/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
canon pixma ip4000 problemer
Fra : janinna
Vist : 1202 gange
300 point
Dato : 04-01-08 13:52

hej , har en canon pixma ip4000,
skulle skifte printhoved i den, men når jeg åbner dækslet, bliver hovedet siddende i højre side, den går ikke i neutral, så der kan skiftes patroner.
kan det køres manualt?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-01-08 14:06

Kan "ud"-bakken stilles i forskellige positioner, således du også kan udskrive på CDér?

Hvis det er tilfældet, skal den sættes i positionen for udskrivning på papir.

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 04-01-08 17:33

og printeren er tændt!

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 150 point
Dato : 04-01-08 22:14

Du skal nok aktivere printeren til udskiftning af printerhoved. Har du ikke en manual på printeren? Heri burdfe det stå. På min printer (ikke Canon), er der et display, hvor jeg kan se og aflæse dét jeg ønsker maskinen skal gøre, dvs. jeg kører med en piltast til det ønsked, trykker ok. og så kører printerhovedet frem fra sit skjul. Det må være noget lignende med din printer.
MVH Akle

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 06-03-08 14:14

Tak for svaret akle.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-03-08 15:02

Dejligt at du kunne bruge det!
MVH Akle