/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP driller
Fra : sfl17
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 02-02-08 12:32

Jeg har en HP PSC 1410 (kombineret scan/print), der egentlig er en udmærket ting, når den ellers fungerer..
sagen er den, at printeren er begyndt at sætte ud i tide og utide. Jeg har prøvet at opdatere driveren, men denne gang hjælper ingen kære mor, og den vil simpelthen ikke udskrive i Word og på nettet! Testudskrifterne fungerer ellers fint. Jeg har set, at den som standard har valgt 'bruges offline', men det hjælper heller ikke at fjerne fluebenet, da den ikke huskerm, når man gør det! Virkelig BELASTENDE.
Nogen der har lignende problemer i Vista eller kender en løsning?? tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-08 13:00

Afinstaller hp, deaktiver antivirus medens du installerer hp iegn.
Aktiver antivirus.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 02-02-08 13:04

Huh, det lyder som noget af en omgang, vil lige prøve. Er det noget, du selv har haft succes med da?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 13:51

Generelt enten virker dem eller også virker den ikke (defekt)

Der hvor der kan opstå problemer er hvis du bruger den som netværksprinter, deleprinter o. lign.

Hele driverhalløjet kan du generelt glemme hvis den EN GANG er installeret....

Så du må jo have lavet et eller andet der gør den pludselig ikke virker i visse programmer.

Så installer den cd der medfulgte printeren og glem de andre.....

Men ellers ville lidt flere oplysninger om maskine og sammenkobling nok hjælpe....

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 02-02-08 14:50

Der er tale om en bærbar Dell, der er tilkoblet en NorthQ-comboreader, hvor printeren er i en USB-port. Den fungerede fint tidligere, og så med denne tilkobling.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 15:38

Sæt printeren DIREKTE til den bærbare - fungerer den der er det jo ikke printeren der er fejl på...

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 02-02-08 17:44

Har nu tilsluttet den direkte til den bærbare i stedet, og det fungerer faktisk.. ergo må der vel være noget galt med softwaren eller opdateringer til NorthQ-comboen?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 02-02-08 17:54

Nemlig

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 03-02-08 14:05

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 14-03-08 17:52

Printeren er nu begyndt med sit dril IGEN. Den vil konsekvent heller ikke udskrive direkte fra den bærbare nu. Meget mystisk - nogen der har et trick til at få tingene udskrevet?
Den vælger som sagt altid "udskriv offline" som default. Kan ikke få den fjernet, tror det kunne være der, den driller....