/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
!!!!!Sladretråd!!!!
Fra : Sunowich
Vist : 1036 gange
400 point
Dato : 15-01-08 09:56

Hejsa Får lie lyst at sladre lidt med hvem der sku ha lyst og da vi sikkert kommer lidt omkring tilladte jeg mig at lægge den under motion
Morgensangsforslag. -en skinner på Orlas kasket ,og livet, det bare så let .........................
Eller Stig Møllers Sikken dejlig dag det er i dag ååh vov vov sikken deljig................................

Bare snak løs eller vil du i verden frem så bare brok ......Niels ....hi hi ...ordet er frit ..... i ...dette demokratiske rum

Mvh SunoFisken i ve ham med kun en profil Alt andet bliver man splittet af har jeg oplevet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 10:06

Eller hva med..... Det den dejligste morgen i 100 år, og jeg lever

Motion, motion, motion... hvor fanden er det jeg har hørt det ord før, det virker bekendt, men alligevel ka jeg ikke komme i tanke om hvor jeg har hørt det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 10:21

Når du nu sidder på sengekanten og hører ham der Århusianeren med den Fede stemme og den dejlige sang og opdager at din ene tå begynder at rokke lidt fra side til side så er at du har opdaget det der ords betydning Og af samme bevægelse opstod også en musikchangre (nok forkert stavet) nemlig Rock og og så var der en lille hund der lå og gned sig på tæppet .altså rul og så kom en amerikaner forbi og tænkte (ihvertilfælde et ojeblik ) at det må ku oversættes og deraf kom navnet Rock&rool det ka du jo nok forstå ik.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 10:34

Jow jow, det er så malende beskrevet, at den fes ind

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 10:41

Jeg har noget på en vis vuffer nu Hi hi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 10:43

Jeg tror sådan set, vuffer er ligeglad i begge ender

Meeen hva er det?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-01-08 13:01

jeg kan end ikke stave til det.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 13:14

Hvae Norsted prøv lie og læs i Den tråd om at sende billeder Der sendte jeg medens kandu var nede En mail til kandu om at det ku være rart om det kørte ordentligt og med håbet om at det skete snart så se lige den tilbagemelding der ligger der nu

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-01-08 12:56

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.peecee.dk/
Klik på gennemse og find det billede eller sreenshot du har liggende.
Og klik så på opload

Hvis du også skriver din mailadresse (som kun peecee kan se)
vil du kunne slette billedet igen senere.

Ps.
Undskyld roderiet her på Kandu.
Svend og jeg er ved at flytte det hele over på IQdu-der.Tk

Øhhh der er jo så et link til Svends tråd fra i går hvor han syns nogle specielt kloge hoveder sku lave noget selv Hmmmm Er der lige nogle der er i gang med at røbe deres identitet eller hvad ???? Meget mystisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 13:20

He he han har godt nok humor ham e.c jeg fik helt kaffen galt i halsen,og det er hans skyld, at jeg lige måtte skifte bluse

Nej jeg tror bestemt ikke der er nogle der er ved at røbe deres identitet, hvad får dig til at tro det??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-01-08 14:11

e.c., emesen, Eyvind har sgu humor såfremt det ikke har fanget din opmærksomhed endnu..........

Der er vist ikke nogen suspekte transaktioner igang pt med at deportere Kandu til IQdu-der-et-eller-andet-forumwonderland-der-bare-funker.........

Jeg tror det er e.c's måde at fortælle, at han ikke synes, at trådsarters ide var "helt optimal"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-08 14:50

Ja ja den er meget god hi hi men hvoffor skal han så oven i købet prøve at genfortælle det samme som jeg ikke ka stave til og det som Nordsted Har fortalt ?? Er han nu ved at ka skrive med fingeren på en tavle?? Kom frit frem Hr Ec eyvind osv du må godt tale ligefrem til mig Og ka du så ikke lade ham den grimme bag skrivebordet blive i sin skuffe i dag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-08 19:18

Der er sq da ikke noget ved at sladre, når kandu er i udu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 08:01

Hejsa så er den vist klar Jrg tror det er noget "The real team" har gjort med vilje for ligesom at mane mytteriideer til jorden for så ka vi lærer det "at der er kun et Kand"og vogt dem for efterligninger Jeg sad (ligesom andrer sikkert) og prøvede at finde et alternativ og der er jo også flere at vælge imellem men så er der det ene i vejen eller det andet såe næh nej Kandu ved man sku hvad er Og Nu Virker Det Bare Upåklageligt Tør Næsten Ikke Åbne Kompostkassen Der må jo være flere tusinde meddelelser hvis det også virker ellers fred med det Faktisk burde det være sådan at man skulle markerer flueben hvis man ønskede post og ikke omvendet.

Hav en overordentlig god dag Mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-08 08:05

Næææ stadig ingen emiler

Du må også have en rigtig god dag

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 16-01-08 09:31

Heller ingen mails fra kandu i dag.

God dag til alle på kandu.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 09:46

blir sku helt træt af al den snak om manglende mails Der må sku da være noget andet at snakke om det er ligesom vejret Vi vil jo gerne have solskin men ellers alle snakker om vejret der er bare ikke nogle der gør noget ved det men det vil jeg så gører nu

Ug ga aga aga aga.. ug ga aga aga aga.......... Yes det hjalp

Sunofisken ham der i ve med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-08 09:51

Og hvem startede dagen med at snakke om emiler

Citat
Tør Næsten Ikke Åbne Kompostkassen

I stedet for at sætte smily' ind her, så syntes jeg du skulle gøre noget alvorligere ved det, har du ikke en direkte forbindelse, jeg kunne godt bruge den rigtige

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 09:57

Jo jo Kan sagtens det der med solen men har kun et fastlagt antal soldage at råde over og det er ikke i dag der skal varmes op Og ja jeg ser gerne de der meddelelser fra kassen ønsket hen hvor beberet gror

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-08 11:51

Ha, så må det være DMIgutten der bestemmer vejret idag, for her skinner solen, skal jeg puste noget hen til dig... og hvis ... i hvilken retning skal jeg så puste??

Citat
Hejsa så er den vist klar
Ja spåmand, bliver du sq aldig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 11:54

Der er andre end mig der har fået tildelt nogle soldage at dele ud af og det hjælper skam osse, på det her, så måske er du en af "dem" uden at vide det. Jeg Bor Syd For Dig

Mvh SuneFiskeWish

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-08 12:09

Okay... Jeg vil da blæse på dig, eller hva det nu hedder.

Så nu varerer det ikke længe før du også har lidt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 14:59

Det havde jeg allerede for timer siden men Kandu er i Udu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-08 15:08

Jamen, det er jo også flere timer siden, jeg pustede

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-08 16:27

Mange tak Dova.

Sunofrisk -
Citat
Kom frit frem Hr Ec eyvind osv du må godt tale ligefrem til mig Og ka du så ikke lade ham den grimme bag skrivebordet blive i sin skuffe i dag

Jammen alle kender da den halvskøre fra Smørum.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 17:44

Holder mig for øjnene Det er altså mindre kønt det der billede. Du ligner sku min Dansklærer når han sad der bag katederet Du mangler bare pegepinden og det medfølgende vers (ja alt foregik på vers) så som :En i Nakken Det Er Takken For Din Snakken........Slam: Helt rart at snakke med en anden skør Er selv opfostret i Brønshøj K.B.H. Og Læren ham mødte jeg på Husum skole. Nå Nu Kører Kandu måske så lidt igen det finder jeg jo ud af når jeg trykker send men må helre markerer og kopierer først

God aften til alle fra SunoWandawich Den skøre fisk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-08 22:53

Har du så stået i kø til 4 forestillingen om søndagen.

Er selv Brh..................... rod.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 23:13

Yes og gået til dans i smørhullet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 23:15

Dervarjo både Husum bio på Frederikssundsvej og Islev bio på Slotherrensvej

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-08 23:25

Husum.... Jeg var feriebarn på Ålykkevej i Husum

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-08 23:32

I Bella Bio på balkonen fik man ikke noget i hovedet.
Og dansen var da hos Kisbye / bellahøj for der var de bedste piger............tror jeg.
Og Kisbye ballerne om søndagen i kødbyen, hvor Jonny Reimar og Clifters spillede.
Hvad er smørhullet........

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 23:36

Ungdomsklubben der ligger v Husum Boldklub Men i Brønshøj Husum Ungdomsklub så jeg Gasolin spille Langebro mm og vi var 80 mennesker der ville se dem og de havde endda gået hele vejen fra amager med deres gear på en trækvogn Jooe det var sku tider Senere Slog vi folderne i Studenterforeningen på Åboulevarden Der rendet jeg tit på Sanne Salemonsen og hendes veninde Lis Sørensen so ganske unge flippede unge piger

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 23:38

Hva faen Nordsted jeg var temmelig fremme i skoene ang piger vi har vel ikke kysset i ankers tivoli medens peter bellei spillede eller sådan noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-08 00:01

hmmmmm - vi er vist ret mange der har færdes de samme steder her

Citat
I Bella Bio på balkonen fik man ikke noget i hovedet
... næ men dem nedenunder fik gratis slik og popcorn

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 00:13

Dans for de Fine Foregik Jo I Pejsestuen Hos Britt Og Bo Bendixen Men så sku man helst stritte lidt med lillefingeren og min (lillefinger) har aldrig strittet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-08 00:18

ikke noget specielt fint hos Bendixen da - men så fint ud

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 00:29

Nå Godnat herfra Vi må snakkes igen imorgen hvis nogle sku ha lyst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-08 00:34

nat og drøm uartigt

Kommentar
Fra : puzz

Dato : 17-01-08 11:55

jo mere jeg læser af det her,desto mindre fatter jeg ..*suk*

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 13:10

Jamen Puzz Hvad er det dog du ikke forstår

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 13:26

Det er såda en blanding af lidt af hvert Og du er skam også velkommen til at tiføje hvad du måtte ønske bare spyt ud sig frem så skal der nok være nogle der har nogle kommentarer.det er meget godt med sådan nogle smallsnakketråde så er der en chance for ikke at forstyrre andres tråde hvilket der findes mange eksempler på at man (mig selv incl) hurtigt kommer til og det er jo nok fordi mange af os har lyst til at chatte (og så ku man jo bare gå hen et af de utallige steder men vil jo blive her)med dem der er her på siden og som man" kender" lidt til og snakker godt med (de fleste) eller skændes godt med .Uh der er nu ikke noget som en lille ordkamp (vel Refi Så jeg syntes faktisk at Kandu ku blive endnu bedre med et chatvindue på feks forsiden man kunne åbne eller lukke som man nu havde lyst os så der ku komme af med sin lyst til at sludre sammen med dem man nu har lyt til at snakke med uden at der sku deles poient ud osv.

Nå nu vil jeg sku da ud og fodre Fisk Og se lidt på -en og suge et par d vitaminer til mig
Hilsen SunoFisken De kaldte Wanda

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-08 14:44

Sunowantefisk, jeg tror ikke jeg har kysset på dig

Jeg er ret så sikker på jeg ville kunne huske hvis jeg have kysset en fisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 14:52

Citat
og det er jo nok fordi mange af os har lyst til at chatte

[CITAT]Uh der er nu ikke noget som en lille ordkamp (vel Refi(/CITAT]

Så lad dog for helvede være med at blande ANDRE (mig) ind i dine eskapader......

Gør som visse andre - snak med dig selv hvis ikke du har andet at lave - der er ingen grund til konsekvent at kommentere andre brugeres (mig igen) kommentarer...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-08 15:08

arrrrhhh refi - du er da god til at - øhhh - ehm - chat - øhhh blande - skrive indlæg overalt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 15:12

Korrekt, men ikke blot for at kommentere andre brugere.....

Med mindre det er en smalltalk - beregnet til det

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 400 point
Dato : 17-01-08 15:42

det var da en omgåelse af realiteten refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 15:58

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-01-08 16:43

bla bla bla (lefle) og giv mig så de point

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 17:08

!!!REFI !!! Du er da den største Tykhovedet Selvhøjtidelige Selvmodsigende Poeintjagende ihvertilfælde Førstepladsjagende original der findes herinde Ikke bleg for at Jorde alt og alle bare du ka komme til og først med et svar og driller man dig så kaster du dig frådende over en og nedgører en (hvis det altså ikke preller af som vand ) og når der kommer for mange ytringer mod dig lader du som om du helt har glemt spørgsmålet i al evighed Du elsker (som du sikkert også vil gører her) at pinde linier der passer dig ud af en sammenhæng og se om ikke du ka få andre med på din galej.
Dine svar er ofte små og overrumplende på nytilkomne så de skynder sig at lukke og accepterer dig inden andre har fået en chanse til at svarer.
Nu ku jeg jo sidde og finde eksempler i din historik på dine utallige fornærmelser af folk og dine utallige steder hvor du netop blander dig i spørgsmål uden egentlig selv at komme med noget brugbart eller begynder at modsige dem der kommer med svar stadig uden selv at komme med de vise sten. Men det gider jeg egentlig ikke at bruge tid på. Dog vil jeg også sige at når du virkelig tager dig sammen kan det skam også være flot det du leverer.
Jeg har taget mig et nyt logo som jo egentlig er en engel men ligner en fisk som du jo så også straks skal bruge som et våben i din utiltalende adfærd. At du så selv har valgt et hvidt hoved som logo må du jo så selv stå inde for

Fra SuneFIsken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 17:13

Norsted Jeg var ikke fisk dengang (det er ligesom andre grupper der først springer ud senere i deres liv Såe det ka altså god være at det var os to bag det der tivoli

Med kærlige hilsner den nyudsprungne SunoFisk

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-01-08 17:39

Citat
Såe det ka altså god være at det var os to bag det der tivoli
- det er ved at blive lidt lummert

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-08 17:47

Jeg så godt de to bag tivoliteltet, men jeg forstår stadig ikke at hun gad betale for alle hans bajere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-08 17:56

Eyvind... altså jeg kan da ikke lade manden tørste, men havde jeg vidst at han var så tørstig, at han endte med at springe ud som fisk, havde jeg nok holdt lidt igen

Suno, ja hvem ved

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 21:12

Hi hi det er lie så selv mine øjne render i vand Og så er jeg faktisk fisk med accidan(ten) i Jomfruen ....var det vist nok

SunoWandaFisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-08 21:20

Hø hø og jeg er jomfru

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-08 08:25

Jeg syntes snart det ku være edderhyggeligt at møde dem man snakker med herindefra og så ku man jo ved indgangen få et nr og og et skema med nicks som passer til de tilstedeværende.Derefter skulle man(altså efter en hilserunde)give de forskellige nicks det nummer som de forskellige bærer på brystet alt efter hvem man syntes det passer til i skemaet og ingem må røbe sin identitet Efter evt. spisning og en masse små skulle man så igen afgive en ny afstemning og så ku man jo bruge skemaerne ved en efterfølgende sjov snak herindefra Til selve arrangementet skulle man så efter tur præsenterer sig .Der skulle så også evt.være en bokseringagtig indretning med forskellige "våben" Det kunne være en bom man skal op på med forstørrede Vatpinde hvor det gælder om at slå sin modstander ned eller Oppustede sumobryderdragte hvor man rigtig ka komme af med sine aggresioner eller andet hvor man sådan ikke lie skal på skadestuen bagefter. så ku det nok også være en god ide med tidsbegrænsning på efter et nummersystem så ikke de samme besætter ringen hele aftenen/natten Der vil sikkert også være en underholdningsværdi i det Og så skulle der jo også være en masse dans og Til 60'er musik bla.og vi ku vel også banke et band sammen til aftenen. Lyder det ikke hyggeligt

Mvh Fisken Sunofisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-08 08:33

Jow, det lyder hyggeligt, jeg melder mig..... men jeg siger på forhånd, jeg giiiider ikke slåsse, eller kaste med mudder.

Bortset fra det har jeg fået af vide af nogle Kanduer, at jeg ligner en Nordsted, så jeg behøver heller ikke være nummerpige

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-08 22:47

Tak for svaret miritdk. 1-0 til dig