/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
Ny begynder til c/c++ og manger....
Fra : NeoNmaN
Vist : 662 gange
50 point
Dato : 19-02-03 15:53

Hejza alle sammen jeg manger en compiler :/ har prøvet en men den virker ikke så godt :( for den vil ik compile det jeg laver ;) selv om det er 120% retgi lavet da det er fra en aktile med det !! men ville lige hør om nogen af jer måske kunne hjælpe mig med at finde såden en nice compiler ???

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 50 point
Dato : 19-02-03 20:42

hvad skal du compile til ?? (kreds eller pogram)

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 19-02-03 21:31

hmmmm nogen exe filer :) hi hi vis det kan hjælpe :)

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 12-03-03 16:59

Dammmm det her skoder !! noegn der hved hvor jeg kan finde nogen gode aktikler til C++ henen !! Husk nu på at jeg er Newbee :)

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 24-03-03 11:14

skod svar men det enste !!!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 24-03-03 17:17

Hejsa

Jeg vil godt starte med at undskylde.. jeg ved ikke hvorfor jeg har misset dette spørgsmål

Da jeg havde lidt om c i skolen sidste år.. har jeg lige fundet lidt om emnet.. men det er ikke ret meget

se det på http://www.friserverplads.dk/buch78/c_programmering.htm