/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
film på ipod
Fra : Millister
Vist : 774 gange
100 point
Dato : 02-01-08 17:36

En nem, gratis og sikker måde at få dvd'er ned på ipod'en i <VISTA>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-08 18:25

Du stiller spørgsmålet i kategorien Mac, og lidt længere nede står der noget om Vista, har du Mac eller Vista

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-08 19:35
Kommentar
Fra : Millister

Dato : 02-01-08 19:37

Ops... Jeg har Vista... Tænkte nok på apple, da jeg valgte mac..

Jangchr, kan du sige list mere om dit link? Køre det i Vista?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-01-08 19:39

Jeps,der står også at den er til vista og der er også hjælp til den her

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-08 20:02

Nu gætter jeg, men mon ikke det er små film, for eksempel fra Youtube, i stedet for hele DVDer, hvis jeg gætter rigtig, så er YoutubeDownloader lige noget for dig, først hente, så flytte prikken ned Convert for at omdanne det hentede til brug i Ipod

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 02-01-08 20:03

Nej.. Det er hele film jeg vil ha' ned på den..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-08 20:04

Og så linket, hvis du er interesseret: http://youtubedownload.altervista.org/ den virker med Vista

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-08 20:08

Ups jeg gættede forkert, her er så en anden, som du kan sammenligne med den fra Jangchr: http://www.download.com/Free-iPod-Video-Converter/3000-2194_4-10498771.html

Godkendelse af svar
Fra : Millister

Dato : 02-01-08 22:34

Så lykkedes det

Tak for svaret Jangchr