/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Underground.access ???
Fra : skrivtilmig
Vist : 307 gange
20 point
Dato : 19-01-08 17:02

Hej alle.. Jeg overvejer at købe mig adgang til noget der hedder Underground.access på hjemmesiden www.fulldownloads.com.. Er der nogen der kender sitet/stedet ? Er de reelle nok, eller er det et fup-sted ?

Mvh og tak for hjælpen
C.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 21-01-08 21:58

MENER DU VIRKELIGT DET__________________

DE TAGER rævennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn PÅ DIG.
DE HAR ''INTET'' DER IKKE FINDES ANDRE STEDER
SKAL DU HAVE NOGET DER ER GRATIS, SÅ PRØV DENNE SIDE.

http://access.pirateaccess.com/

OG NÅR DU ER KOMMET SÅ LANGT____________lol
SÅ FÅR DU ET PASSWORD AF MIG.............
SIDDER HER EN ½ TIME ENDNU så___________

Accepteret svar
Fra : disken_69

Modtaget 20 point
Dato : 21-01-08 23:46

TYPISK FOR nassere________

HAR FLERE.

PASSER TIL SIDEN
http://access.pirateaccess.com/ +
http://access.pirateaccess.com/member.php

GAD VIDE OM MAN FÅR ''BROK'' OVER AT HAVKE DERES SIDER

h4gpOM
Ca0i25

4k7vVV
yiemin

P2izn5
T7y1UY

tWxWTe
0yjFEX

MQSUjv
lFj6g6

Godkendelse af svar
Fra : skrivtilmig

Dato : 22-01-08 09:27

Tak for svaret disken_69.

Stor klasse - dog har jeg ikke haft "held" til at finde et link til download som virker derinde endnu, men jeg kan se at dine adgangskoder rigtigt nok giver adgang til en sandt slaraffenland

Ang. underground.access er det helt korrekt at de butfucker big time !! Jeg nåede lige at tilmelde mig og BING, straks blev der trukket penge fra kortet, og nu er jeg pludselig blevet abonnent på et latterligt pornosite som OGSÅ har trukket penge ?!?!..Og bedre endnu: jeg kan ikke komme i kontakt med deres support/kundeservice for at afmelde lor***

Men igen igen - mange tak for hjælpen
C.

Kommentar
Fra : skrivtilmig

Dato : 23-01-08 11:11

Hej igen disken_69

Nu har jeg prøvet jeg-ved-ikke-hvor-mange-gange... Jeg kan sagtens blive logget ind, men ligegyldigt hvad jeg søger på og får en lang liste med, så får jeg altid samme meddelelse at siden jeg søger efter ikke kan findes ?? What the f*** ? Ærgerligt - for det ser jo ellers ud som om at de har alt ?

Gør jeg noget forkert eller hvad ? Det er vel blot at højreklikke og så "save target as...", ik' ?

Mvh og håber du kan hjælpe endnu engang..
C.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 05-02-08 03:49

Citat
Stor klasse - dog har jeg ikke haft "held" til at finde et link til download som virker derinde endnu, men jeg kan se at dine adgangskoder rigtigt nok giver adgang til en sandt slaraffenland

Du har skrevet til mig, og dengang sagde_JEG der er INTET galt med siden,
dog kan du være ude for at siden LOADER dig om til en ande side,
som linkene.
Klikker jeg på søg ? links kommer ØJEBLIKKELIJIGT
MEN,_____klikker du på 1 eller flere links, kan det tage op til 5 minutter,
OG JEG VIL NØDIG SIGE DET = MEN SLÅR DU DIN FIRWALL FRA
så er der direkte KONTAKT____________?

Det er fordi, at siden smider så MEGET LORT OG LUS ud, at
får du skidtet, skulle du sikkert have en NY InSTALL

MEN HVIS DU TROR DU FÅR MERE FOR PENGENE PÅ DE ANDRE SIDER
BLIVER DU MEGET SKUFFET, DA DU SÅMÆND BARE BLIVER OMSTILLET
TIL DIVERSE FORUMS / VERDEN RUNDT, ISÆR RUSSIKSEK / KINESISKE SIDER
DER BARE ______ DU SER PÅ DEN LUKKER DIG NED
MED DE SCRIPTS DE KØRER MED.

MEN SKAL SA GERNE SENDE DIG ET PAR 1000 LINKS, DISSE SIDER.
DET ENESTE DE GØR VIDERESENDE DIG TIL SIDE 1 =? EFTER 1000 KLIK
HÅBER DU HAR EN BACKUP.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX