/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
vista+trådløs netværk+lev one
Fra : biksemad
Vist : 516 gange
115 point
Dato : 08-02-08 22:48

hej

Jeg skulle oprette et trådløst netværk,med en level one router og windows vista.

Jeg har oprettet det mange gange for folk med xp og dlink router der har aldrig været problemer, men det skal jeg da love for at jeg fik med vista og level one router.

Er level one router noget skrammel eller hvad ?

Er der noget specielt man skal tage hensyn til i vista i forhold til xp ?

Er der nogen der kan forklare mig hvordan det gøres på den lette måde?

Jeg vil gerne have netværket wpa psk krypteret det har jeg altid haft med xp og dlink, jeg synes det virker nemmere i xp.

Hvis i kan forklare mig hvad man skal slå fra eller til i vista og hvordan man kommer derind.

Jeg gik i level one routeren med kabel sat på den og fik den wpa psk krypteret, men så synes jeg det kniber med nøjagtigt hvad vi gør i vista

ham jeg skulle hjælpe havde oprettet et netværk, som ikke var sikret, det har jeg altid kunne finde i xp også slette det fuldstændigt ,også oprette et nyt på det trådløse netkort men hvordan gøres det i vista

jeg har godt nok fået det op og køre med wpa psk kryptering ,men jeg synes jeg famlede mig frem,så meget gerne en uførlig forklaring på hvordan det gøres til en anden gang.

mvh biks

mvh jernørnen

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 115 point
Dato : 09-02-08 16:58

jeg byttede min Level One, da min datter fik Vista, det kom aldrig til at køre.

Nu bruger jeg Linksys, og alt virker fint

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-02-08 11:04

ellers hold dig til dlink

Men prøv at finde en firmware opdatering til routeren kan være den ikke understøtter vista.

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 02-03-08 16:13

Tak for svaret troldenesdhb.