/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
3773 HVA SAGDE JEG
Fra : Nordsted1
Vist : 1326 gange
400 point
Dato : 05-01-08 22:25

Hva sagde jeg????

Du spurgte forleden hvornår det ville holde op med at blæse så meget

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 22:30

Tror du ikke vi andre forstår en femdøgnsprognose hva Men du har jo så evigt ret

Hav en god Week-end det der er tilbage Sunowich

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 22:34

joooo suno det tror jeg da godt du/i ka

Du må også ha en go' rest week-end eller hva man nu kan kalde den

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 22:36

Og så blander jeg mig, med risiko for.

Men sådan ser det ud i min have fra i dag og en måned bagud.

http://peecee.dk/upload/view/88647

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 22:41

Ok du har en....... kurvet have ..Ka ses
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 22:44

Ja Sune, min julegave. Pavestolt kan jeg sige.
Den samler alle data via usb stik, så er det bare at lege med
mulighederne.
Skideskægt. En stor dreng med sit legetøj, så er der fred i huset.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 22:46

Teil, det er noget sjusk at din have er fyldt med bogstaver

linket virker ikke - hos mig -

Og forøvrigt kan du bare blande dig, alt det du har lyst til

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 22:52

http://peecee.dk/upload/view/88656

Hvad så denne nordsted1

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 23:09

Den der usb dims ser jo helt fed ud forstod først at der var billeder af din have men ka godt få øje på at de billeder der ellers er ligner noget fra et vist spil jeg har brugt en del på her i "huset" det jeg sån ku efterlyse eller det kan programmet måske også at grafen kunne vise ned til enkeltdage ,men det ka det måske??
Mvh Sune der for øvrigt ikke ka fordrage elefantbajere , men slår en prober næve Hi hi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 23:11

Jo Sune jeg kan vælge en enkelt time hvis så ønskes.

Klik på vis det originale billede, så får du en større graf.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:15

Teil, jeg kan se en der har fået for lidt at spise og noget blåt krims krams, men det er nok fordi jeg ikke kan forstå det ??

Suno.... så snup en gin og tonic i stedet, det ved man da hvad er

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 23:19

http://peecee.dk/upload/view/88662

Her ses temperatur ude, dugpunkt og windchill, en time
den 15. dec 2007 kl 22.15 - 23.15
vist i 3d fordi udetemp. og windchill har samme gradtal.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 23:20

Citat
så snup en gin og tonic i stedet, det ved man da hvad er

eller en god ale.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 23:25

Ok ser på det ska se film på dr 1 nu

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 23:26

Morse er begyndt, ser med højre øje.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:27

Teil... det er da smart

Jeg har ikke smagt ale i mange år, så jeg ka ikke engang huske hvordan det smager

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:29

Højre øje, næææ venstre, dvs jeg lytter, og kan se fjernsynet som genskin i vinduet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 23:29

Ups på tv2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:32

Suno, nu må du sq bestemme dig, inden filmen er færdig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 23:33

Steven segall

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 23:33
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 23:34

Uhm Tjekkisk ungarsk er mine favoritter Film starte lie nu hejsa

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 23:36

Ok Suno så forstår jeg bedre.
Jeg har lært at se fim med et øje og høre med begge ører.
Konen overraskes tit når jeg ved hvad filmen handler om.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:42

Ih når jeg sidder og læser om Ale, kommer jeg da helt til at savne pupperne i England

Teil, det er det samme her, (altså ikke kone men mand) men man kan jo også følge godt med bare det at man kan hører musikken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 23:49

Hmmm b film ....Gider jeg sku ikke se

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 23:52

Kender jeg skam godt hører også flerer film end ser dem. Støn skud hvinene hjul skud cirener skrig støn og slut

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:58

Suno,,, hvor giver jeg dig ret, i det hele taget syntes jeg de fjernsynspogrammer bliver mere og mere elendige.

Jeg har afmeldt Via sat, det er jo ikke andet end genudsendelser og reklamer, resten er splat, krig, drama, science fiction, gys, thrill, i det hele taget kun død og ødelæggelse, og det har jeg fået nok af

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 00:03

Har endda kun dr1 tv2 og førhen porno med sne på fra tv Næstved.

Sunowich

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-08 00:19

Det samme her, og det betaler vi x kr for

Porno med sne, det lyder til at være en kold omgang

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 00:25

Åhr har da set igennem flimmeret at der var en ( 0 )( 0 )der var ligefrem vild med en icecube....og så så hun ovenikøbet ikke ud til at fryse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 00:31

Ovr Vi er jo ligefrem ved at lande tråden der hvor den startede mangler bare lidt modvind for is og sne indgår jo Hi hi lukkede lie et par katte ud og nu tør det hele her i Næstved Sjællands største by

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-08 00:46

Filmtrick

Næstved, sjællands største by???????????? Nå ja, vi ka da godt springe kjøwnhavn over

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 01:15

Jamen den er rendt over ende arealmæssigt min fødeby og købsstad

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-08 10:56

Der er alt for meget mos i Teil's have.
Jeg har lidt blomsterfrø, som vi kan strø i den have. (den flotte Løvetand)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-08 11:04

Og jeg har da vist nogle bellis, så skal den have nok blive godt "pyntet"

Det vil også stå godt til det blå krims krams

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-08 12:37

Citat
Der er alt for meget mos i Teil's have.

Og jeg som troede det var en vejrmelding.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 400 point
Dato : 06-01-08 14:07

Du fik vist ret Nordsted. Igår startede det grusomt blæsende, slog over i sne (kun her - intet en km væk), slog derefter i isslag for afsluttende at gå i indtil flere plusgrader og vinden ophørte. Måtte lige justere varemen lidt ned hen over midnat, da der pludselig blev væsentlig varmt i huset.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-08 20:06

Selvfølgelig havde jeg da ret, jeg har jo en direkte forbindelse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-08 20:09

Hold da op - kender ikke rigtig nogen "deroppe"!