/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Offline folder????
Fra : zith
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 31-01-08 15:03

Nogen herinde der ved noget om det??

Hvis ja det kan give flere point end 10 gider bare ikke bruge en masse hvis der ikke er nogen der ved noget om det

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 31-01-08 15:05

Hvad er det vi skal vide....

Ordet gi´r jo sig selv.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 15:07
Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 15:09
Kommentar
Fra : zith

Dato : 31-01-08 15:28

Problemet her er at her hvor jeg arbejder har vi en afdeling som bruger bærbar alle sammen.

De bruger så Offline Folders men her på det sidste er de alle sammen begyndt at få fejl når de skal synkronisere den kommer op med nogle filer og siger adgang nægtet.

Og det er ganske almindelige filer som .doc og .jpg osv.

Og de har nemlig fuld rettigheder både på deres bærbar og til der det skal synkroniseres hen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 15:42

Så er det jo den IT ansvarlige du skal fat i

Kommentar
Fra : zith

Dato : 01-02-08 08:06

hehe Thats Me

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 08:44

Det lyder ikke godt

Nå spøg tilside - der må være foretaget nogen ændringer på det tidspunkt hvor det gik galt.....

Da alle får samme fejl må det jo være på serveren ændringen er foretaget (måske en opdatering el.lign.)....

Kommentar
Fra : zith

Dato : 01-02-08 09:59

nope ikke noget i den stil for har nemlig tjekket og undersøgt det der kunne være i vejen... og det underlige det er jo at de ikke allesammen får den fejl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 10:11

Så er det måske dem der har opdateret et eller andet.....

Da flere får fejlen er det jo enten dem eller serveren der er ændret....

Så må du tjekke hvad de har gjort og dem uden fejl IKKE har gjort (udelukkelsesmetoden)

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 01-02-08 22:18

Er det kun enkelte filer eller samtlige filer, som ikke kan sync'es ???

Hvis det er samlige filer der fejler, så skyldes det formentlig at en-eller-anden klaphat har slået "Caching" fra på serveren...

Kommentar
Fra : zith

Dato : 03-02-08 21:24

det er kun enkelte filer i forskellige størrelser.

Det eneste der er blevet ændret er at de er kommet et andet sted at sidde

Men vil prøve at se i morgen om jeg kan finde noget

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 13-02-08 10:18

Tak for svaret refi. Det lykkedes ikke men dine bud var de tætteste der kunne komme på en løsning