtage en dom med indvandrerrabat.

Når de dømmes, vil brandstiftelserne starte igen, da man nu i hærværksgruppen mener, at de dømte er uretfærdigt dømt.

Som Søren Pind efter min mening så rigtigt siger: Man forhandler ikke med terrorister og man "dialoger" ikke med brandstiftere og hærværksfolk. Der er kun een ting som måske virker og det er 0 tolerence.

Lav udgangsforbud for indvandrere mellem 0 - 18 år. Hvem sagde ulovligt.... Ja det er det nu, men så må vi jo lave loven om.

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 18-02-08 19:14

En ting der UNDRER MIG________

HVORDAN SER den profet ud,
når selv DE, ikke måre gøre ''afbillede'' AF deres ''gud''
Og hvorfor kan de så blive så ophidset, OVER INTET.

+

De siger de ikke STØTTER Terrorisme, MEN
visse af disse personer sender dog penge til diverse ''partier''
der GÅR DIREKTE IND FOR MORD OG LEMLÆSTELSE +

+

Så i et andet spørgsmål / tip, herinde der ville konvertere
til islam__GO fOr Nøjs.
Samme persom kom MÆRKELIGT nok uopfordret
til at pege NÆSE af Israel og US.
Jøderne har et ifølge den Danske Bibel Nu + Gammel Testamente
et rimeligt KRAV på deres EGET LAND + GUD +
retten til at stille Jesus for en dommer__anden sag.
+
Han skrev OM hvor FATTIG de arabiske lande ''mennesker'' er / var.
SGU IKKE MIG_ eller andre, der bruger de olie-billiarder
der STRØMMER ind i jeres land.
MEN derimod deres sheiker + JERES fine borgerstand.
Hvem har ikke set en sheiks INDKØBS-KURV,
ikke småpenge der er tale om
Så er i FATTIGE, begynd DER_ HJEMME, IKKE lille Danmark

NÅ______

den røg sikkert også ved siden AF_ IGEN
Men HVA::__

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 19:21

SKRID din drukkenbolt

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 18-02-08 19:53

Citat
SKRID din drukkenbolt

Takker, du ser ikke mere til mig efter I dag.

Men kan GODT se, der er frihed, til at skrive
HERINDE - HVIS bare det PASSER DIG.
Eller´s der du - der sgu med det samme.
Og så er vi JO hvor spørgsmålet ? begyndte.

Yttrings + frihed
SIEG______

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 20:33

Du tilfører jo ikke noget der kan bruges til noget, og at høre om din åndsvage kat der får rejer, har vi vist hørt rigeligt om. Jeg har i hvert tilfælde.... Sååå baj baj...disken

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 21:18

I DR P1 "Spørg om sproget" blev det i aften afsløret, at de spanske ord Olé og Hola er spanifiseringer af allah. En rest fra de 500 år muhammdanerne herskede i Spanien.

Så det er slut med at skrige Olé til tyrefægtningen eller fodboldkampen. Og goddag (hola) kan man bare ikke sige mere. Man kunne bruge ordet Hey som goddag, og det bruges jo over hele Jorden.. Det kan jo på spansk blive til Heyo.... (selv om det lyder lidt japansk, hvis det siges hurtigt)

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 18-02-08 21:24

Hvis jeg ikke var racist, så er jeg da efterhånden ved at blive det..

Nogle får lov til for meget.. Jeg har en god forestilling om et par lande hvor vi ikke fik lov til at bygge en kirke!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 21:28

Tror du ikke vi får lov LOOOL Næææ du har nok ret. Når du ankommer til, jeg mener det er Riyadh, lufthavn så river de en evt. bibel i stykker for næsen af dig.

Virkelig profetisk tolerence

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 18-02-08 23:19

Nogen der vil have klammes IP_______LOL

DU KUNNE IKKE HOLDE DIG VÆK, hva...........
Citat
Virkelig profetisk tolerence

scanner DIG, så luk lige din puter de næste PAR TIMER.
Eller ved du vel alt om spyware....LOL
18-02-2008 23:00:26 IP 80xxxxxxxxxxxx OPTIONS /
18-02-2008 23:08:25 IP 80xxxxxxxxxxxOPTIONS /

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 18-02-08 23:21

GOT JAR------det bliver skægt.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-02-08 23:25

merde-igen

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 18-02-08 23:49

Citat
merde-igen

Dukker min MØJKAT OP PÅ DIN SKÆRM

Klag til dyreværnet

der er da ellers go_ gang i den IP_altså

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 18-02-08 23:52

Men som skrevet__mere hører i IKKE fra mig.

Men kigger moske / forbi en IP_

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-08 00:14

Glem det din nar. Tror du virkelig, at jeg åbner noget som helst fra en bums som dig. Jeg var da godt klar over hvad du havde gang i, da du sendte en PM med et link til din møgbunke af en kat.

Hvad er det forresten du vil mig. Du kan da få min adresse og komme forbi. Jeg fornemmer du har gang i noget vold af en slags. Du skal være så hjertelig velkommen. Så skal jeg personlig afslutte det projekt du har i gang med dit druk. Skvadderhoved. Og tag så og skrid af helvede til

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-08 00:16

Jeg synes det er skide fint, at du nu har afsløret hvad dine intensioner kan være ved at sende en PM. Nu er de brugere der ser dette, da i det mindste advaret.

Du er kraftstejleme et cybersvin af rang.

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 19-02-08 01:43

Citat
Du kan da få min adresse og komme forbi

Den har jeg haft 3 år.
Så det er IKKE den der har MANGLET.
Men FANDME om jeg vil betale BROPENGE + andet
Men kan da SE _ at DU _____
FUCKING under-vurdere dine modstandere.
Hvorfor smider DU IKKE MIN IP herind.
http// XXXXXXXXXXXXXX
Det var den adresse du fik.
PR PM___?
ODER/ eller__
DU HAR INTET gjordt MIG ????????????????????????????
bortset fra at kalde mig

+

FAKE / IDIOT= UDEN BEVISER !!! / der startede DEN__3 år siden.
vi går videre? = LØGNER / BEDRAGER / TÅBE / DRANKER.
oG KUNNE BLIVE VED:
Bevis et ELLER ANDET eller hold din SCHIESE MAUL

Du har ALDRIG SVARET mig på en PM.
Har dog sendt dig et PAR____uden ecko på.

Eller SAGT/ skrevet ? hvad / hvem / hvor
Men FIS hjem i din KUL-KÆLDER igen.
TROR DU VIRKELIG, at lille du !!!? er en tur i byretten VÆRD.
DU ER INTET____og du ved det selv.
Derfor du høvler på ANDRE brugere herinde.
-----------------------------
Men bliv DA endelig ved_ der er snart sommer IGEN.
Så skal du SE MIN KAT.
----------------------------

Citat
Jeg synes det er skide fint, at du nu har afsløret hvad dine intensioner kan være ved at sende en PM. Nu er de brugere der ser dette, da i det mindste advaret

Hvis brugere herinde IKKE GÅR IND for fildeling.
SORRY_____-søg på nettet og FÅ DIG MED:::: LOL
ALLE ___jeg har haft på den FTP/HTTP
har vist det, eller JEG har GJORT det klart for dem.
BTW: kan/du er sikkert OGSÅ med på en endnu værre LYTTER.

Men smid en MEGET pæn PM og vi er på talefod '
ELLERS PIS AF_
Du er INTET for mig_ andre kan sige deres-
MEN ÅBEN SGU DA EN ANDEN TRÅD_ superbruger

Du hører IKKE mere fra mig af, skal lige gøre dig ''tilgængelig'' pr PM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-08 05:16

Hotel smider Kurt Westergaard ud.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article976068.ece

Hvor er det bare synd for den stakkels mand. Han bliver i den grad straffet, for at have begået en handling, som er hans arbejde, som er lovligt i Danmark, som vi er vant til i Danmark, som vi har ret til i Danmark, som vi elsker i Danmark.

Og det værste... han bliver straffet udenomsretligt af nogle, som Creamy så perfekt udtrykker det, indvandrere med koran-formørkelse på hjernen, som ikke har fattet, at de er landet i et andet land, hvor love og regler er anderledes end i deres hjemland. For fanden Danmark....skid på den regel, om at vi ikke kan hjemsende personer, som kan risikere at blive tortureret.

Det kan da ikke passe, at vi i al evighed skal hænge på alt, hvad der kan kravle og krybe af indvandrede terrorister, mordere, pædofile, bedragere, brandstiftere og hvad ved jeg, blot fordi de risikerer at blive udspurgt lidt hårdt hjemme hos "Kaliffen". Det vidste de, inden de planlagde deres forbrydelse, så det er en kalkulation, de må have taget højde for da de planlagde deres ugerning, så de fortjener på ingen måde beskyttende ophold, rabat eller nogen form for medfølelse.

UD AF KIOSKEN..... ØJEBLIKKELIG

Desværre ser vi de sædvanlige hjernedøde pladderhoveder, som mindre end 24 timer efter afsløringen af denne terror ugerning, i deres store visdom har fået vendt sagen 180 gr. og vupti...så blev rollerne lige som et korttrick byttet rundt, og tuneserne er ofrene og Kurt Westergaard er den grimme forbryder. LOOOL Det er simpelthen komisk - Det er bare for meget.

Fortæl mig lige... hvor kan jeg vomitere? Hvis dette ikke er klamt, klumt og kvalmt, så ved jeg ikke hvad der er det.

Som prikken over i'et, smider et dansk hotel Kurt Westergaard ud, fordi det er for farligt at have ham boende. Vor herre på lokum. Jeg vil fandme håbe, at det bliver kendt, hvilket råddent hotel det drejer sig om, så det kan blive boycuttet og derefter snart kan dreje nøglen om.

Muhammed

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 19-02-08 19:50

æ nu har jeg ladet den danske ytringsfrihed køre, i denne spørgsmål og hvad sker der den bliver til en gang fuldmands snak og vrøvl, kan godt for stå folk fra udlandet ikke kan forstå den danske kultur og beholder deres egen hvis det er sådan vi snakker/skriver sammen/til dem.

Godkendelse af svar
Fra : ocorner

Dato : 19-02-08 19:51

Tak for svaret krestenklit.

Det er da den meste seriøse jeg har læst i denne debat.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-02-08 19:53

Ocorner, hold nu fokus på de gode indlæg, der er der trods alt flest af

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 19-02-08 20:13

Jeg takker selv.
Synes jeg fik nogle gode modspil fra flere, men til sidst blev for meget ...candyfloss for min smag.

Også tak til mine "modspillere" for en - til tider - honnet diskussion.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 19-02-08 21:18

Jeg protesteret, du har giver point til et ulovligt kopieret og derefter redigeret indlæg

Og selv tak krestenklit. Dejligt vi har en ukrænkelig ytringsfrihed, så sådanne krige kan udkæmpes på skrift.
Lad os holde fast i den, med alle midler.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 19-02-08 22:05

WinXPeter

Ja du har ret det er den redigeret indlæg jeg har givet point, syntes det var den jeg bedst kunne lige.

Det er midt spørgemål så jeg vil have lov at bestemme hvem jeg giver point

Sidste gang jeg gav point til 2 blev det kaldt for point fusk

Kandu bruger er svært at gøre tilfreds, men godt Kandu Admin, giver os ytringsfrihed.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-02-08 00:22

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article976516.ece

Sindsyge muslimer afbrænder fjender. Stærke billeder PAS PAA

Kommentar
Fra : Klumme