/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Animation i word
Fra : Højris
Vist : 2559 gange
50 point
Dato : 03-02-08 08:16

Hvordan får jeg en af de fede animationer til at køre i word eller i en mail ?
http://www.sfast.dk/animgif.htm

Det kunne jo egentlig betragtes som et tip

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-08 08:25

Tja...

Jeg kan UDEN PROBLEMER adde dem ALLE til Incredimails "stylebox" - så er de lige til at sætte ind - så tak for det...

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 60 point
Dato : 03-02-08 08:35

Citat
Hvordan får jeg en af de fede animationer til at køre i word eller i en mail ?

I word ?? husk lige hvis du printer siden ud så virker den ikke længer

Eller gør den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-08 08:55

Jo jo - bare brug en animationsprinter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-08 09:08

i outlook express

hent animationen til en mappe eller skrivebordet

åbn mailprogra

klik i skrivefeltet og vælg derpå indsæt og billede - find den animation du vil have på - den vil lande hvor din curser viser - og vupti

så vidt jeg husker noget i samme stil med word

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 03-02-08 09:10

refi !!
Og hvad er det så lige for en størelse

Incredimails "stylebox"

Det er da fedt nok at du og andre kan bruge dem. hvor finder jeg Incredimails "stylebox"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-08 09:13

Jo som ordet siger hører den til Incredimail

http://www.incredimail.com/english/download.asp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-08 09:15
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-08 09:16

åhh ja - højris vil bare sætte en animation ind i en mail eller et dokument og får foreslået et nyt program

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-08 09:17
Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-08 09:18

Yep Mirit.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-08 09:19

Hvis man er til den slags er det DET HELT RIGTIGE program

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-02-08 09:44

Incredimails

Kan huske jeg brugte den for en del år siden, stoppe fordi modtager også skulle have Incredimails.

Men er ikke klar over om det stadig er nødvendigt, men det kan refi jo svare på?

Det er jo helle ikke sikker modtager kan se din flotte animationer, det komme jo an på hvad beskyttelses han/hun mail program køre med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-08 14:20

Næh...

Om modtager har det eller ej er underordnet....

Men selvfølgelig kommer det an på modtagers indstillinger - er de for "skrappe" kan vedkommende ikke se dem, men det er UANSET hvilket mailprogram vedkommende bruger....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-02-08 14:36

Citat
Om modtager har det eller ej er underordnet....

Kan bare huske der var noget med brevpapiret og andet spændlige ami ting der kunne laves i programmet, som ikke kunne vises hvis du ikke havde programmet, men det er jo også mange år siden, så det er åbenbart blevet rettet.

Det var ellers en spændelig program mail program.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-08 14:42

Det er endnu mere spændende nu

Men også "kun" gratis hvis man kan undvære nogle at de bedste ting.....

Virker dog 100% i freewareudgaven......

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 05-02-08 01:16

Har kun windows mail.
Når det lykkedes at lokke en animation over i mailen fiser den op og lægger sig som en vedhæftet fil, så det kreative islet som jeg havde i xp er da gået helt fløjten.

når så den endelige mail når frem plaseres animationen centreret og det er så det.
Ja miritdk det var såment bare det, men windows mail ?? Det er lige før jeg savner 3.11

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-08 09:49

arghh - altid en god ide at oplyse fra start hvilket mailprogram man bruger - windows mail er jo til vista hmm

mon ikke noget tilsvarende som i xp gør sig gældende - du skal bruge html og fjerne flueben i bloker billeder i indstillinger - og modtageren skal også tillade billeder osv

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 20-03-08 23:25

Tak for svaret ocorner.
Jo den er jo god nok, for så vidt.
printeren skal jo initialiseres koreghths så den blafre på både ovre & underside, er man nu kvik nok til at følge med, sååå får man jo en fornemmelse af annimmattioon ved at vende lidt om og.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 21-03-08 08:07

Citat
printeren skal jo initialiseres koreghths så den blafre på både ovre & underside

Ja eller du kan lave en lille hæfte, kan huske i 1970 vi kunne købe en lille bog med en tegning på hver side og når du viftede med bladene var der en lille figur der bevægede sig ;)

Så jo du kan godt printe en animationer ud på papir, men det kan komme til at kræve mange sider.