/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Er I meget ensomme derude????
Fra : ziggy99
Vist : 860 gange
50 point
Dato : 27-12-07 23:32

Egentlig burde dette være et unikt forum forum for videndeling...altså mennesker der ligger inden med en eksakt viden son en anden kan gøre brug af...

Jeg har konstanteret, at de fleste "svar" har karakter af:

"Du bør gå til din læge..straks" "søg en fagmand"

Nogen gange forsøger svaret på "det Bedste Brød"....Har du spurgt din lokale bager

Dette forum synes efterhånden mere som et sted for ensomme eksistenser som i mangel på almen fællesskab søger erstatning for en familje og samhørighed med et chatskab

I BEHØVER IKKE ALTID AT KOMME MED EN KOMMENTAR, HVIS DER IKKE ER ET BUD PÅ EN LØSNING....

Søg et forum for ensomme og få et liv-.......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 23:48

Jeg er ikk ensom men synes det er sjovt at dele viden med i andre, er du en af de friske som svarer på mit spørgmål Ziggy99 ? Angående dit eksempel med lægen, mange gange er det spørgsmål som kun folk med en eller anden form for lægeviden kan svare på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-07 23:53

Jamen ziggy99 du er da et godt forbillede for hvordan brugerne på kandu skal opføre/være

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=48957

Både i dine stillede spørgsmål, de involverede og dine tips !!!

Synes du selv at du lever op til det du selv skriver

Citat
Egentlig burde dette være et unikt forum forum for videndeling...altså mennesker der ligger inden med en eksakt viden son en anden kan gøre brug af...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 23:56

Ans er det ikke noget for dig: http://www.kandu.dk/spg114597.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-07 23:56

" opføre/være "

Der manglede et sig efter være, så det sender jeg her "sig"

Der skulle stå opføre sig/være.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:07

ANS , du henviser til min profil....hvor og i hvilke spørgsmål mener du at jeg ikke efterlever mine egne krav til saglighed?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:18

http://kandu.dk/userhist.aspx?uid=82781

hu hej, jeg kan også klippe/klistre en brugerprofil...og

Ziggy99

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 60 point
Dato : 28-12-07 00:23

Rent fysisk er folk jo ensomme når de sidder foran skærmen, der er jo kun to hænder til at skrive.

At så nogle spørgsmål går op i hat og briller når nogle lige skal indskyde noget er svært at undgå, i et par andre fora har folk en anderledes diciplin ved simpelthen ikke at svare på noget der er besvaret af andre, dog med seriøse supplementer eller direkte påtale af et forkert svar.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:25

...må sige, du er en åndelig berigelse udi nyttig viden og en en fantastisk kapasitet når det gælder nonsenssnak

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:42

http://kandu.dk/spg114597.aspx

Ja du leverer jo et godt eksempel på et spørgsmål som du ikke end gang gider respomdere på, men blot refleksagtigt kungør at du er i live og sanver selvskab

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:52

Citat
sanver selvskab
hmmm savner selskab

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 00:53

selvskab...altså

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-12-07 01:01

Citat
Søg et forum for ensomme og få et liv-.......

Det er så det, du tror, du kan få her på kandu ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 01:01

Hehe...læs lige igennem REFI og ANS er samme profil...nej nu må jeg stoppe hehehheheheheh Du er så nem at nem som en XXXXX

Hvor var jeg dog dum hehehhehehehe

Godkendelse af svar
Fra : ziggy99

Dato : 28-12-07 01:04

ikke for svaret...blot for at lukke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-07 11:32

Jeg tror, at både Refi og Ans bliver kede af at blive sammenlignet.
Den ene er fra Jylland og den er fra København.
De er sikkert kønne, men dog ikke af samme køn, og det ses tydeligt på skriften.