/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Underlig guppy han.
Fra : Dumstrei
Vist : 545 gange
10 point
Dato : 21-01-08 22:03

Hej alle sammen.
Vi har haft akvarium i ca. 1 måned og nu er der en guppy han der er begyndt at svømme lidt underlig. Den svømmer ikke ligeud, men nærmere med hovedet ret opad. Det ser ud som om halen er for tung for den. Og så vibrerer hele kroppen på den, incl. hovedet, som om den skal anstrenge sig meget med svømmeriet.

Hilsen Michael.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 15 point
Dato : 21-01-08 22:10

Den er højst sandsynligt ved at dø det har jeg set før og guppier kommer let og desamme den anden vej

Mvh SuneFisk

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 21-01-08 22:13

STAKKELS DYR____________
FÅ SGU DA GODE RÅD________
FØR I KØVER FISK

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 21-01-08 22:14

MEDMINDRE DET ER EN FLYDENDE VANDREPIND.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-01-08 22:18

http://www.akvarieviden.dk/ prøv at spørge her

Godkendelse af svar
Fra : Dumstrei

Dato : 21-01-08 22:20

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 22:43

Selv tak men det var godt nok lidt hurtigt du lukkede sad selv lie med et andet spørgsmål og ville så finde frem til en side om emnet Denne side er god men man skal være logget på
http://www.aquaforum.dk/artikler/vis_artikler.asp?id=6
Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Dumstrei

Dato : 21-01-08 22:59

ja men det var faktisk heller ikke med vijle.. er ny på Kandu.dk så..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 23:08

Ok så du undskyldt nej det må du sku da selv om men hvis man venter lidt mere så kommer der som regel flere svar men nåe et spørgsmål er på vej til at lukke det tar en time så gider folk ikke svarer mere Du kan bare sige til hvis der eller er noget du ikke ved så kan du bare kontakte mig på min mail det koster ikke poient det finder du ved at trykke på mit fiske logo så er du inde på min profil og kan se min historik og så videre bla også mail

Mvh SunoFisk