/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
david copperfield
Fra : gretes
Vist : 951 gange
20 point
Dato : 09-02-08 12:34

Jeg har et spørgsmål (er hel ny bruger!), vedr. David Copperfields illusionsnumre. Modtog igår en fil med netop det. Han toner frem på skærmen, der bliver vist nogle kort, og du skal tænke på et bestemt kort. Bagefter er det kort væk. Ved godt, der er en logisk forklaring, men kors, hvor det irreterer mig og nogle venner, at vi ikke kan greje den!!
Er der nogen derude som ved en løsning på dette?

Vidste ikke hvilken kategiri, dette skulle gå ind under, så derfor skrev jeg nu på "small talk"

Håber at få et svar. Hilsen Gretes

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 09-02-08 12:39

Der er ingen af de viste kort, du så første gang, der bliver vist anden gang.

Alle kort er byttet ud

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-08 12:49

Ja nu er der jo nok nogle der skal overfalde dig fordi det ikke er det rigtige sted Dette er til hvis du har et tip om hvordan du bager en kage og meget gerne et link på hvordan du fandt ud af at bage den der kage ellers sidder der en find fem fejl gruppe med fråde om munden for at angribe enhver der kommer med noget de ikke lige syns er et tip eller hvis der skulle være antydning salg med fortjeneste for øje Dette er ikke en salgsside men mange at de tip der henvises til er smarte dimser der er nye (for hvis det er vist før kan også forventes et angreb)hvilket så også koster penge og så kan det for det meste godt godtages .Du kan heller ikke forvente at det er nogle der interesserer sig for dit emne der svarer bare nogle med sabotagetrang Nå det var lidt om hvad du kan komme ud for og så til dit spørgsmål Du kan saktens finde flere steder med hans trick som er mere fantastiske end lige med kort han kan freksempel få en jumbojet til at forsvinde på en landingsbane med mennesker stående omkring det medens de holder hinanden i hånden Men prøv at gå ind i f.eks.under smalltalk og stil et spøgsmål om emnet

Hav en god dag fra SunoFisk

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 09-02-08 12:50

Jep, ans har ret. Så noget lignede på nettet engang for mange år siden. Det irriterede også mig, men jeg regnede den ud efter noget tid. Jeg gætter på at alle de viste kort er billedkort. Det gør det sværre at opdage at de alle bliver byttet ud.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-08 12:57

Jae ups syntes lige at det var i tips du stille dit spørgsmål men så har du lært lidt om det samtidig
Her er lige lidt om ham og hans http://www.dcopperfield.com/

Godkendelse af svar
Fra : gretes

Dato : 09-02-08 13:15

Tak for svaret ans.

Selvfølgelig!! Tak for hurtigt svar.

Normal er jeg overhovedet ikke "fan" af ham, men nu fik jeg jo lige den fil ind igår, og har så tænkt på det!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-02-08 13:21

Selv tak og god weekend

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-02-08 13:54

Citat
Jae ups syntes lige at det var i tips du stille dit spørgsmål men så har du lært lidt om det samtidig

- torsken på slap line... igen!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-08 14:55

Mad man på blande visit igen har du ellers et bidrag grimme fjæs

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 10-02-08 09:18

Jeg synes det er trist, når brugerne, Stouenberg , sunowitch begynder at svine hinanden til i forum hvor vi ellers skulle hjælpe hinanden.

sunowitch fordi en eller flere gør det, behøver man ikke skyde igen..

Så lader man jo sit 5 årig indrebarn styre.