/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Rød Oskar
Fra : jonata
Vist : 630 gange
80 point
Dato : 17-02-08 20:08

Hvor stort et akvarie skal man havbruge for at have et par rød Oskar. Er 320 l stort nok.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 90 point
Dato : 17-02-08 20:14

Ja, indtil de er et par år gamle.

Min datter har sådan et par rød Oscar (påfugleøjecichlider hedder de også) i et 325 liters akvarie....lidt endnu....for de er allerede nu for store dertil (ca 20 cm lange) og de var kun 5-6 ´cm da hun fik dem, de vokser utrolig hurtigt.

Godkendelse af svar
Fra : jonata

Dato : 19-02-08 09:29

Tak for svaret dova.
Det var lige hvad jeg har brug for at vide.